Tämä ei aihe ei kuulu tälle palstalle, mutta..
Minulla on vatsatauti ja eilen oksensin. Juuri sitä ennen olin syönyt leipää ja jotenkin oksennuksen yhteydessä iso leivänpala meni nieluuni sinne jonnekkin nenään päin. (olipas selkeästi selitetty!)
Valvoin lähes koko viime yön kun nielu tuntuu niin inhottavalta kun siellä on se leivänpalanen.
Nyt aamulla kurkkuni on hieman kipeä ja vasen korva ihan tukossa. Lisäksi minulla on kuumeinen olo.
Miten saan sen pois sieltä?? Olen yrittänyt niistää, kurlata vedellä...mikään ei auta!
Tämä ei ole mikään provo, mutta ajattelin kirjoittaa vaivastani tänne, koska täällä ilmeisesti käy paljon henkilöitä, jotka oksentelevat usein ja ehkä heille on käynyt samoin joskus.
Ruoan pala nielussa
4
3347
Vastaukset
- ksnlfnsd
... tota, anorektikot ei oksentele... väärä palsta.
enkä kyl tosiaankaa tiiä mitä tekisit ;o eiköhän se ittestään lähde pois. tai haittaaks se sun hengittämistä jotenki?
hmmm.- minävaaaan
mulla on käynyt tollain kans samalla tavalla, muttei ihn noin pahasti
Mulla oli kans joku ruuan pala jossain ihme paikassa, ja se tuntu nenässä ja korvassa, se läshti itekseen sitltä kun nieleskelin ja yskiskelin.
inohttava tunne - lyyra.
ai miten niin anorektikot ei oksentele?
"Anorektikot voivat myös harjoittaa vatsantyhjennystä oksentamalla tai käyttämällä laksatiivisia lääkkeitä. Anorektikoista käytetäänkin DSM-IV:ssä jakoa paastoamis- ja ahmimis-vatsantyhjennystyyppiin."
-wikipedia
- tiiän
tunteen koska mä oksentelen sillon tällön. eli vedä silleen oudosti nopeeta henkee sisään vähä ku yrittäisit saada limaa pois kurkusta. mut mee pöntön ääreen koska sit ku se pala tulee sun suuhun sulla tulee oksennusrefleksi!
toivottavasti tajustiy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803