täällä palstalla vai mikä tämä oli..... kirjotan viestejä vai mitä ne oli... enkä lähe kotiin vai mikä se oli....
kone pimahti vai miten se oli...
mä sanon heippa vai mitä minä sanon....
oon,,,
pöllömanni
1
221
Vastaukset
- Aina kun
Oikein vituttaa tuun tänne loordi palstalle hermot lepää kun tää on niin älytön juttu tää loordi. niitten musa on äklöä paskaa en oo koskaan 10 sekunttia kauempaa pystyny kuuntelee kun jo päätä vihloo. kamalan näkösiäki ne on hyi helvetti mummot ja pennut dikkaa niitä yäk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996