mut raiskattiin

...

Mun entinen jätkäkaveri(23wee,mä 17wee) pyys mua juhannuksen viettoon luokseen,ja menin,koska ei ollu muitakaan suunnitelmii,ja oltii kuitenki ihan hyvissä väleissä,vaikkei kylläkään livenä nähty vuoteen...No me sitte istuttiin sen kämpillä ja juotiin ja kuunneltii musaa,ja juteltii,sit jossai välis se rupes jotai et sillä on ollu mua kauhee ikävä ja et se rakastaa mua viäki...Vastasin jotai et joo joo...Sit se suuteli mua,no mikäs siinä...mut sitten se alko kähmii,ja sanoin et lopettas,nii se vaa jatko ja sano et tykkäsit sä tästä enneki,ja rupes riisuun mua,koitin työntää sen pois mut se löi mua käski olee hiljaa tai tappaa mut..En uskaltanu liikkuu,ku se kuitenki on mua paljon isompi ja vahvempi...no eka se nai iha "tavallisesti",mut set su rupes huutaan et oot huora nainu mun jälkee varmaa sataa jätkää ku pillu näin löysäks päässy,ja sit se pani mua perseeseen,vittu se sattu,ku ei mua oo ennen pistelty perseeseen ja silla on muutenki tosi iso kalu...No sit ku se oli hommat hoidellu,nii se veti mut kainaloonsa ja rupes nukkuu,oli niinku mitää ei ois tapahtunu...Ja aamulla mä heräsin siihen että se nai mua,se oli sitonu mun kädet kii sänkyyn

24

12824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Juotiin?? Eli kumpikin oli humalassa?
      Ja kun jätkä rupesi sitten nukkumaan niin mikset häippässy??Etpä olisi ainakaan tullut raiskatuksi toista kertaa.
      Ja varmaan et ole ilmoittanut poliisille ja tehnyt raiskaus ilmoitusta?
      Olethan vielä alaikäinen joten jätkä saisi mitä luultavasti kivat syytteet.
      Otan osaa,mutta kuitenkin...

    • kerran kauan sitten

      Olen pahoillani. Minunkin entinen poikaystäväni teki aika lailla samalla tavalla raiskauksensa, mutta hän myös pahoinpiteli minua muutenkin. Elimme silloin henkilön kanssa avo- liitossa ja hän oli joka tavalla väkivaltainen. Jälkeenpäin suhteen loputtua kadun, etten tehnyt rikosilmoitusta. Tee ihmeessä ilmoitus, niin ei tarvitse jälkeenpäin katua. Tiedän, että se ei ole helppoa. Itselläni oli kovat itsesyytökset ja pelkäsin miestä.Enkä uskonut kenenkään uskovan ja häpesin tilannetta. Lopulta kieltäydyin uskomasta tapahtunutta. Kesti pitkään hyväksyä ja toipua, mutta muistot eivät koskaan katoa. Älä siis päästä miestä kuin koiraa veräjästä.Sekä puhu jollekin. Itse en puhunut, kuin vasta jälkeenpäin suhteen päätyttyä. Suurin osa raiskauksista tapahtuukin, jonkun uhrille tutun henkilön toimesta.

      • ...

        en mä mitää ilmotusta viitti tehä,helpoiten pääsee,ku pistän pari tyyppiä repii siltä munat irti...


      • USV
        ... kirjoitti:

        en mä mitää ilmotusta viitti tehä,helpoiten pääsee,ku pistän pari tyyppiä repii siltä munat irti...

        Luepas tuo "oman käden oikeus" juttu ja kommentoi. Se on myös Yhteiskunta - Feminismi palstalla, missä jotkut ääliöt jauhaa paskaa. Kommentoi sinne.


      • ei auta
        ... kirjoitti:

        en mä mitää ilmotusta viitti tehä,helpoiten pääsee,ku pistän pari tyyppiä repii siltä munat irti...

        Ai, laitat vaan tosta noin pari tyyppiä hoiteleen sen ?? Hei, haloo mikset tehnyt rikosilmoitusta. Et säkään ihan täysissä järjissä juokse, kun et lähtenyt pois sieltä kämpiltä kun jätkä rupes nukkuun, jos se todella raiskas sut, niin, et sä ottaisi asiaa näin, vaan ihan erilailla !!


      • Jani

        Eikö jengi tosiaan tajua milloin joku vaan provoo??? Saatanan Amikset...


      • pikkukamunen...
        Jani kirjoitti:

        Eikö jengi tosiaan tajua milloin joku vaan provoo??? Saatanan Amikset...

        Joo toi iso kalu juttu kertoo sen!


    • nico

      voi kun sais jostai tollasen jätkän, olis tosi mahtava herää siihe, kun jätkä vetää sua pyllyyn, ja oot ite sidottuna....WOW....!!!

    • herras holmes

      ikävä.ehdit nopesti ilmoitat poliisille ja äijä jää kiinni.jos ilmoitat jo,

    • NAMI

      VAU mikä tarina! Montako orkkua sait? Lisää tällasia stooreja, NAMI.

      • ulf

        Ensin sä nautiit seksistä, mut sitten aamulla kun sulla oli mällit sisälläs niin ei enää tuntunu mukavalta...Tarkemmin ottaen sun mielestä se poika tätä enemmän halus...Jopa raiskasi!


      • ONKO NE SELLAISIA??
        ulf kirjoitti:

        Ensin sä nautiit seksistä, mut sitten aamulla kun sulla oli mällit sisälläs niin ei enää tuntunu mukavalta...Tarkemmin ottaen sun mielestä se poika tätä enemmän halus...Jopa raiskasi!

        OHO???


    • niin

      kukakohan tuon oli kirjottanu.
      Epäilempä vaan

    • Udelija

      Tärkeä aihe, siksi nostetaan ylös. Onko teko oikeutettu, jos nainen saa orkkuja touhun aikana?

    • htrgdfxvc

      Taas ruokitaan trollia.

    • marko virtanen

      Mun pepuu kutittaa :-))) mikä on orkku ja raiskas??? =-)))))

      • n867b5

        Saitko peppuorgasmin kun kaivoit yli kymmenen vuotta vanhan ketjun naftaliinista?


    • Losoperze

      Jep

    • Trollium-acer

      Näitä on kiva kirjoitella, vaikeampi todistella oikeaksi. En väitä mitään, mutta miksi kirjoitat, miksi et toimi siis, (jos kirjoituksessa on jotain perää). Sori vain, mutta jotenkin nämä "mut raiskattiin" ei enää nappaa.

      • Höpö-höpöilyä

        Totta, huomiota pitäisI saada jo muilla keinoin. Vanhat keinot eivät enää ole tätä päivää. Ja jos jotain oikeasti todella tapahtui, tiedät kyllä , minne mennä.


    • Hannu_69

      Eikö kukaan oikeesti tajuu et tää ei oo totta?!?!?!? lol

    • adsdsdsd

      ettei kyseessä ollut ns maahanmutianen jäi vähän epäselväksi
      otitko siltä suihin missä vaiheessa

    • Ykä

      Olipa hyvä että sait kyrpää..

    • RaiskaamiselleLoppu

      Käydään kaikki allekirjoittamassa tämä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3209 niin tulevaisuudessa on vähemmän raiskauksesta kärsiviä uhreja tai ehkä saadaan jopa kokonaan loppu raiskaamiselle! Ei maksa mitään, eikä vie montaa minuuttia! Pyydän myös että levittäisitte tätä linkkiä ja kertokaa kaikille tutuillenne tästä myös jos voitte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe