Okei nyt alan minäkin huomaamaan tätä V tuilua enemmässä määrin.
Tässäpä ontuva ehdotus ylläpidolle, joka On mahdollista toteuttaa jos halua/resursseja riittää.
Siis: Jos keskustelun avaa rekisteröitynyt henkilö, voi siihen kantaa ottaa VAIN rekisteröitynyt kirjoittaja. Eli lukea voi kaikki, mutta uutta ei kirjoiteta ilman oikeeta nimmaria jos avauksen on tehnyt rek. henk.
Miltäpä kuulostaisi ?
Tämmönen zydeemi toimii monilla muilla foorumeilla ja miksei toimisi täälläkin ?
Vierelle voi siis jättää sen toisen osion jolla kaikki saavat mellastaa, mutta tänne, olkoon nyt vaikka vip, ei olisi asiaa kuin lukijana, tai nimimerkin omaavana.
Vaarana on tietysti se, että palstalta häviävät asialliset keskustelijat jonnekin vielä asiallisemmalle foorumille ja älämöly pysyy ja voimistuu.
Ottakeepa kantaa ...t. yhä vaan reilusti ja toistaiseksi plagioimaton Dee Äss
VIP tila ?
15
1458
Vastaukset
- no name before
tuskin se niin vaikeaa on järjestää?
Kirjoittakaa te kaikki rekisteröityneet yhteinen vetoomus
ylläpidolle.
Jos hanke onnistuu, niin sitten minäkin rekisteröidyn ja saatte yhden hyvän motoristin lisää joukkoonne. Varmaankin monta. - blackwomans
kuten sinäkin,niin myös minäkin ja muutamat muut meistä olemme jo jossain muualla kun täällä suomi 24 moottoripyöräkeskusteluissa.
Eli ihan sillä omalla nimellä.
Sielä harvoin,oikeasti ei koskaan,ole näitä nk perässä hiihtäjiä.
Ehdotuksesi on loistava,mutta....
Täällä se ei ikävä kyllä tule toimimaan,ei koskaan.
On perustettava aivan uusi foorumi,johon ihmiset jotka haluavat,voivat omalla nimellään kirjottaa.
Voithan toki esittää ylläpidolle,kyseistä asiaa.- eli siis toi
Facebook
- Dee Äss
Tosiaan en kannata ehdotustani sinällään, mutta ehkä joillekin se voisi olla helpotus.
Minä olen täällä, luultavasti luomakunnan idioottimaisimmalla nimmarilla ja tarkoituksellisesti, juuri siksi, että tämä on vapaa ja villi foorumi, ilman käyttäytymispakkoa, ilman velvoitteita, ilman turhia murheita yms...
Ainoa rajoitteeni on tiukka itsekritiikki ja oikeastaan juuri siksi puhkonkin täällä omia pieniä rajojani, mutta kuitenkin ehdottomasti muita kunnioittaen.
Imelän sliippitekstiä tää mun jorina. Inhottaa.
Ohi vaan ja kuraa silmille, kyllä se siitä...
Muinoin Jippiin villeillä mp sivuilla vieraili jätkä nimeltä -korjaamopäällikkö aimo a kusiainen- joka usein aloitti kirjoittamisen jokseenkin näin: "Olen tullut kaukaa luoksenne ystävät ja vain sanoakseni : haistakaa paska ! "
Että siitä sitten... - LångvikinMotörhed
Dee Äss kirjoitti:
Tosiaan en kannata ehdotustani sinällään, mutta ehkä joillekin se voisi olla helpotus.
Minä olen täällä, luultavasti luomakunnan idioottimaisimmalla nimmarilla ja tarkoituksellisesti, juuri siksi, että tämä on vapaa ja villi foorumi, ilman käyttäytymispakkoa, ilman velvoitteita, ilman turhia murheita yms...
Ainoa rajoitteeni on tiukka itsekritiikki ja oikeastaan juuri siksi puhkonkin täällä omia pieniä rajojani, mutta kuitenkin ehdottomasti muita kunnioittaen.
Muinoin Jippiin villeillä mp sivuilla vieraili jätkä nimeltä -korjaamopäällikkö aimo a kusiainen- joka usein aloitti kirjoittamisen jokseenkin näin: "Olen tullut kaukaa luoksenne ystävät ja vain sanoakseni : haistakaa paska ! "
Että siitä sitten...on selkeä ja hyvä
aikoinaan, kun aloin tällä paskanheittosivustolla itseäni kiusata, muistan kuinka herra Bemunen peräänkulutti samoja juttuja
nyt kunTuro on jättänyt HÄNET rauhaan ja sitävastoin puskikset ampuvat minua minkä ehtivät, Bemis onkin yllättäen sitä mieltä, että vittuillaan vaan
siis että not in my backyard
muuten sopii!
sinun herttaiset terveisesi Almalle jne olen pannut merkille...
kiva että täällä on "herrasmiehiä" , sinä ja Enskis sekä ne kaksi tuolla harris-sivustolla - blackwomans
Dee Äss kirjoitti:
Että siitä sitten...On sitä mitä tänne williin wiidakkoon todella kirjoittaa.
Minä en ainakaan ole sitä ja tuskin sinäkään olet.
On asioita joista voi jotain ehkä lukea,osa niistä on todellisia, osa pelkkää fuulaa.
Kuitenkin todellisuus on taruakin ihmeellisempää.
Mitä siihen itsekritiikkiin tulee,kait meillä jokaisella on oma käytösmallimme live-elämässä.
Kait osaamme käyttäytyä,emme suinkaan ole niitä pellejä mitä täällä annamme ymmärtää:)
Nyt mennään täällä kuitenkin näin,jossain muualla aivan eritavalla.
Eihän tämä ole meille todellisuutta,,,eihän?
Nyt lainatakseni Bemukkaa joka ei varmaan ole live-elämässä noin tiukkabibo sekä ilkeä
Kloks, klonks böööm ja but ,but:)
- Enska-setä
Porukka on kunnolla toistensa tukassa kiinni. Mitäs jos tuolla tien päälläkin taukopaikoilla alettais heti haastaa riitaa? Onko tuo jengi samaa, joka ajelee kesällä lapa pystyssä ja tervehtii iloisesti? Kuvailemasi juttu tietty auttaisi ja toimii mun käyttämillä foorumeilla, joissa voi olla jopa omalla nimellä.
koska useat puskikset on jollain tawoin ylläpidon palweluksessa tjn
joko sewuna tai jopa ko konsernin palweluksessa :=)- nuti
Tämä keskustelupalsta on ihan hyvä sellaisenaan kuin se on. vapaa kaikille. Itseäni ei haittaa Uittuilu mitä jotkin "sankarit" harrastavat täällä, pidän Bullshit-filtterin vain päällä korvien välissä. :D
Esim. mersuforumilla, missä vietän myös aikaani ihan omalla nimellä ei juurikaan ongelmia ole.
olen puhunut. - Lyhyt oppimäärä
Kaikki muutkin tiedotusvälineet on täynnä "paskaa" on vaikea erottaa enää uutista ja asiaa toimittajan maailmankatsomuksesta: On niin pal viherpiipertäjää ja muuta fanaatiikko tiedottajaa. lue ylimalkaisesti ja määrittele kuuluuko tiedottaja hyväksymiisi raameihin ja päätä vasta sitten luetko vai et. Tämä koskee kaikkea mediaa. Et voi provosoitumaalla muuttaa ääriaineksen ajatusmaailmaa, päinvastoin ruokit sitä. Hullut hiljennetään parhaiten vaikenemalla. Ei provosoitumalla.
- määritys
...ekaks, et mitä on hulluus, et tiietään ketä pitää vaientaa. Mun mielestäni, kun toi sun kirjoitus täytti jo sinällään jokintasoisen hulluuden pääpiirteet, mut mut, put put, sähän olitkin se vaientaja...kö?
- olisi kyllä
avata uusi aihealue "Paskapuhe ja vittuilu". Turha muuttaa yleisiä suoli24 toimintaperiaatteita. Minusta rekisteröityminen tällaiselle foorumille on turhaa ja sellaisen vaatiminen toisilta vielä turhempaa.
- kannattais
muuttaa tää peräsuoli24 foorumiksi ?
- just silleen
Joo just silleen sitten voittekin kaikki vipit mennä nussimaan toisanne perseeseen tai sitten muuten vaan järkkäämään ryhmärunkkausta.
- LångvikinMotörhed
meitsi on päivän tauon jälkeen taas kuulolla ja-jumaleishon täällähän on kaikki tulleet hulluiksi!
mitä on tapahtunut?
onko typerä siskoni ruiskuttanut aivomyrkkyä rivien väliiin ja puuduttanut loputkin teidän vähistä aivosoluistanne?
C´moon
jouluryhdistäytyminen, takaisin ruotuuun ja asialinjalle
ennenkuin glögi vie teidät jalat edellä katkaisuhoitoon!
se joka keksii ensimmäisen hyvän keskusteluavauksen saa minulta...
ääää...ööö..(.keksi ,keksi, keksi= think, think, think/Winnie the Pooh)
jep
saa minulta immmateriaalisen nallemerkin abstraktien kunnianosoitusten kera lähes reaaliajassa
SILLÄ
olen palannut kotomaahani!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141192- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789