Ovatko muut kuin SAMPO lähetelleet

talletussuojapape-

reita. Siis oletteko saaneet viimeaikoina muista kuin entisestä nallen puljusta noita sijoittajansuojatiedotteita?

Tarkoitan, että onko päällä jonkinlainen varoittelubuumi?

6

668

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellei

Eipä taida muilta tulla elleivät ole vaihtaneet omistajaa... kannattaisi lukea se koko lappu. Siinähän sanotaan että kun Sampo Pankkin ja Dansken integraatio toteutuu kokonaisuudessaan Sampo Pankin talletussuoja on sama kuin Tanskan eli noin 40 000e... kun suomalaisilla pankeilla talletussuoja on 25 000e.

Eipä siinä mitään varottelua ole, ilmotusluontoinen asia vain.

• danske

Koska sampopankkia ei enää ole vuodenvaihteeen jälkeen.Meillä nykyisillä sampopankkilaisilla se on danske bank,eli suomen rahoitustarkastus ei enää valvo pankkia koska se on Tanskalainen kaikilta osin.

Ja pankkilaki kaikkine sijoittaja ja talletussuojineen tulee tanskan maalta

• säilyy.
        danske kirjoitti:

Koska sampopankkia ei enää ole vuodenvaihteeen jälkeen.Meillä nykyisillä sampopankkilaisilla se on danske bank,eli suomen rahoitustarkastus ei enää valvo pankkia koska se on Tanskalainen kaikilta osin.

Ja pankkilaki kaikkine sijoittaja ja talletussuojineen tulee tanskan maalta

Värit muuttuvat ja lähinnä lait ovat eulakeja, jotka pannkitoimitaa viimekädessä säätelevät, Suomessakin! Talletussuoja saa eu lain mukaan, maakohtaisesti vaihdella minimissään 20 000 eurosta ylöspäin.

Tottakai kirje johtuu siitä, kun DanskeBank integraation myötä talletussuoja muuttuu Tanskan talletussuojan piiriin! Muita pankkeja, kuin Sampopankki, ei ole ainakaan tällä hetkellä Danskeen (tai muuhun ulkomaiseen pankkiin) integroitumassa, niin ne eivät sitten vastaavia lappusia lähettelekään.

• muistutteli

Tuli sijoittajaluokituksesta tieto (amatööriksi puhuttelivat:)))ja samassa paketissa näitä suojainfoja, liekö kaikille menny, en tiiä.

• "Rahoitusvälineiden markkinat" -direktiivin perusteella annetut kansalliset muutokset tulivat voimaan marraskuun alussa.

Lähtökohtaisesti kaikki yksityiset sijoittajat ovat ei-ammattimaisia ja nauttivat näin ollen laajinta mahdollista sijoittajansuojaa. Jos jostakin syystä kuitenkin haluaa ammattimaisen sijoittajan luokituksen, sitä pitää anoa kirjallisesti. Muistaakseni Nordean ilmoituksessa sanottiin, että pitää käydä konttorissa haastattelussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      165
      1770
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1320
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      965
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      887
    5. 55
      796
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      747
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      745
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      89
      711
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      658
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      613
    Aihe