Tälläsestä kalasta kun Nauhapuikkokala (Mastacembelus circumcinctus)? Hankin tälläsen tänään ja lisätieto ei olis ollenkaan pahasta! Kala on vähän kun aasian mutis, mutta enemmän ankeriaan näkönen, terävä kuonoinen ja siinä on tummempia ruskeita raitoja. Pituutta kokonaisuudessaa on n. 10-15 senttiä... Muuta tietoa?
Tietääkö kukaan?
3
353
Vastaukset
- Nalle
Kotoisin kaakkoisaasiasta/Thaimaasta. Lämpötila 24-27C, pH 7.0. Lopullinen koko 16cm. Öinen liikkuja, syö vain öisin. Pitää hiekka&turvepohjasta, koska haluaa kaivautua sinne, kun on mielestään uhattuna. Pitää piiloista ja runsaskasvisesta akvaariosta. Pintakasvit hyviä, koska ei pidä kirkkaasta valosta. Pitää piilottelusta ja voi kadota päiviksi. Voi asettua niin että vain pää näkyy. Akvaarion suositeltava pituus 80cm.
(Lähde: Baensch: Aquarium Atlas 1, s.846)- Jesssiinaghjhj
kalastasi en mitään tiedä, mutta ehkä tiedonhankintaa ennen ostoa?
- Minä taas...
Jesssiinaghjhj kirjoitti:
kalastasi en mitään tiedä, mutta ehkä tiedonhankintaa ennen ostoa?
...miten kalani ostan. Tahdoin vain hieman tarkempia tietoja... Kiitoksia noista edellisistä!
Olen harrastanut akvaarioita kolme vuotta, tuli vain uusi laji vastaan, ja sain kaupasta vain tietooni mahdollisen pituuden, lajin nimen ja lattari nimen, sekä sen, että se on yöeläjä! En voi sille mitään, että kauppiailla ei ole enempää tietoa! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155