Punikkien mielestä ei ilmeisestikään ole eroja kapitalistivaltioiden välillä vaan ne kaikki ovat samanlaisia.
Heidän mielestään lienee myös kaikki kommunistivetoiset maat olleet samanlaisia. DDR ja Kambodza olivat samalla tapaa johdettuja maita ja castro on kuin pol potin kaksoisveli - ei ehkä ulkonäöltään vaan teoiltaan ja ajatuksiltaan.
/Kalle, joka nauraa paskaset räkänaurut punikkien hyvin mustavalkoiselle maailmankuvalle
Punikkilan totuus
9
459
Vastaukset
- Hekonen
"Punikkien mielestä ei ilmeisestikään ole eroja kapitalistivaltioiden välillä vaan ne kaikki ovat samanlaisia.
Heidän mielestään lienee myös kaikki kommunistivetoiset maat olleet samanlaisia. DDR ja Kambodza olivat samalla tapaa johdettuja maita ja castro on kuin pol potin kaksoisveli - ei ehkä ulkonäöltään vaan teoiltaan ja ajatuksiltaan."
Ystävällisesti linkkiä kiitos, missä näin esitellään?Kalle kirjoitti näin:
"Punikkien mielestä ei ilmeisestikään ole eroja kapitalistivaltioiden välillä vaan ne kaikki ovat samanlaisia"
Kiinnitä erityisesti huomiota sanaan "ilmeisesti" sillä se sisältyy myös lauseeseen.
/Kalle, joka ei ilmeisestikään usko kommunistien näkevän eroja kapitalistivaltioiden välillä- Hekonen
antipunikki kirjoitti:
Kalle kirjoitti näin:
"Punikkien mielestä ei ilmeisestikään ole eroja kapitalistivaltioiden välillä vaan ne kaikki ovat samanlaisia"
Kiinnitä erityisesti huomiota sanaan "ilmeisesti" sillä se sisältyy myös lauseeseen.
/Kalle, joka ei ilmeisestikään usko kommunistien näkevän eroja kapitalistivaltioiden välillähiukan dille.
- ja kamputsea
Neuvostoliiton johtama eurooppalainen kommunismi panosti suurteollisuuteen ja maatalouden kollektivisointiin. Kamputsealainen kommunismi vain jälkimmäiseen. Pol Potin mottohan oli "kansa pellolle" ja suuri osa ihmisistä siirrettiin kaupungeista maaseudulle.
- asiat keskenään
Jos minua tarkoitat, niin sekoitat herttasesti taas asiat keskenään. Minä olen noissa alla olevien linkkien takana olevissa viesteissä puhunut kapitalistisesta talousjärjestelmästä, kapitalistisen yhteiskunnan perustasta. Esim. täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000030951364
Ja se toimii joka puolella samanlaisesti, missä kapitalismia nyt on, eli se perustuu työvoiman riistoon, lisäarvon tuottamiseen. Se on kapitalismin käyttövoima.
Kapitalistisista maista kokonaisuudessaan, niiden samankaltaisuudesta tai eroavaisuuksista en ole puhunut mitään!
Kalle: jos et tiedä, et tiedä, joten ota selvää!- kun unohtui
Sosialististen maiden tai kuten kalle sanoo, kommunistivetoisten, eroista ja samankaltaisuuksista en ole sanonut yhtään mitään.
Tämä minun osaltani, mutta jos tarkoitat jotain toista, asia sitte eri. - T Urpo
Perustuu lisäarvottomaan tuotantoon.
Palkka maksetaan arvottomina kuponkeina ja
kansa pidetään väkivalloin omien rajojen sisäpuo-
lella.
Ettei pääse karkuun.
Riistoteoria tämän päivän maailmassa on aikansa
elänyt.
Työläiset pystyvät pääsääntöisesti elämään
palkallaan.
Jopa matkustelemaan ja viettämään vapaa aikaa
harrastamalla.
Harjoittamaan osake- ja rahasto säästämistä.
Ja mikä tärkeintä, olla osana sivistysvaltion
yhteiskuntaa ja nauttia sen infrastruktuurista.
Punikki maissa ei ole taloutta, eikä elintasoa.
Kuten kaikki yli 10 vuotiaat tietävät ja ymmärtä-
vät.
Jos osaavat käyttää päätään muunakin kuin puna-
paskan kasvualustana. - taas kerran
T Urpo kirjoitti:
Perustuu lisäarvottomaan tuotantoon.
Palkka maksetaan arvottomina kuponkeina ja
kansa pidetään väkivalloin omien rajojen sisäpuo-
lella.
Ettei pääse karkuun.
Riistoteoria tämän päivän maailmassa on aikansa
elänyt.
Työläiset pystyvät pääsääntöisesti elämään
palkallaan.
Jopa matkustelemaan ja viettämään vapaa aikaa
harrastamalla.
Harjoittamaan osake- ja rahasto säästämistä.
Ja mikä tärkeintä, olla osana sivistysvaltion
yhteiskuntaa ja nauttia sen infrastruktuurista.
Punikki maissa ei ole taloutta, eikä elintasoa.
Kuten kaikki yli 10 vuotiaat tietävät ja ymmärtä-
vät.
Jos osaavat käyttää päätään muunakin kuin puna-
paskan kasvualustana."Työläiset pystyvät pääsääntöisesti elämään
palkallaan.
Jopa matkustelemaan ja viettämään vapaa aikaa
harrastamalla.
Harjoittamaan osake- ja rahasto säästämistä."
Näinköhän vain ne duunarit Afrikassa, Etelä-Amerikassa ja Aasiassa tekevät? Älä unta nää, tai nääthän sinä ZZZZZZZZZZZZZ
paskasia nauruja. Oletko varmasti muistanut pyyhkiä suupielesi, ett´ei joku ala nimittää Sinua "paskan-
jauhajaksi" :))!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497