Punikkilan totuus

Punikkien mielestä ei ilmeisestikään ole eroja kapitalistivaltioiden välillä vaan ne kaikki ovat samanlaisia.
Heidän mielestään lienee myös kaikki kommunistivetoiset maat olleet samanlaisia. DDR ja Kambodza olivat samalla tapaa johdettuja maita ja castro on kuin pol potin kaksoisveli - ei ehkä ulkonäöltään vaan teoiltaan ja ajatuksiltaan.

/Kalle, joka nauraa paskaset räkänaurut punikkien hyvin mustavalkoiselle maailmankuvalle

9

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hekonen

      "Punikkien mielestä ei ilmeisestikään ole eroja kapitalistivaltioiden välillä vaan ne kaikki ovat samanlaisia.
      Heidän mielestään lienee myös kaikki kommunistivetoiset maat olleet samanlaisia. DDR ja Kambodza olivat samalla tapaa johdettuja maita ja castro on kuin pol potin kaksoisveli - ei ehkä ulkonäöltään vaan teoiltaan ja ajatuksiltaan."

      Ystävällisesti linkkiä kiitos, missä näin esitellään?

      • Kalle kirjoitti näin:
        "Punikkien mielestä ei ilmeisestikään ole eroja kapitalistivaltioiden välillä vaan ne kaikki ovat samanlaisia"

        Kiinnitä erityisesti huomiota sanaan "ilmeisesti" sillä se sisältyy myös lauseeseen.

        /Kalle, joka ei ilmeisestikään usko kommunistien näkevän eroja kapitalistivaltioiden välillä


      • Hekonen
        antipunikki kirjoitti:

        Kalle kirjoitti näin:
        "Punikkien mielestä ei ilmeisestikään ole eroja kapitalistivaltioiden välillä vaan ne kaikki ovat samanlaisia"

        Kiinnitä erityisesti huomiota sanaan "ilmeisesti" sillä se sisältyy myös lauseeseen.

        /Kalle, joka ei ilmeisestikään usko kommunistien näkevän eroja kapitalistivaltioiden välillä

        hiukan dille.


    • ja kamputsea

      Neuvostoliiton johtama eurooppalainen kommunismi panosti suurteollisuuteen ja maatalouden kollektivisointiin. Kamputsealainen kommunismi vain jälkimmäiseen. Pol Potin mottohan oli "kansa pellolle" ja suuri osa ihmisistä siirrettiin kaupungeista maaseudulle.

    • asiat keskenään

      Jos minua tarkoitat, niin sekoitat herttasesti taas asiat keskenään. Minä olen noissa alla olevien linkkien takana olevissa viesteissä puhunut kapitalistisesta talousjärjestelmästä, kapitalistisen yhteiskunnan perustasta. Esim. täällä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000030951364

      Ja se toimii joka puolella samanlaisesti, missä kapitalismia nyt on, eli se perustuu työvoiman riistoon, lisäarvon tuottamiseen. Se on kapitalismin käyttövoima.

      Kapitalistisista maista kokonaisuudessaan, niiden samankaltaisuudesta tai eroavaisuuksista en ole puhunut mitään!

      Kalle: jos et tiedä, et tiedä, joten ota selvää!

      • kun unohtui

        Sosialististen maiden tai kuten kalle sanoo, kommunistivetoisten, eroista ja samankaltaisuuksista en ole sanonut yhtään mitään.

        Tämä minun osaltani, mutta jos tarkoitat jotain toista, asia sitte eri.


      • T Urpo

        Perustuu lisäarvottomaan tuotantoon.

        Palkka maksetaan arvottomina kuponkeina ja
        kansa pidetään väkivalloin omien rajojen sisäpuo-
        lella.

        Ettei pääse karkuun.

        Riistoteoria tämän päivän maailmassa on aikansa
        elänyt.

        Työläiset pystyvät pääsääntöisesti elämään
        palkallaan.

        Jopa matkustelemaan ja viettämään vapaa aikaa
        harrastamalla.

        Harjoittamaan osake- ja rahasto säästämistä.

        Ja mikä tärkeintä, olla osana sivistysvaltion
        yhteiskuntaa ja nauttia sen infrastruktuurista.

        Punikki maissa ei ole taloutta, eikä elintasoa.

        Kuten kaikki yli 10 vuotiaat tietävät ja ymmärtä-
        vät.

        Jos osaavat käyttää päätään muunakin kuin puna-
        paskan kasvualustana.


      • taas kerran
        T Urpo kirjoitti:

        Perustuu lisäarvottomaan tuotantoon.

        Palkka maksetaan arvottomina kuponkeina ja
        kansa pidetään väkivalloin omien rajojen sisäpuo-
        lella.

        Ettei pääse karkuun.

        Riistoteoria tämän päivän maailmassa on aikansa
        elänyt.

        Työläiset pystyvät pääsääntöisesti elämään
        palkallaan.

        Jopa matkustelemaan ja viettämään vapaa aikaa
        harrastamalla.

        Harjoittamaan osake- ja rahasto säästämistä.

        Ja mikä tärkeintä, olla osana sivistysvaltion
        yhteiskuntaa ja nauttia sen infrastruktuurista.

        Punikki maissa ei ole taloutta, eikä elintasoa.

        Kuten kaikki yli 10 vuotiaat tietävät ja ymmärtä-
        vät.

        Jos osaavat käyttää päätään muunakin kuin puna-
        paskan kasvualustana.

        "Työläiset pystyvät pääsääntöisesti elämään
        palkallaan.

        Jopa matkustelemaan ja viettämään vapaa aikaa
        harrastamalla.

        Harjoittamaan osake- ja rahasto säästämistä."

        Näinköhän vain ne duunarit Afrikassa, Etelä-Amerikassa ja Aasiassa tekevät? Älä unta nää, tai nääthän sinä ZZZZZZZZZZZZZ


    • paskasia nauruja. Oletko varmasti muistanut pyyhkiä suupielesi, ett´ei joku ala nimittää Sinua "paskan-
      jauhajaksi" :))!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe