täälä puhutaan niin paljon lööperiä, että eikö aleta oiken tosissan valehtelemaan.
Tottakin saa puhua, kunhan ei kärähdä.
Valehtelijoiden
23
1010
Vastaukset
omat sarjat,ei noiden ammattilaisten kanssa pärjää.
- montakin juttua
kirjoittanu tänne joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
On mukava lukea miten toiset suhtautuu.- väliä?
Riittää, kun leuat louksuu.
- kiike
Minun nimeni on Annalotta Beautines Kent. Olen 180 cm pitkä, painan 65 kiloa. Mitat ovat 99-66-88. Minulla on luonnonkihalat sysimustat hiukset, pehmeä sensuelli suu, pieni silo nenä ja suulet säihkyvänsiniset silmät. Puhun sujuvasti seitsemää eli kieltä ja asun oikeasti helttuattalena englannissa. Tänne kiljoitan oppiakseni suomenkielen syntypeläisiä suomalaisia palemmin. Minulla on mustavyö kaikissa kalatelajeissa ja olen valannut matkan kuuhun. Pistäkää palemmaksi jos pystytte.
- kiike
koti-kiusattu kirjoitti:
amatöörit tarvii oman sarjan,tällainen valehtelu lannistaa aloittelijan.
seitsemänmelen kauhuna ;))
kiike kirjoitti:
seitsemänmelen kauhuna ;))
elämä siellä on niin yksitoikkoista,päivät katselemme horisonttiin onko myrsky nouseva.
Illat olemme hyteissämme ja syömme laivakorppuja,emme kuuntele seireenien kutsuhuutoja,emme vihellä koska se nostaa tuulen.
Joka aamu jaamme työt itsellemme ja illalla haukumme jos emme tehneet sovittuja hommia.Joskus me näemme haita ja joskus maita,maita näkyy yleensä rannoilla ellei ole pusikoita eressä- kiike
koti-kiusattu kirjoitti:
elämä siellä on niin yksitoikkoista,päivät katselemme horisonttiin onko myrsky nouseva.
Illat olemme hyteissämme ja syömme laivakorppuja,emme kuuntele seireenien kutsuhuutoja,emme vihellä koska se nostaa tuulen.
Joka aamu jaamme työt itsellemme ja illalla haukumme jos emme tehneet sovittuja hommia.Joskus me näemme haita ja joskus maita,maita näkyy yleensä rannoilla ellei ole pusikoita eressäja jännittävää heti kunkääntää kaiken vastakohdakseen, olen ensimmäinen laivakiikeli jos vain osaan ensin muuntautua jänikseksi ;)
kiike kirjoitti:
ja jännittävää heti kunkääntää kaiken vastakohdakseen, olen ensimmäinen laivakiikeli jos vain osaan ensin muuntautua jänikseksi ;)
muuttamaan olomuotoas ole tarkkana,ettet jouru sinne korkeasaaren lautan pelastusveneeseen,niinkuin plondi muinoin.
- kiike
koti-kiusattu kirjoitti:
muuttamaan olomuotoas ole tarkkana,ettet jouru sinne korkeasaaren lautan pelastusveneeseen,niinkuin plondi muinoin.
jos laivan kokki näkee jänissopan lihakiintiön täyttyvän meikäpuputyttöä kattellessa.
- sinnuuuuuu
"...pienen pientä höperöö,
ilo se on pienellä pässilläkkii,
ku noi puhhuu löperöö,
kuvittelloo mukamas olevasa iso pässi ja onkii,
satuvaha vai valettakoha se on tääkii". - Otto-Vaan
Piti kiiruhtaa äkkiä kun mailla kertovatten täällä
olevan jaossa tälläsille pikkupojille joulukalenteria.
Luukun takana suklaanappi ja kuva palstan naisista
uimapuvussa ja tonttulakki päässä.
Mulle ja.:)- Otto-Vaan
Kenen kuva ensimmäisenä.:)
- Otto-Vaan
Ostin kolme hevosta ja olin tekemässä niille
laidunmaita ensi kesäksi.
Sellanen hurja minä olen, ensi kesänä katsotaan
kavion nousua.:) Otto-Vaan kirjoitti:
Ostin kolme hevosta ja olin tekemässä niille
laidunmaita ensi kesäksi.
Sellanen hurja minä olen, ensi kesänä katsotaan
kavion nousua.:):))
- Puidenhalaaja
Otto-Vaan kirjoitti:
Kenen kuva ensimmäisenä.:)
Kelpaa minun kuvaani netissä esitellä niinkuin näet, pitkät hoikat sääret, pehmustetta on vähän mutta oikeissa paikoissa. Laitoin tällaisen pienen paitulin päälle , punainen niinkuin näet, ja valkoinen karva reunassa. Ei pidä kaikkea näyttää kaikelle kansalle, seksikkäintä on se mikä on piilossa. Tonttulakki on kuvassa söpösti vaan rekvisiittana. En nyt raaski peittää hiuksiani kun siskoni teki juuri koko päivän töitä kun laittoi mustan käkkärän tukkani pikkuisille leteille. Musta, notkea ihoni näyttää hyvältä tuota valkoista hankea vasten, vai mitä:D
- Otto-Vaan
Puidenhalaaja kirjoitti:
Kelpaa minun kuvaani netissä esitellä niinkuin näet, pitkät hoikat sääret, pehmustetta on vähän mutta oikeissa paikoissa. Laitoin tällaisen pienen paitulin päälle , punainen niinkuin näet, ja valkoinen karva reunassa. Ei pidä kaikkea näyttää kaikelle kansalle, seksikkäintä on se mikä on piilossa. Tonttulakki on kuvassa söpösti vaan rekvisiittana. En nyt raaski peittää hiuksiani kun siskoni teki juuri koko päivän töitä kun laittoi mustan käkkärän tukkani pikkuisille leteille. Musta, notkea ihoni näyttää hyvältä tuota valkoista hankea vasten, vai mitä:D
Aivan kuin missi Lola aattoiltana odottamassa mitä hyvää Joulupukki tuo.:)
Yhtä nuorekaskin.
Kädet puun ympärillä korostaisi vielä kuvan aitoutta.:) - Otto-Vaan
Pirrejuupas kirjoitti:
:))
Eihän siinä jutussa ollut kun yksi ainut sana lööperiä.:)
Kaikki muu olikin totista totta. - Puidenhalaaja
Otto-Vaan kirjoitti:
Aivan kuin missi Lola aattoiltana odottamassa mitä hyvää Joulupukki tuo.:)
Yhtä nuorekaskin.
Kädet puun ympärillä korostaisi vielä kuvan aitoutta.:)...se yleensä niin lämmin puunrunko tuntui niin kylmältä että en arvannut halata. Mutta ootappa kun saat kesäkuvan, siinä saa puu kunnon halin. Vaan onkohan minulla mitään päällepantavaa...jospa piiloilenkin siellä rungon takana niinkuin iltalehtien tytyt;)
- Pirre*
ja kaunis.
kärähdä.
Klubilaiset, besta tittare; hyvää yötä!- Kaivanto
kaunis kuin Mona-Lisa, paitsi hampaat on paremmat. Olen kiertänyt maapallon kolmasti ja aina palannut tähän lähtöpisteeseen. Olen kuudetta kertaa naimisissa, viisi aviomiestä olen ehtinyt haudata. Kenenkään koneisto ei ole minua kestänyt; kellä petti syrän, kellä maha, kellä aivot tai keuhkot. Koska olen perinyt kaikkien viiden maat ja mannut ynnä tehtaat ja kartanot, olen rikas ja tuhlaavainen, ja vaativa asiakas. Stockmannin myyjät menevät tiskin alle piiloon, kun näkevät minun lähestyvän. Nykyisin asun merenrantakartanossani golf-kentän laidassa kesät, ja talvet vietän paratiisisaarellani Garibian alueella. Ja tämä tarina on tosi.
- henrii
Ajeli hevosella, istuin reesä tuli siinä sitten vessahätä.
Hyppäsi etureestä tien sivuun, väänsin vänrikki sthoolin tarinat, hyppäsin sitten takarekeen.
Hevonen jatkoi matkaa autuattoman tietämättömänä siitä mitä ressä tapahtui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231840Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531681- 301423
- 691093
- 501022
- 53880
- 49851
- 23850
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä174710