minulla on hiv, menen vasta huomenna testeihin, mutta se se on, ei ollut klamydia, tippuri taikka syylä. oireet ovat:kurkku turvonnut, kipeä, alavatsa kirveltää, pääkipua, ehkä vähän huimausta, en tiedä johtuuko syömättömyydestä, ei oikein tee mieli.
Antaisin mitä vain, jotta sen yhden hetken, tapahtuman voisin elämässäni jättää pois, sillä se hetki muuttaa koko loppu elämäni, hiv on taudeista pahin, se estää elämän sosiaaliset, tärkeimmät asiat, rakastavan miehen ja lapset.
Pahinta on, etten tiedä miten kertoisin tämän vanhemmilleni, kiltti 17-vuotias perheen nuorin tyttö, jolla on hiv. Vahva aion olla enkä murtua.
Hiv
13
2538
Vastaukset
- grgsg- tyttö
ei kannata ottaa tollasta asennetta!! Mulla on ollu pään oikealla puolella pitkään sellanen paineen tunne ja pelkään kanssa hiviä.. Lisäksi (kuulostaa tyhmältä) välillä nään sellasia seksiunia, jonka jälkeen sattuu alavatsa ihan hirveästi. Onko noi oireita?? Olin testeissä ja torstaina tulee tulokset. Kaikki on sanonu et tosi epätodennäköistä, muttei sitä koskaan tiiä.. Pään paine pelottaa ja mulla on ollu pari kertaa tässä kuussa kurkku kipeä.
Voi itku. Onneks lääkäri sano et vaikka ois sängyssä hiv- posit. kanssa on erittäin epätodennäköistä saada se kerran jälkeen.. Toi helpottaa mua, kun olin yhen tyypin kanssa ja oltiin ihan vähän aikaa ilman kumia, ku se vaan lähti..- manna.:
En ole kuullutkaan että pään paineentuntu olisi ensinnäkään HIV oire. Sen sijaan mononukleoosi tulee puolelle HIViä sairastaville. Eli kuumetauti johon liittyy kova kurkkukipu, ns. "pusutauti".
Kannattanee myös miettiä että kyseessä ei ole streptokokin aiheuttama tulehdus, joka aiheuttaa myös samaista kurkkukipua.
Tai sitten ihan muuten vain kurkkukipua joka voi johtua viimasta ja kylmästä säästä (mikä on nytkin päällänsä täällä Suomen ilmastossa.)
Seuraavat oireet ovat ihomuutokset, akne, nokkosihottuman kaltainen ihottuma, vyöruusu... mitkä tulevat ihan yllättäen. Akne ja ruusu voivat tulla ihan jostain muustakin syystä, ehkäpä toiset ovat vain herkempiä saamaan iho-ongelmia. "Nokkosihottuma" voi olla allerginen reaktio jostain tai voi liittyä vaikkapa agniinaan tai ihan mihin vaan...
Mahdollisuuksia on monia! HIV voi olla myös täysin oireeton. Joku lääkäri joskus sanoi että täytyisi olla oiken kunnon verikontaktit ennen kuin se tarttuisi. Huokaskaapa nyt syvään. Testeihin voitte tietenkin mennä että saisitte mielenrauhan. Mutta kun tuloksissa kestää viikko, niin koittakaa sitten olla miettimättä niitä tuloksia ennen kuin saatte ne. Muistakaa elää se viikko ja tehdä paljon asioita!
Kun olette saaneet tuloksen niin voitte miettiä jatkoa.
Elämää on myös sairauden kanssa. Lapsensaantikin on mahdollista! Ja uskompa että kun se on nykyään niin yleinen, niin ei kukaan ole niin tampio että jos teitä oikeesti rakastaa, että hylkäis sairauden takia..
Tsemppiä!
Jos lisää haluatte jutella niin pyytäkää vaikka meiliossa :) - klsdklsdsd
Pään paine voi johtua alkavasta flunssasta. Kurkkukipukin voi johtua alkavasta flunssasta.
- Kylmä ja julma
Tässä taas näemme miten oikeassa oli se, joka vuosia sitten sanoi suomalaisille pojille kasvattavaksi ohjeeksi: kehen tahansa tyttöön sitten ihastutkin, hän on immuunikadon kannalta riskiryhmää. Mitä todennäköisemmin miehellä on HIV, sitä todennäköisemmin nuoret tytöt ryntäävät miehen syliin. Mikä siinä järjen (ja kondomin) käytössä on niin hirveää ja vastenmielistä?
- Töktök
Ja tämän totuuden sanomisesta joutuu maksaa kalliisti kun feministit alkaa vainota ottamalla yhteyttä työnantajaan ja jopa yrittämällä agitoida tyttöystävää. Sairasta meininkiä.
- heeeebo
Epäilempä suuresti. Kerros tilanne, josta kuvittelemasi viruksen sait?
Oireista ei voi kertoa mitään. Voihtan vielä lisätä listaasi, että on yöhikoilua, näppyjä yläruumiissa, jne. Ennemmin kuullostaa stressiltä kuin HI-virukselta- onneton :(
... tässä on varmaan vielä päälimmäisenä, oireita siis, kai niitä imusolmukkeiksi kutsutaan, kaulassa turvonneet, nielurisat turvonnu, kurkkuu kuivaa ja kipee, ala vatsaan sattuu,, yks kerta sattui aivan vietävästi, en tiedä olenko itse aiheuttanut sen, koska tuli yhdessä vaiheessa kauhea pakko mielle laihistella ja painella alavatsaa,, lisäksi pissalla käyn vasta silloin kun se todella tuntuu,, no mutta tilanne lähti suihin otosta ilman kortsua, viikko, kitarisat turposivat, ja tästä nyt puol vuotta. Poika oli minua vielä vuoden nuorempi, eli 16. Tänään piti jo mennä testeihin, mutta ei aika riittänyt, huomenna tilaan ajan ja pyrin pääsemään heti paikalle, mutta pahimpaan olen jo varautunut, ja suurena yllätyksenä asia ei varmaan tule jos on tullakseen. Se vain, että kun joku aika sitten oli lehdissä siittä hiv äijjästä, ja sitten vähän naurettavalta kuin kuulostaakin salkkareiden nooralla on hiv, näiden jälkeen aloin ajatella, jumankauta jos mullakin on, ja siitä ne oireet sitten lähtivätkin,ei kyllä mitään tietoa onko hiv, mutta testeihin huomenna :(
- justnäin
onneton :( kirjoitti:
... tässä on varmaan vielä päälimmäisenä, oireita siis, kai niitä imusolmukkeiksi kutsutaan, kaulassa turvonneet, nielurisat turvonnu, kurkkuu kuivaa ja kipee, ala vatsaan sattuu,, yks kerta sattui aivan vietävästi, en tiedä olenko itse aiheuttanut sen, koska tuli yhdessä vaiheessa kauhea pakko mielle laihistella ja painella alavatsaa,, lisäksi pissalla käyn vasta silloin kun se todella tuntuu,, no mutta tilanne lähti suihin otosta ilman kortsua, viikko, kitarisat turposivat, ja tästä nyt puol vuotta. Poika oli minua vielä vuoden nuorempi, eli 16. Tänään piti jo mennä testeihin, mutta ei aika riittänyt, huomenna tilaan ajan ja pyrin pääsemään heti paikalle, mutta pahimpaan olen jo varautunut, ja suurena yllätyksenä asia ei varmaan tule jos on tullakseen. Se vain, että kun joku aika sitten oli lehdissä siittä hiv äijjästä, ja sitten vähän naurettavalta kuin kuulostaakin salkkareiden nooralla on hiv, näiden jälkeen aloin ajatella, jumankauta jos mullakin on, ja siitä ne oireet sitten lähtivätkin,ei kyllä mitään tietoa onko hiv, mutta testeihin huomenna :(
elämä on mitä on kamalaa? ei ihanaa. Olen ite nuorempi kuin sinä (ketä tämän keskustelun pisti päälle) Poikaystäväni kanssa tuli tossa vuosi sitten alkupeleilyä, ja otin häneltä suihin ILMAN kondomia, tyhmä pikkutyttö.. jonkin aikaa sen jälkeen oli myös kaikkea muuta, mutta ei kuitenkaan yhdyntää.
Noh, OIREET ISKIVÄT; kurkku oli turvoksissa noin 4-5kk, nivelkivut (mitä on vieläkin), alavatsakivut (mitkä ovat vieläkin), oli lämpöä (mikä johtui stressistä), tuli näppylöitä iholle.... en jaksa luetella enempää oireilua, koska minulla nyt oli melkeen kaikki oireet mitä netistä luin. Pelkäsin, juttelin lääkäreiden kanssa... He kertoivat minulle paljon PALJON asioita. juttelin 7eri lääkärin kanssa, sain paljon tietoa. Ja ymmärrettiin että HIV EI TARTU SUUSEKSISSÄ! siihen mahdollisuus on niin pieni että joka melkein olematon.
anaaliseksi on suurin riski, ja sen jälkeen yhdyntä. ! ei HIV niin helposti tartu, tai, sehän tietysti riippuu ihmisen puolustuskyvyistä.
En ole testannut silloin HIViä, mutta kyllä minä jo tiedän etttei minulla sitä ole.
Ja kaikenlisäksi, olet ollut 16-vuotiaan kanssa. Kuinka monella suomalaisella 16.vuotiaala on HIV? hmm. sanoisinko että kolmella? Koska loput ovat ulkomaaperäisiä.
Älä jännitä. ota rauhallisesti. Toivon että tästä oli lohtua sinulle. Muistathan kertoa tuloksesi kun ne saat :) tsemppii. hyviä joulun odotuksia.
PS. STRESSI ON PAHIN OIREITTEIN AIHEUTTAJA. SE AIHEUTTAA KAIKKI NE OIREET SINULLE MITÄ JÄNNITÄT JA MIETIT SINULLA OLEVAN! - klsdsdsdsd
justnäin kirjoitti:
elämä on mitä on kamalaa? ei ihanaa. Olen ite nuorempi kuin sinä (ketä tämän keskustelun pisti päälle) Poikaystäväni kanssa tuli tossa vuosi sitten alkupeleilyä, ja otin häneltä suihin ILMAN kondomia, tyhmä pikkutyttö.. jonkin aikaa sen jälkeen oli myös kaikkea muuta, mutta ei kuitenkaan yhdyntää.
Noh, OIREET ISKIVÄT; kurkku oli turvoksissa noin 4-5kk, nivelkivut (mitä on vieläkin), alavatsakivut (mitkä ovat vieläkin), oli lämpöä (mikä johtui stressistä), tuli näppylöitä iholle.... en jaksa luetella enempää oireilua, koska minulla nyt oli melkeen kaikki oireet mitä netistä luin. Pelkäsin, juttelin lääkäreiden kanssa... He kertoivat minulle paljon PALJON asioita. juttelin 7eri lääkärin kanssa, sain paljon tietoa. Ja ymmärrettiin että HIV EI TARTU SUUSEKSISSÄ! siihen mahdollisuus on niin pieni että joka melkein olematon.
anaaliseksi on suurin riski, ja sen jälkeen yhdyntä. ! ei HIV niin helposti tartu, tai, sehän tietysti riippuu ihmisen puolustuskyvyistä.
En ole testannut silloin HIViä, mutta kyllä minä jo tiedän etttei minulla sitä ole.
Ja kaikenlisäksi, olet ollut 16-vuotiaan kanssa. Kuinka monella suomalaisella 16.vuotiaala on HIV? hmm. sanoisinko että kolmella? Koska loput ovat ulkomaaperäisiä.
Älä jännitä. ota rauhallisesti. Toivon että tästä oli lohtua sinulle. Muistathan kertoa tuloksesi kun ne saat :) tsemppii. hyviä joulun odotuksia.
PS. STRESSI ON PAHIN OIREITTEIN AIHEUTTAJA. SE AIHEUTTAA KAIKKI NE OIREET SINULLE MITÄ JÄNNITÄT JA MIETIT SINULLA OLEVAN!Lääkärit kertoivat "paljon"...? No mitä he kertoivat siihen, jos harrastaa suuseksiä silloin kun on MENKAT...eli verikontakti "auki"...?
- heeeebo
onneton :( kirjoitti:
Niin, no mä kaivan tähän vanhan viestini, jota jaellut ennenkin. Samat ongelmat palstalla vaan jatkuu, mutta minkäs teet, kun ihmismieli on mitä on. Tiedän kyllä, että kun sen pelon saa, niin irti ei pääse, ennen testitulosta, JOS SILLONKAAN!
mutta voinhan kokeilla, eli:
Yhtään suuseksin kautta saatua tartuntaa ei ole vielä rekisteröity (luettu artikkeli viime joulukuussa 2006), jossa HIV olisi tarttunut suuseksissä ja antavana osapuolena on ollut HIV .
Artikelin tarkkailutestissä käytettiin pariskuntia, jossa toinen oli HIV . Voin kaivaa artikkelin, jos kiinnostaa enemmän, mutta... samaa faktaa
Ja sinun tapaus:
a) tod.näk osapuolesi ei ole HIV
b) Ei tarttune suuseksissä (vielä näin, koska AIDS tukikeskus on sitä mieltä, että se on mainittava, vaikka käytännössä se on mahdotonta)
d) Stressi aiheuttaa flunssan ja samankaltaiset oireet. Suurinosa HIV viruksen saaneista ei saa minkäälaisia oireita
e) vuodesta 1980 on rekisteröity kaikki Suomessa olevat HIV ja niitä on 2142kpl (23.4.2007). Tästä koko luvusta heteroseksillä tartunnan on saanut 796. Vuonna 2006 46 miestä ja 46 naista.
Oletetaan, että jos kumppanisi on 16v, niin hyvällä säkällä hän on päässyt pukille muutama vuosi sitten. Ja jos SUOMESSA tartunnansaaneita on esim n80kpl naista kahden vuoden sisällä ja otetan vielä ikähaarukka, niin mitä jää jäljelle? 2? 3?
.
.
.
.
.
Otappa vaan rauhallisesti. Ajattele järjellä. Menet testiin, kun siihen pääset (2 kk, mahd. tartunnasta, vai mikä lie nykyinin, joko laskettu siihen 6 viikkoon)... Panikoiminen ei auta mitään, se joko on tai ei ole. Paniikki sitä ei pois ainekaan vie.
Ei muuta kun pippelit suuhun tossa iässä ! ! !
Kauniita unia! - laboraattori
heeeebo kirjoitti:
Niin, no mä kaivan tähän vanhan viestini, jota jaellut ennenkin. Samat ongelmat palstalla vaan jatkuu, mutta minkäs teet, kun ihmismieli on mitä on. Tiedän kyllä, että kun sen pelon saa, niin irti ei pääse, ennen testitulosta, JOS SILLONKAAN!
mutta voinhan kokeilla, eli:
Yhtään suuseksin kautta saatua tartuntaa ei ole vielä rekisteröity (luettu artikkeli viime joulukuussa 2006), jossa HIV olisi tarttunut suuseksissä ja antavana osapuolena on ollut HIV .
Artikelin tarkkailutestissä käytettiin pariskuntia, jossa toinen oli HIV . Voin kaivaa artikkelin, jos kiinnostaa enemmän, mutta... samaa faktaa
Ja sinun tapaus:
a) tod.näk osapuolesi ei ole HIV
b) Ei tarttune suuseksissä (vielä näin, koska AIDS tukikeskus on sitä mieltä, että se on mainittava, vaikka käytännössä se on mahdotonta)
d) Stressi aiheuttaa flunssan ja samankaltaiset oireet. Suurinosa HIV viruksen saaneista ei saa minkäälaisia oireita
e) vuodesta 1980 on rekisteröity kaikki Suomessa olevat HIV ja niitä on 2142kpl (23.4.2007). Tästä koko luvusta heteroseksillä tartunnan on saanut 796. Vuonna 2006 46 miestä ja 46 naista.
Oletetaan, että jos kumppanisi on 16v, niin hyvällä säkällä hän on päässyt pukille muutama vuosi sitten. Ja jos SUOMESSA tartunnansaaneita on esim n80kpl naista kahden vuoden sisällä ja otetan vielä ikähaarukka, niin mitä jää jäljelle? 2? 3?
.
.
.
.
.
Otappa vaan rauhallisesti. Ajattele järjellä. Menet testiin, kun siihen pääset (2 kk, mahd. tartunnasta, vai mikä lie nykyinin, joko laskettu siihen 6 viikkoon)... Panikoiminen ei auta mitään, se joko on tai ei ole. Paniikki sitä ei pois ainekaan vie.
Ei muuta kun pippelit suuhun tossa iässä ! ! !
Kauniita unia!Juu ja listan lisäksi voisi vielä todeta konkreettisen esimerkin eli tapaus Hakkarainen, jonka seksikumppaneista noin 1/5 osa sai tartunnan. Eli HIV ei ole niitä ärhäköimmin tarttuvia viruksia. Kyseiset oireet voivat johtua niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin panikoinnista, stressistä tai flunssasta. Mullakin on flunssa parhaimmillaan, mutten ensimmäisenä ajattele sen olevan HIV vaikka "kaikki" oireet siihen viittaakin.
Mutta aina kannattaa olla varovainen. Ei maksa paljon vaivaa käyttää kumia tai passittaa kumppani testeihin. Minäkin aloin tapailemaan kesällä yhtä miestä ja passitin sen heti testeihin, kun oli kulunut tuo 3 kk maaginen testiraja. Itse kävin myös, tasapuolisuuden vuoksi. Miehen kommentti muuten oli "ei minulla voi mitään olla, kun ei ole oireita". Se oli viimeksi testattu armeijasssa eli reilu 10 vuotta sitten... Tosin ei tuo nyt kauhean hulvatonta elämää siinä välissä ollutkaan viettänyt (mutta sen silloinen tyttöystävä oli viettänyt).
"Ei muuta kun pippelit suuhun tossa iässä ! ! !"
Uih ;-) Heeebo taitaa toivoa tätä omalle kohdalleen ;-)
Ja alkuperäiselle sen verran, että ei se panikointi mitään auta, joten jäitä nyt hattuun. Tule sitten meille kertomaan tuloksesi joka kuitenkin 99,9% varmuudella on negatiivinen. - onneton :(
laboraattori kirjoitti:
Juu ja listan lisäksi voisi vielä todeta konkreettisen esimerkin eli tapaus Hakkarainen, jonka seksikumppaneista noin 1/5 osa sai tartunnan. Eli HIV ei ole niitä ärhäköimmin tarttuvia viruksia. Kyseiset oireet voivat johtua niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin panikoinnista, stressistä tai flunssasta. Mullakin on flunssa parhaimmillaan, mutten ensimmäisenä ajattele sen olevan HIV vaikka "kaikki" oireet siihen viittaakin.
Mutta aina kannattaa olla varovainen. Ei maksa paljon vaivaa käyttää kumia tai passittaa kumppani testeihin. Minäkin aloin tapailemaan kesällä yhtä miestä ja passitin sen heti testeihin, kun oli kulunut tuo 3 kk maaginen testiraja. Itse kävin myös, tasapuolisuuden vuoksi. Miehen kommentti muuten oli "ei minulla voi mitään olla, kun ei ole oireita". Se oli viimeksi testattu armeijasssa eli reilu 10 vuotta sitten... Tosin ei tuo nyt kauhean hulvatonta elämää siinä välissä ollutkaan viettänyt (mutta sen silloinen tyttöystävä oli viettänyt).
Ja alkuperäiselle sen verran, että ei se panikointi mitään auta, joten jäitä nyt hattuun. Tule sitten meille kertomaan tuloksesi joka kuitenkin 99,9% varmuudella on negatiivinen.Oireet siis: Alavatsa nipistelee, nielurisat turvonnu, imusolmukkeet turvonnu,pääkipua sillontällön,oikeelta puolelta kylkiluoden alta sattuu joskus, ja sama juttu vasemmalla puolella, tuntuu että siellä olisi jokin jumissa.
Uutta vuotta juhliessani päädyin petiin erään jätkän kanssa, hän käytti kondoomia, mutta en siitä aikaisemmin varma ollut ja otin tasan viikko sitten katumuspillerin, nyt alkoivat menkat vaikka jouluna oli, johtuuko se pilleristä? stressistä? oireista? Ensi viikon perjantaiksi aika! Olen niin peloissani HIV:stä että tulevaisuuden olen jo ajatellut elää eläinten keskellä, kuka mies nyt hiv positiivista haluaisi :( - Nimetön
laboraattori kirjoitti:
Juu ja listan lisäksi voisi vielä todeta konkreettisen esimerkin eli tapaus Hakkarainen, jonka seksikumppaneista noin 1/5 osa sai tartunnan. Eli HIV ei ole niitä ärhäköimmin tarttuvia viruksia. Kyseiset oireet voivat johtua niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin panikoinnista, stressistä tai flunssasta. Mullakin on flunssa parhaimmillaan, mutten ensimmäisenä ajattele sen olevan HIV vaikka "kaikki" oireet siihen viittaakin.
Ja alkuperäiselle sen verran, että ei se panikointi mitään auta, joten jäitä nyt hattuun. Tule sitten meille kertomaan tuloksesi joka kuitenkin 99,9% varmuudella on negatiivinen.Minkään suhteen paniikki ei tietenkään ikinä auta. Tarkoitan nyt tietysti henkilöitä, jotka ovat olleet suojaamattomassa seksi-suhteessa toisen henkilön kanssa. Valtaosa ko. henkilöistä kylläkin onneksi on tutkimustiedon perusteella hiv-negativisia. Ja se epäonnekas osa väestöstä, joka tämän taudin on sattunut saamaan, on onneksi tämän päivän maailmassa sillä tavoin `hyvässä asemassa´, ettei positiivinen tulos testissä tarkoita kuolemantuomiota. Siis jos nyt haetaan hyviä puolia elämän täysin mullistavasta asiasta.
Tästä Hakkaraisesta sen verran, että vaikka kaiken koetun elämän perusteella koetan olla mahdollisimman avara-katseinen, en silti millään tavalla voi ymmärtää ko. olion toimintaa.
Hän ei mediainformaation perusteella ole voinut ymmärtää, että hiv tarttuu suojaamattoman seksin välityksellä. En todellakaan tiedä onko kyseinen kommentti syntynyt miehen omien mielipiteiden perusteella, vaiko onko kenties joku nerokas asianajaja häntä neuvonut näin kommentoimaan. Joka tapauksessa, vaikka kunnallista terveydenhoitoa on eri syistä moitittu, niin en hetkeäkään epäile, ettei henkilöä, jolla hiv-tartunta on todettu, ohjeistettaisi ymmärtämään miten tartunta on saatu ja miten sitä eteenpäin mahdollisesti jaetaan. Tämä helvetin Hakkarainen on nyt esittänyt halukkuutensa mielentilatutkimukseen, mihin suomen oikeuslaitos sekä valtio on myöskin suostunut.(arvioidut veronmaksajien kulut n. 45-50t €.) Minut on tuomittu useista eri rikoksista, mutta niihin eivät kuulu väkisin makaamisen eikä myöskään maanpetoksen tyyppisiä rikoksia.
Se, että miehellä on pokkaa väittää, olleensa kaiken informaation mitä on tartunnoiden todenneiden lääkäireiden taholta saanut, jälkeen tietämätön suojaamattoman seksin riskeistä, osoittaa mielestäni niin törkeää suunnitelmallista toisen ihmisen tarkoituksellista vahingoittamista, ettei mies häpeä mitään. Ainoa mitä suostun kyseisestä rotasta toteamaan, on se että suomen vankilaolot tuntevana, tiedän sen verran sanoa, että kyseinen kusipää tulee varmasti saamaan juurikin sitä mitä on tilannut. Mikään tämän sorttinen asia ei tietenkään lohduta ko. rotan uhreja, eikä myöskään muita samassa suhteessa epäonnisia tippaakkaan lohduta. Lopuksi kaikille hyvää kevättä ja kesän alkua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676