*otsikko*
Siis että, astmaatikko vois ottaa?
Vastatkaa pian!!
onko kania, joka on eläinystävällinen?
5
235
Vastaukset 5
- ole.
Ikävä kyllä ei ole.
- yksi...
kani on yksi eniten allergisoivista elukoista. lisäksi moni on allerginen heinälle ja kanihna tarvitsee jatkuvasti heinää, joka saattaa pölistä.
- sanseli
yksi... kirjoitti:
kani on yksi eniten allergisoivista elukoista. lisäksi moni on allerginen heinälle ja kanihna tarvitsee jatkuvasti heinää, joka saattaa pölistä.
kiitos, kun vastasit! joo, mutta minä en ole heinälle allerginen ; )
yksi... kirjoitti:
mahdollisimman usein, ne huurutkin huoneilmassa voi allergisoida.
- Astmaatikko ja allergikko
aavausva kirjoitti:
mahdollisimman usein, ne huurutkin huoneilmassa voi allergisoida.
Tässä saat oikeaa tietoa: Allergiat ja astma ovat hyvin henkilökohtaisia. Toinen astmaatikko ei saa oireita mistään, koska ei ole allerginen. Toinen saa taas oireita vaikka mistä, koska on allerginen niille.
Täytyy käydä testeissä.
Olen pahasti astmaatikko (2 kertaa päivässä lääkitys), olen allerginen kaikille muille eläimille, mutta en kaneille. Kotona niitä pomppii kaksi kappaletta. Joten ei todellakaan voi sanoa, että kani tai yleensäkään jyrsijä on allergisoivin eläin. Minulle se on koira ja hevonen. En voi olla viittä minuuttia kauempaa kodissa, missä on koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421630- 1511103
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70970Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi330934- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 69681
- 38644
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7611Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33581