Voi voi tässä jo toista vuotta ihastuneena jousimies-poikaan (=poikamaiseen mieheen)..
Varsinaista on off-meininkiä: välillä kyllästyn odotteluun ja sen miettimiseen, mitä jousi"mieheni" milloinkin meinaa. Siitä lähtee etäisyysvaihe, en jaksa ajatella koko tyyppiä, pari kertaa unohtunut totaalisesti. Mutta sitten alkaa taas, tunteet hupsista vaan ovat taas pinnassa. Yleensä siihen johtaa jouskarin omat viestit, tuttavallisuus ja katseet. Ja taas olen verkkoon uinut vesimies. Saatan olla ja kylmä ja viileä, kun ärsyttää tällainen peli. Mutta ihastunut silti, ja äkkiäkös ärsytys taas katoaa, ja rakkaus peittoaa kaiken alleen..
Tiedän, että jousimiehen viestit eivät välttämättä mitään tarkoita, semmoinen se on sosiaalinen "eläin", ystävällinen ja kohtelias ja puhelias, ajattelee, että ainahan kaverina voi olla. Ja sitten ei tunnu tajuavan, että mulla veskarinaisella ei lähde kaverivaihde samalla tavalla päälle, vaan hullut tunteet tekevät hyökkäyksen. Tosin välillä tuntuu, että välillämme kuitenkin on jotain..Joku erikoinen yhteys, jonka jousimieskin tunnistaa, mutta ei uskalla tarttua siihen.
Pysyn etäisenä, koska tiedän jouskarin kiinnostuksesta myös erääsen toiseen, HÄRKÄnaiseen! Olen tullut hyvin intuitiivisena vesimiesnaisena tulokseen, että kyseessä on jonkunlainen arvonta minun ja päivänpaisteisen ja naisellisen Härkä-femalen välillä. Minä OLEN kokonaisuutena sopivampi, mutta sitähän ei jouskari"mieheni" tiedä. Tunnen kys. Härkä-naisen hyvin, elää aivan toisenlaisessa maailmassa kuin hölmö jousimies"mieheni". Tekisi mieli laittaa kaikki peliin kilpailussa, mutta toisaalta ottaa niin paljon päähän pojan arvonta meidän kahden välillä, että vetäydyn kylmästi kuoreeni, ja näyttelen välinpitämätöntä. Minkä mies taas kokee vaan yleiseksi kylmyydeksi tajuamatta taustoja.
Help! Haluaisin takaisin välinpitämättömään ja unohtaneeseen tilaan jousimieheni suhteen. Olen melko lailla varma, että olisin hälle Se Oikea nainen, jos hän vaan unohtaisi muut kalat vedessä, ja keskittyisi tähän yhteen.
Mitä hitsiä teen..? Unohdanko lopullisesti koko jousimniehen, päästän Härkänaisen tiptop-kotiin ojennettavaksi (tai sitten jonnekin muualle), vai laitanko itseni likoon, vielä viimeisen kerran..?? Ärsyttää, mutta rakastan kuitenkin sen verran, että en haluaisi typerän mieheni pilaavan elämäänsä väärässä "otteessa". Meikäläisen ote olisi löyhempi..Antaisin kyllä kaikkeni, myös vapauden, jonka tarvitsisin saada itsekin.
Tulinpa tänne nyt kirjoittaneeksi, jos täältä löytyisi jousimies-experttejä antamaan ohjeita tämän dilemman lopullisessa ratkaisussa..
Ihastunut ja kiukustunut
15
2823
Vastaukset
- jouskarinaisena
Moikka,
sulla on ihan samanlainen tilanne kun itelläni, tosin erona on se että olen itekin jousimies!
Me jousimiehet tunnetusti ollaan sosiaalista tyyppiä ja flirttailulla ei pakosti tarkoteta mitään sen kummempaa.....mutta kuitenkin tarkoitetaan kun oikea ihminen on kyseessä!
Mä olen totaalisen ihastunut tähän jouskarimieheen ja niin on myös kaverini joka on neitsyt!
Se on sellaista pelleilyä meijän kolmen kesken, kaveri on hyvä ystäväni, mutta en usko että hän on kuitenkaan niin tosissaan jouskarimiehen suhteen niinkuin minä olen! Mutta olen huomannut kuitenkin kaverini ihastumisen jouskarimieheen!
Mä en tiedä itekkään mitä tehdä, eihän ketään voi pakottaa rakastamaan itteään, mutta uskon että jotain tunteita kyllä on.....huoh
Sulle vesimiesgirl, taistele loppuun asti ja näytä jouskarille että oot tosissas, ei se ota jos ei annakkaan! Mutta varovaisesti, koska me jouskarit helposti pelästytään... hiljaa hyvää tulee (ite ainaki uskon niin ;D)- vesimiesgirl
kiitos kokemukestasi..
Näiden jousimiesten kanssa taitaa siis helposti löytää itsensä tällaisista tilanteista!
Häädä se neitsyt-ystäväsi nyt muualle siitä häärimästä! =) Vaikka sinunkin ystäväsi onkin.
Paraskin puhuja, en minäkään voi pitää Härkä-kaveriani loitolla jousimiehen ympäriltä. Otin kerran puheeksi suoraan ja rehellisesti Härän kanssa tämän aiheen, ja hänhän osasi ovelasti kääntää koko jutun toisin päin, minä olin suorastaan kuvitteleva luulosairas. Mutta aikaa kulunut, ja minun tätyy olla kyllä tosi luulosairas, koska Härän tyrkky-toimet eivät ainakaan ole vähentyneet päinvastoin. Mitä enemmän näkee minulla tunteita, sitä enemmän tuntuu koventavan omia panoksiaan. Tunkee lähelle jousi"miestäni", ottaa esille valloittavimman roolinsa, yksinkertaisesti tunkeutuu härkämäisellä itsevarmuudella reviirilleni ärsyttävällä tavalla. Lirkuttelee jopa minun ja jouskarin yhteisille kavereille..
Ja mua suututtaa hiljaisesti, ja turhauttaa, koska perusluonteeltani en ole PÄTKÄN vertaa mustasukkainen (toisin kun Härkä-ystäväni todistettavasti).
Anyways ihmetyttää mitä Neitsyet ja Härät edes pyörivät Jousimiehen ympärillä!! Varsinaisia älypäitä, näin yleistäen Jousimies on varmaan viimeinen lähde, mistä nuo kaksi merkkiä saavat hakemaansa varmuutta ja järjestystä!! Hakeutuisivat nyt joidenkin muiden eläinrahda merkkien pariin, pois sotkemasta ja hidastamasta Oikeiden juttujen syntymistä..
Mullakin on tunne, että Härkä-ystäväni ei ole tosiaan niin tosissaan kuin minä jouskarin kanssa. Pitää vaan itseään niin valloittavana, ja haluaa voittaa. Sehän on hirveätä,jos joku muu vie huomion, joka mielestään kuuluu hänelle.
Olen siis jo aika suuttunut ystävällenikin. Mutta puren hammasta enkä auo suutani enkä päätäni, pysyn vesimiesmäisenä viilipyttynä, ja kärsin sisäisesti. =) Ja vain siksi, koska jään toiseksi tappelussa Härän kanssa! Aina hän onnistuu nurjertamaan meikäläisen sanallisesti, ja kääntämään tilanteen edukseen...Ja minä saan pyytää anteeksi, että mitään sanoinkaan. No thanks sille vaihtoehdolle. Enää en pyytele Härältä mitään anteeksi, sen takia olen vaan hiljaa..
Mutta sille hölmölle jousimiehell(emme) tekisi kyllä mieli jotain sanoa..:)
Mutta siinähän se just on, kun te ette oikein kestä suoraa puhetta! =) Alkaa pelottaa! :) Joten pitää vetää jotain hienotunteisempaa roolia..Ja se tarkoittaa mulle näiden viileiden naamioiden tiputtamista ensin..Ja se taas pelottaa itseäni, en haluais enää broken hart:a tämän veijarin kanssa. :) Kun voiskin vaan luovuttaa..
Mutta täytyy katsoa, miten vesieläjän nyt käy! :)
Sulle sanoisin, että älä siedä kaikkea Neitsyt-kaveriltasi! :) Vihjaa jotenkin kauniisti, että kannattaisi siirtyä näpertelemään jonkun ihan muun merkin pariin!! =)
Tsemppiä peleihin sulle. - jouskarinaisena
vesimiesgirl kirjoitti:
kiitos kokemukestasi..
Näiden jousimiesten kanssa taitaa siis helposti löytää itsensä tällaisista tilanteista!
Häädä se neitsyt-ystäväsi nyt muualle siitä häärimästä! =) Vaikka sinunkin ystäväsi onkin.
Paraskin puhuja, en minäkään voi pitää Härkä-kaveriani loitolla jousimiehen ympäriltä. Otin kerran puheeksi suoraan ja rehellisesti Härän kanssa tämän aiheen, ja hänhän osasi ovelasti kääntää koko jutun toisin päin, minä olin suorastaan kuvitteleva luulosairas. Mutta aikaa kulunut, ja minun tätyy olla kyllä tosi luulosairas, koska Härän tyrkky-toimet eivät ainakaan ole vähentyneet päinvastoin. Mitä enemmän näkee minulla tunteita, sitä enemmän tuntuu koventavan omia panoksiaan. Tunkee lähelle jousi"miestäni", ottaa esille valloittavimman roolinsa, yksinkertaisesti tunkeutuu härkämäisellä itsevarmuudella reviirilleni ärsyttävällä tavalla. Lirkuttelee jopa minun ja jouskarin yhteisille kavereille..
Ja mua suututtaa hiljaisesti, ja turhauttaa, koska perusluonteeltani en ole PÄTKÄN vertaa mustasukkainen (toisin kun Härkä-ystäväni todistettavasti).
Anyways ihmetyttää mitä Neitsyet ja Härät edes pyörivät Jousimiehen ympärillä!! Varsinaisia älypäitä, näin yleistäen Jousimies on varmaan viimeinen lähde, mistä nuo kaksi merkkiä saavat hakemaansa varmuutta ja järjestystä!! Hakeutuisivat nyt joidenkin muiden eläinrahda merkkien pariin, pois sotkemasta ja hidastamasta Oikeiden juttujen syntymistä..
Mullakin on tunne, että Härkä-ystäväni ei ole tosiaan niin tosissaan kuin minä jouskarin kanssa. Pitää vaan itseään niin valloittavana, ja haluaa voittaa. Sehän on hirveätä,jos joku muu vie huomion, joka mielestään kuuluu hänelle.
Olen siis jo aika suuttunut ystävällenikin. Mutta puren hammasta enkä auo suutani enkä päätäni, pysyn vesimiesmäisenä viilipyttynä, ja kärsin sisäisesti. =) Ja vain siksi, koska jään toiseksi tappelussa Härän kanssa! Aina hän onnistuu nurjertamaan meikäläisen sanallisesti, ja kääntämään tilanteen edukseen...Ja minä saan pyytää anteeksi, että mitään sanoinkaan. No thanks sille vaihtoehdolle. Enää en pyytele Härältä mitään anteeksi, sen takia olen vaan hiljaa..
Mutta sille hölmölle jousimiehell(emme) tekisi kyllä mieli jotain sanoa..:)
Mutta siinähän se just on, kun te ette oikein kestä suoraa puhetta! =) Alkaa pelottaa! :) Joten pitää vetää jotain hienotunteisempaa roolia..Ja se tarkoittaa mulle näiden viileiden naamioiden tiputtamista ensin..Ja se taas pelottaa itseäni, en haluais enää broken hart:a tämän veijarin kanssa. :) Kun voiskin vaan luovuttaa..
Mutta täytyy katsoa, miten vesieläjän nyt käy! :)
Sulle sanoisin, että älä siedä kaikkea Neitsyt-kaveriltasi! :) Vihjaa jotenkin kauniisti, että kannattaisi siirtyä näpertelemään jonkun ihan muun merkin pariin!! =)
Tsemppiä peleihin sulle.On kyllä sun ajatukset kuin omasta päästäni! :)
Mä toimisin tuon Härän kanssa niin, että kertoisin jostain muusta kiinnostuksen kohteesta, eli kyseinen tyttö luulisi ettei sua kiinnosta enää jouskarimies vaan on joku "parempi" kiikarissa! (kieroa, mutta rakkaudessa kaikki keinot on sallittuja :D)
Mutta jouskarimiehen sydämen lämmittämistä jatkat kuitenkin muille huomaamattomalla tavalla!
(Tulee varmaan tilanteita missä kyseinen Härkä ei ole paikalla?.... )
Koska kuulostaa siltä, että Härkä tahtoo vaan kilpailla ja voittaa (en tiedä kyllä yhtään minkälaisia härät ovat luonteeltaan) ja koska sä oot sydämellä mukana niin sun täytyy saada pois "pelistä" kyseinen nainen :)
Kyllä te silti voitte pysyä ystävinä mutta ei sun tarvitse kertoa kaikkea, eikä se tarkoita sitä että valehtelet!
Mä olen huomannut hyväksi tuon taktiikan, ja taidanpa sitä käyttää myös jatkossakin jos tulee samanlaisia tilanteita!
Mä en oo pitkään aikaan tuntenu samalla tavalla vaikka ihastuksia on kyllä ollut ja mennyt mutta tiedän että oon tosissani tuon miehen suhteen!
Ei sille vaan voi mitään että jouskarimiehen seurassa tuntuu vaan niin hyvältä ja mielikin kummasti piristyy......
TOivotaan meille kummallekki onnea matkaan, ja toivottavasti ei vaan satu! Mutta ei sitä sydäntä voi loputtomiin suojella, se on elämää!
Tsemppiä sulle ja pidähän mut ajantasalla :) - vesimiesgirl
jouskarinaisena kirjoitti:
On kyllä sun ajatukset kuin omasta päästäni! :)
Mä toimisin tuon Härän kanssa niin, että kertoisin jostain muusta kiinnostuksen kohteesta, eli kyseinen tyttö luulisi ettei sua kiinnosta enää jouskarimies vaan on joku "parempi" kiikarissa! (kieroa, mutta rakkaudessa kaikki keinot on sallittuja :D)
Mutta jouskarimiehen sydämen lämmittämistä jatkat kuitenkin muille huomaamattomalla tavalla!
(Tulee varmaan tilanteita missä kyseinen Härkä ei ole paikalla?.... )
Koska kuulostaa siltä, että Härkä tahtoo vaan kilpailla ja voittaa (en tiedä kyllä yhtään minkälaisia härät ovat luonteeltaan) ja koska sä oot sydämellä mukana niin sun täytyy saada pois "pelistä" kyseinen nainen :)
Kyllä te silti voitte pysyä ystävinä mutta ei sun tarvitse kertoa kaikkea, eikä se tarkoita sitä että valehtelet!
Mä olen huomannut hyväksi tuon taktiikan, ja taidanpa sitä käyttää myös jatkossakin jos tulee samanlaisia tilanteita!
Mä en oo pitkään aikaan tuntenu samalla tavalla vaikka ihastuksia on kyllä ollut ja mennyt mutta tiedän että oon tosissani tuon miehen suhteen!
Ei sille vaan voi mitään että jouskarimiehen seurassa tuntuu vaan niin hyvältä ja mielikin kummasti piristyy......
TOivotaan meille kummallekki onnea matkaan, ja toivottavasti ei vaan satu! Mutta ei sitä sydäntä voi loputtomiin suojella, se on elämää!
Tsemppiä sulle ja pidähän mut ajantasalla :)viehättävän Härkä-naisen puoleen ;(
Kiitos tsempityksistä! Samaa sulle.
Onneksi on mahdollista nähdä jousimiemiestä tilanteissa, joissa Härkä-nainen ei ole paikalla, mutta harvemmin..Äskettäin kylläkin.
Tosin jousimiehen varauksellisuus oli käsinkosketeltavissa. On kyllä ikään kuin saatavilla, mutta kuitenkaan ei halua antaa turhia toiveita..Tietysti jos pitää miettiä kahden välillä.
Jotenkin tuntuu, että hän haluaisi nyt tutustua paremmin härkään, mutta kun ei uskalla, kun pelkää loukkaavansa minua (kyllä tunteeni ovat varmaan tiedossaan).
Sitten ei taas halua ihan päästää irti minustakaan, kun ei ole varma Härkä-femalen tunteista. Jotain pientä ehkä minuakin kohtaan..Jos tuota ihanaista Härkä-naista ei olisi, olisi juttumme saanut ehkä jo enemmän tulta alleen.
Minulla tietysti on omat näkemykseni Härkä-ystäväni ja Jousimies"mieheni" yhteensopivuudesta: vaatisi varsinaista sopeutumiskyvyn huippua, molemmilta. Mutta jokaisen on saatava lyödä ihan itse päätään seinään, jousimiehenkin!;) Koettava kantapään kautta. En yksinkertaisesti voi mennä sanomaan, että kuule, kyllä minä sinulle paremmin sovin, kuin tuo Härkä! Älyä jo ;)
Mutta toisaalta eihän sitä koskaan tiedä! Ties miten hyvin siinä lähtisi homma käyntiin..Ei voi varmaksi tietää..
Tiedän kyllä, että minun kanssa homma voisi lähteä ihan yhtä hyvin käyntiin, kun jousimies tajuaisi heittää varauksellisuutensa ja empimisensä romukioppaan, mutta ei..
Oikeasti mä en taida jaksaa enää enempää kärkkyä tätä tyyppiä. Homman pitäisi lähteä luistamaan: jos ei yleensäkään lähde, ei jompikumpi ole tunneperäisesti valmis mitään aloittamaankaan, tai sitten vaan oikea kipinä puuttuu.
Jos miehellä on monta samanaikaisesti mielessä, exää ja vielä jotain kolmattakin (niinkuin kolmas tähän ketjuun kirjoittanut kertoi), niin ei se asetelma vaikuta kovin hyvältä..Tiedän itse tästä omasta jousimies-kokemuksesta.
Jos jotain on ilmassa, niin eikös siinä pitäisi jotain tapahtua??? Mä mietin tätä ainakin. Jos jouskarini ajatukset harhailevat vielä jossain toisessa (Härkä-naisessa) ja vielä jossain kolmannessakin, mahdollisesti, niin sitten hän ei ole mitenkään varma/valmis. Ja minä en enää sellaista jaksa..
Toisaalta oikein toivoisin, että koettais nyt sen ihailemansa Härän kanssa, niin itse saisi kokea ne ristiriidat, joihin tulee törmäämään. Toisaalta en haluaisi hänelle mitään pettymyksiä enkä suruja, ja jos Härän kanssa kävisi hullusti, en olisi enää kyllä pelastamassa. Virallisesti en suostuisi olemaan kakkosparas.:)Peli mun kanssa olis kyllä sitten pelattu aivan ehdottomasti ja sen Jousimies ehkä tietääkin, ja siinäkin voi olla yksi syy, miksei uskalla tehdä valintaa.
Mutta jos heillä Härkäsen kanssa onnaiskin...Kai se olis ihan huippua. Jos siis jousimieheni oikeasti vaikuttaisi onnelliselta. Sitä minä hänelle kuitenkin toivon, onnea. Karvas nieltävä se mulle tulisi olemaan, oon ennenkin pettynyt vastaavalla tavalla, ja tuntuu, että ottais vaihteeksi mitä tahansa muita suruja kuin syädänsuruja. Siis tällaisia, että "unelmien" mies valitsee jonkun toisen. ;(
Tässä taas tätä purkautumista..Olen aika luovutusmielialalla, vaikka äskettäin ollaan nähtykin..
Mutta jotain siinä jää aina vajaaksi..
Ansaitsisin enemmän.
Niinkuin te kaksi muutakin! Ei iän kaiken kannata odottaa.
Jousimiehellekin on ihan hyvä näyttää, että ei ole mikään hätävarapalkinto, aina saatavilla, kun se jousimiehelle sopii.
Itse taidan ehkä vetäytyä (ja kärsiä). Ehkä se paljastaa, mihin jouskari sitten suuntaa, Häränkö perään vai minun. Yleensä on hätääntynyt, kun olen "häippäsyt", mutta pelleily alkaa riittää. Ehkä jousimieheni on helpompi tehdä valinta johonkin suuntaan, kun en hääri ympärillään. Lopputulos ei välttämättä miellytä meikäläistä, mutta ei kyllä tämä nykyinenkään tilanne.
Haluaisin jo varmuutta, ja olla ykkösvaihtoehto, enkä vain yksi vaihtoehdoista.;(
Tsemppiä teille kahdelle! :) Ehkä kuullaan vielä! :) - rauhallisesti
vesimiesgirl kirjoitti:
viehättävän Härkä-naisen puoleen ;(
Onneksi on mahdollista nähdä jousimiemiestä tilanteissa, joissa Härkä-nainen ei ole paikalla, mutta harvemmin..Äskettäin kylläkin.
Tosin jousimiehen varauksellisuus oli käsinkosketeltavissa. On kyllä ikään kuin saatavilla, mutta kuitenkaan ei halua antaa turhia toiveita..Tietysti jos pitää miettiä kahden välillä.
Jotenkin tuntuu, että hän haluaisi nyt tutustua paremmin härkään, mutta kun ei uskalla, kun pelkää loukkaavansa minua (kyllä tunteeni ovat varmaan tiedossaan).
Sitten ei taas halua ihan päästää irti minustakaan, kun ei ole varma Härkä-femalen tunteista. Jotain pientä ehkä minuakin kohtaan..Jos tuota ihanaista Härkä-naista ei olisi, olisi juttumme saanut ehkä jo enemmän tulta alleen.
Minulla tietysti on omat näkemykseni Härkä-ystäväni ja Jousimies"mieheni" yhteensopivuudesta: vaatisi varsinaista sopeutumiskyvyn huippua, molemmilta. Mutta jokaisen on saatava lyödä ihan itse päätään seinään, jousimiehenkin!;) Koettava kantapään kautta. En yksinkertaisesti voi mennä sanomaan, että kuule, kyllä minä sinulle paremmin sovin, kuin tuo Härkä! Älyä jo ;)
Mutta toisaalta eihän sitä koskaan tiedä! Ties miten hyvin siinä lähtisi homma käyntiin..Ei voi varmaksi tietää..
Tiedän kyllä, että minun kanssa homma voisi lähteä ihan yhtä hyvin käyntiin, kun jousimies tajuaisi heittää varauksellisuutensa ja empimisensä romukioppaan, mutta ei..
Oikeasti mä en taida jaksaa enää enempää kärkkyä tätä tyyppiä. Homman pitäisi lähteä luistamaan: jos ei yleensäkään lähde, ei jompikumpi ole tunneperäisesti valmis mitään aloittamaankaan, tai sitten vaan oikea kipinä puuttuu.
Jos miehellä on monta samanaikaisesti mielessä, exää ja vielä jotain kolmattakin (niinkuin kolmas tähän ketjuun kirjoittanut kertoi), niin ei se asetelma vaikuta kovin hyvältä..Tiedän itse tästä omasta jousimies-kokemuksesta.
Jos jotain on ilmassa, niin eikös siinä pitäisi jotain tapahtua??? Mä mietin tätä ainakin. Jos jouskarini ajatukset harhailevat vielä jossain toisessa (Härkä-naisessa) ja vielä jossain kolmannessakin, mahdollisesti, niin sitten hän ei ole mitenkään varma/valmis. Ja minä en enää sellaista jaksa..
Toisaalta oikein toivoisin, että koettais nyt sen ihailemansa Härän kanssa, niin itse saisi kokea ne ristiriidat, joihin tulee törmäämään. Toisaalta en haluaisi hänelle mitään pettymyksiä enkä suruja, ja jos Härän kanssa kävisi hullusti, en olisi enää kyllä pelastamassa. Virallisesti en suostuisi olemaan kakkosparas.:)Peli mun kanssa olis kyllä sitten pelattu aivan ehdottomasti ja sen Jousimies ehkä tietääkin, ja siinäkin voi olla yksi syy, miksei uskalla tehdä valintaa.
Mutta jos heillä Härkäsen kanssa onnaiskin...Kai se olis ihan huippua. Jos siis jousimieheni oikeasti vaikuttaisi onnelliselta. Sitä minä hänelle kuitenkin toivon, onnea. Karvas nieltävä se mulle tulisi olemaan, oon ennenkin pettynyt vastaavalla tavalla, ja tuntuu, että ottais vaihteeksi mitä tahansa muita suruja kuin syädänsuruja. Siis tällaisia, että "unelmien" mies valitsee jonkun toisen. ;(
Tässä taas tätä purkautumista..Olen aika luovutusmielialalla, vaikka äskettäin ollaan nähtykin..
Ansaitsisin enemmän.
Jousimiehellekin on ihan hyvä näyttää, että ei ole mikään hätävarapalkinto, aina saatavilla, kun se jousimiehelle sopii.
Itse taidan ehkä vetäytyä (ja kärsiä). Ehkä se paljastaa, mihin jouskari sitten suuntaa, Häränkö perään vai minun. Yleensä on hätääntynyt, kun olen "häippäsyt", mutta pelleily alkaa riittää. Ehkä jousimieheni on helpompi tehdä valinta johonkin suuntaan, kun en hääri ympärillään. Lopputulos ei välttämättä miellytä meikäläistä, mutta ei kyllä tämä nykyinenkään tilanne.
Haluaisin jo varmuutta, ja olla ykkösvaihtoehto, enkä vain yksi vaihtoehdoista.;(
Tsemppiä teille kahdelle! :) Ehkä kuullaan vielä! :)jouskarit on vaan tollasii....ne haluu olla kavereita kaikkien naisten kanssa loppuelämän.
Se on niitten tapa toimia...ei niistä ota selvää. Toisaalta eiks oo kiva kun saa kaivata jotain - pysyy jännitys yllä. - jouskarinaisena
vesimiesgirl kirjoitti:
viehättävän Härkä-naisen puoleen ;(
Ansaitsisin enemmän.
Tsemppiä teille kahdelle! :) Ehkä kuullaan vielä! :)Voi että, mulla vähän sama mieliala, en jaksais enään yrittää, mutta tää jouskarimies on ihan uskomaton.... sittenkun tuntuu siltä et nyt riitti, ni se pistää peliin jotain sellasta että multa menee pää taas ihan sekasin.... sen taidon me jousimiehet osataan ... valitettavasti!
No ei se mies oo sun arvonen, älä suostu olemaan kakkosvaihtoehto en mäkään!!!!
Vaikka sydän sanoo mitä niin järkeä täytyy kyllä kuunnella koska muuuten taas sattuuu!
Mä tiedän, että mä en pääse yli tosta miehestä ennenkuin joku toinen osuu kohdalle ja se mies unohtuu..... eli siis sitä odotellessa! :) - tutkienparas
jouskarinaisena kirjoitti:
Voi että, mulla vähän sama mieliala, en jaksais enään yrittää, mutta tää jouskarimies on ihan uskomaton.... sittenkun tuntuu siltä et nyt riitti, ni se pistää peliin jotain sellasta että multa menee pää taas ihan sekasin.... sen taidon me jousimiehet osataan ... valitettavasti!
No ei se mies oo sun arvonen, älä suostu olemaan kakkosvaihtoehto en mäkään!!!!
Vaikka sydän sanoo mitä niin järkeä täytyy kyllä kuunnella koska muuuten taas sattuuu!
Mä tiedän, että mä en pääse yli tosta miehestä ennenkuin joku toinen osuu kohdalle ja se mies unohtuu..... eli siis sitä odotellessa! :)Tässä yks veskarinainen ja ei voi kuin katsella vain mielenkiinnolla vierestä jousimiesten pelijuttuja. Minua ei ole jouskari valloittanut vielä mistään päästä, ihan hyvä kaverina, mutta että muuten - pois se minusta :) Täytyy olla aika korkealle henkisesti kehittynyt jousimies, joka minut saa rakastumaan. Piste.
- Wings of darkness
Minulla on täysin sama tilanne mutta olen Neitsyt nainen...Tämä ei ole ensimmäinen jouskari mies minun elämässä.Edellinen suhde kesti reilut 16 vuotta.
Tämä "uusi"jouskari mies tuli loppukesästä kuvioon,juuri kun olin baariin meno matkalla päättänyt että ei yhtään alkoholistia,ei ainakaan jousimiestä.Kuinkas ollakkaan mentiin pytään istumaan jossa oli 3 miestä.Heti kiinnitin huomioni tähän jouskari mieheen(ennen kun tiesin että kyseessä on jouskari)Samantien juttu lähti käyntiin ja tuntui kun olisimme tunteneet koko ikämme.Loppuillasta tuli sitten puhetta syntymäajoista ja paljastui että jouskarihan tämä unelma sitten on.
Siitä se sitten lähti.Ollaan tavattu baarissa ja yövytty ilman seksiä hänen luonaan.
Hän erosi vajaa vuosi sitten eikä ole päässyt eroon ex:stään ja hänellä on tunteita vielä ex:ää kohtaan.Käyvät edelleen samassa baarissa.Jouskari sanoi että ei koskaan haluaisi minua loukata ja on aina ollut sanansa mittainen..Vipinää tuntuu olevan vielä kolmannenkin naisen kanssa..
En oikeen ole varma olenko sitkee ja yritän hellästi ja hienovaraisesti saada tämän unelma jouskarin itselleni.Vai luovutanko..?
Välillä hän on niin lähellä,mutta seuraavassa hetkessä niin kaukana.
Minulla on ollut kahdet treffit tässä meidän "yhtisessä"baarissa ja molemmat on tämä jouskari pilannu ennen kun ne on edes alkuun päässy.Hyvin moni meidän yhteisestä kaveriporukasta pitää meitä parina ja moni luulee että tämä jouskari on minun mies..
Tämä mies sopisi minulle niin hyvin koska meillä elämän tarpeet ovat hyvin samanlaisia.Samoin kiinnostuksen ja naurun kohteet.Me viihdytään oiken hyvin yhdessä..
Voisikohan tässä olla vielä mahdollisuus kun tuo jouskarin ex:ä unohtuu..?Sydäntä särkee kun ajattelenkaan että en tuota miestä saisi elämääni ja elää hänen kanssaan..- Question Mark
Hoppuilemalla tämän jouskarin saa ainakin varmasti karkoitettua.
- vesimiesgirl
Question Mark kirjoitti:
Hoppuilemalla tämän jouskarin saa ainakin varmasti karkoitettua.
ajatteletteko te jousimiesmiehet sitten olevanne jotenkin muita niin paljon erityisempiä ja ylevämpiä, että vaaditte itsellenne sitä AIKAA niin paljon enemmän kuin muut merkit/miehet?? :) Voin kertoa, että ette ole niin ihmeellisiä! Muutkin ovat ihan ok, tietävät vaan vähän nopeammin, mitä tahtovat! :) Ja se mielestäni kuvastaa terveempää itsetuntoa ja tunne-elämää, kuin jousimiesmäinen soutaminen ja huopaaminen ja pelleily.
Minulla henk.koht. ei ole mitään erityistä mielenkiintoa juuri jousimiehiä kohtaan, tämä yksilö nyt vaan sattuu edustamaan tätä "huikentelevaista" merkkiä.
Mitä oikein muuten tarkoitat hoputtamisella? Olet ilmeisesti mies..?
Luoja tietää ainakaan tätä minun jousi"miestäni" ei ole hoputettu, päinvastoin joustettu ja venytty ja menty ihan justiinsa hänen aikataulussaan...
Kovasti teillä on pokkaa vaatia sitä AIKAA leikkiä ja pelata samalla muidenkin naisten kanssa. Jos saan yleistaa vesimiesnaisten näkökulmasta, niin aika paljon potuttaa tuollainen vatkaaminen ja silkkihansikkain pään silittely.
Samalla kun vaaditte aikaa (ja ehkä samalla kaveeratte miljoonan muunkin naisen kanssa), osoitatte aikamoista kunnioituksen puutetta naista kohtaan. Ja jos sitä jatkuu kauankin, niin kunnioitus alkaa kyllä hävitä naisenkin silmissä. Sorry vaan.
Ja tähän on turha heittää kommenttia, että ei ole jousimiesmies vaan sinusta kiinnostunut.
Tässä väijytystilanteessa olen ainakin minä nimenomaan siksi, että hän ei ole "päästänyt irti". Eikä sanonut mitään suoraan suuntaan eikä toiseen. Eli ota siitä selvää.:)
Vielä tässä tietenkin tunteita on ja mahdollisesti vähän vielä pinnaakin (aikaraja tosin nyt omassa mielessä asetettu), mutta loputtomiin en tässä aio hengailla!
Tämä tästä minun osaltani...:) Kiitos vertaiskirjoittajille! :) - jouskariakalta =D
vesimiesgirl kirjoitti:
ajatteletteko te jousimiesmiehet sitten olevanne jotenkin muita niin paljon erityisempiä ja ylevämpiä, että vaaditte itsellenne sitä AIKAA niin paljon enemmän kuin muut merkit/miehet?? :) Voin kertoa, että ette ole niin ihmeellisiä! Muutkin ovat ihan ok, tietävät vaan vähän nopeammin, mitä tahtovat! :) Ja se mielestäni kuvastaa terveempää itsetuntoa ja tunne-elämää, kuin jousimiesmäinen soutaminen ja huopaaminen ja pelleily.
Minulla henk.koht. ei ole mitään erityistä mielenkiintoa juuri jousimiehiä kohtaan, tämä yksilö nyt vaan sattuu edustamaan tätä "huikentelevaista" merkkiä.
Mitä oikein muuten tarkoitat hoputtamisella? Olet ilmeisesti mies..?
Luoja tietää ainakaan tätä minun jousi"miestäni" ei ole hoputettu, päinvastoin joustettu ja venytty ja menty ihan justiinsa hänen aikataulussaan...
Kovasti teillä on pokkaa vaatia sitä AIKAA leikkiä ja pelata samalla muidenkin naisten kanssa. Jos saan yleistaa vesimiesnaisten näkökulmasta, niin aika paljon potuttaa tuollainen vatkaaminen ja silkkihansikkain pään silittely.
Samalla kun vaaditte aikaa (ja ehkä samalla kaveeratte miljoonan muunkin naisen kanssa), osoitatte aikamoista kunnioituksen puutetta naista kohtaan. Ja jos sitä jatkuu kauankin, niin kunnioitus alkaa kyllä hävitä naisenkin silmissä. Sorry vaan.
Ja tähän on turha heittää kommenttia, että ei ole jousimiesmies vaan sinusta kiinnostunut.
Tässä väijytystilanteessa olen ainakin minä nimenomaan siksi, että hän ei ole "päästänyt irti". Eikä sanonut mitään suoraan suuntaan eikä toiseen. Eli ota siitä selvää.:)
Vielä tässä tietenkin tunteita on ja mahdollisesti vähän vielä pinnaakin (aikaraja tosin nyt omassa mielessä asetettu), mutta loputtomiin en tässä aio hengailla!
Tämä tästä minun osaltani...:) Kiitos vertaiskirjoittajille! :)Vesimiesgirl, älä luovuta vielä... Hra Jousimies pelailee naisten kanssa, se vaan kuuluu luonteeseen.
Jousimiesnaisena myönnän ihan surutta olevani ikuinen peluri. Eikä se kuitenkaan ole merkki kyvyttömyydestä sitoutua parisuhteeseen. Kas kun luonne on sellainen, että yhden mielenkiintoisen ihmisen kun saat pauloihisi, niin kulman takaa voi ilmestyä toinen vielä kiinnostavampi. Flirtti on meille elämän suola, ja siinä kohtaa kumppanilta kysytäänkin luonteen lujuutta. Älä ole omistava, määräilevä tai mustasukkainen. Tee itse jousimiehesi mustasukkaiseksi!
Kilpasiskosi härkä ei kestä jouskarimiestä, eli se leikki ei johda mihinkään. Härkä on aivan liian maanläheinen, koti-ihminen ja vakaa eläväiselle jousimiehelle.
Ota reilusti yhteyttä jousimieheen, lähetä joku ympäripyöreä viesti, jossa osoitat kiinnostuksesi. Järjestä itsesi samoihin paikkoihin, mutta pysy vähän etäisenä. Jousimiestä ei kiinnosta mitkään varmat tapaukset, anna hänen metsästää, ja huomaat kuinka hän on kohta sinun :) Onnea matkaan! - jouskarinaisena
jouskariakalta =D kirjoitti:
Vesimiesgirl, älä luovuta vielä... Hra Jousimies pelailee naisten kanssa, se vaan kuuluu luonteeseen.
Jousimiesnaisena myönnän ihan surutta olevani ikuinen peluri. Eikä se kuitenkaan ole merkki kyvyttömyydestä sitoutua parisuhteeseen. Kas kun luonne on sellainen, että yhden mielenkiintoisen ihmisen kun saat pauloihisi, niin kulman takaa voi ilmestyä toinen vielä kiinnostavampi. Flirtti on meille elämän suola, ja siinä kohtaa kumppanilta kysytäänkin luonteen lujuutta. Älä ole omistava, määräilevä tai mustasukkainen. Tee itse jousimiehesi mustasukkaiseksi!
Kilpasiskosi härkä ei kestä jouskarimiestä, eli se leikki ei johda mihinkään. Härkä on aivan liian maanläheinen, koti-ihminen ja vakaa eläväiselle jousimiehelle.
Ota reilusti yhteyttä jousimieheen, lähetä joku ympäripyöreä viesti, jossa osoitat kiinnostuksesi. Järjestä itsesi samoihin paikkoihin, mutta pysy vähän etäisenä. Jousimiestä ei kiinnosta mitkään varmat tapaukset, anna hänen metsästää, ja huomaat kuinka hän on kohta sinun :) Onnea matkaan!Yhdyn kyllä täysin edelliseen, itsekkin jousimiehenä
tykkään metsästämisestä, mutta mitä kun mies jonka haluan on myös jousimies..... pitäis yrittää leikkiä etäistä, eli hyviä vinkkejä kaivattais! :D - eräällä
jouskariakalta =D kirjoitti:
Vesimiesgirl, älä luovuta vielä... Hra Jousimies pelailee naisten kanssa, se vaan kuuluu luonteeseen.
Ota reilusti yhteyttä jousimieheen, lähetä joku ympäripyöreä viesti, jossa osoitat kiinnostuksesi. Järjestä itsesi samoihin paikkoihin, mutta pysy vähän etäisenä. Jousimiestä ei kiinnosta mitkään varmat tapaukset, anna hänen metsästää, ja huomaat kuinka hän on kohta sinun :) Onnea matkaan!jouskarimiestuttavallani on pari naista "kierroksessa" joita paremman puutteessa käy tapaamassa seksin merkeissä,silloin kun hänellä sattuu olemaan aikaa muilta riennoiltaan.Ikävä kyllä molemmat naiset haluaisivat jotain vakavampaa (eivät siis tiedä toisistaan),mutta kyseinen mies ei,vaan jatkaa flirttiään muilla laitumilla.
- Janina
Hauskaa luettavaa.. itse olen jousimies nainen, ja juuri tuollaista on ollut vesimiesmiehen kanssa temppuilu..mutta hän on juuri se, joka ei tunteitaan näytä ja pysyy etäällä... Ihan kuin oisin itse kirjoittanut, mutta käänteisesti...
- härkän
ei ihmissuhteet oo mistään horoskoopista kiinni eikä vetovoima johdu välttämättä horoskoopista tai joku yhteensopivuus. Olen härkä ja seurustellut jousimiehen kanssa 6 v. Silloin kun mieheni iski silmänsä muhun, hän ei vilkaissutkaan ketään muuta vaikka tilaisuuksia ois varmasti ollut. (mies ei todellakaan ole mistään rumimmasta päästä..) eikä tarvinnut itseään hänelle tyrkyttää, en olisi edes osannut. mies osoitti heti hyvin suoraan kiinnostuksensa sekä sanoin että teoin, kyllästymisvaihetta ei ole tullut vielä kertaakaan. hyvin menee edelleen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982