sen jälkeen kun akvaariostani siirrettiin kalat pois, vallisnerian lehdet ovat tulleet ohuiksi ja ruskeiksi. olen yrittänyt lannoittaa juurilannoitteilla jotka vapauttavat typpeä tai jotain ja olen vaihtanut veden melkein kokonaan mutta se vain pahenee koko ajan!! ennen se kukoisti niin että toiseen akvaarioon siirrettiin valtaisa pinkka, mutta eroa entiseen ei edes huomannut. toiset kasvit ovat tosi hyvässä kunnossa, kääpiömelalehdet itseasiassa jopa ovat alkaneet kasvamaan ihan hurjaa vauhtia, mutta miekkakasvin lehden kärjet ovat ruskeat. akvaarion lamppuna on pöytälamppu niin kauan kuin stokka viivyttelee lampputilauksen kanssa. sama lamppu oli tosin myös silloin kun akvaariossa oli vielä kaloja mutta ei se silloin haitannut...
johtuuko tuo jostain myrkyistä vedessä, vai aiheuttaako se itse myrkkyjä?
vallisneria hiutuu pois
eewi
2
345
Vastaukset
- joku
Luultavasti se ei saa tarpeeksi hiilidioksiidia, kun kalat siirrettiin pois. Jos et aio kaloja pitää siellä, niin muista lannoittaa hiilidioksiidilla.
- Tiitu
Myös veteen laitettavaa lannoiteliuosta kannattaa kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 565982
- 575442
- 543792
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1113763- 143735
- 313166
- 592914
- 592806
- 642507
- 471920