sopii kaurisnaiselle parhaiten? Panee miettimään??! Itse sanoisin kokemuksen vahvalla rintaäänellä että vaaka! Hauskin ja puoleensavetävin!
Mikä skooppimerkki
12
1823
Vastaukset
- deep river
Siis minunkin mielestä!! Ensin tapellaan ja sitten rakastellaan! Aina sama kaava, eikä oo muuten koskaan tylsää:):)
- aurinkoinen vaakaM
Näkis vaan??! Hauskaa kyllä on kun juttu luistaa ja ystävät muistaa:):)
- vaihe
vaa´an kanssa meneillään. nooh...annahan ajan vähän kulua.
- ti-lanne
vaihe kirjoitti:
vaa´an kanssa meneillään. nooh...annahan ajan vähän kulua.
Yksi ruusu on kasvanut laaksossa ja se kauniisti kukoistaa, yksi kulkijapoika on nähnyt sen eikä voi sitä unhoittaa.
Ja hän olisi sen kyllä poiminut, ja sen painanut povelleen, mutta köyhänä ei ole tohtinut, vaan on jättänyt paikoilleen.. - kyllähän..
Välillä poltellaan rauhanpiippua, ja sitten otetaan esille sotakirveet...;) Ja kohta taas heilutellaan valkoistalippua.. Ei ole yksitoikkoista kauriin kanssa??.. ;)
- Tunnut
ti-lanne kirjoitti:
Yksi ruusu on kasvanut laaksossa ja se kauniisti kukoistaa, yksi kulkijapoika on nähnyt sen eikä voi sitä unhoittaa.
Ja hän olisi sen kyllä poiminut, ja sen painanut povelleen, mutta köyhänä ei ole tohtinut, vaan on jättänyt paikoilleen..kakkossäkeistöstä päätellen olevan finanssijohdatteinen henkilö.
Käyhän vielä kerran huolella läpi viimeisin taloutesi neljännesvuosivuosikatsaus.
Jospa tilanne ei olekaan todella heikko ja yhteinen kukoistus pääsisi lopulta puhkeamaan. ;) - se sama
Tunnut kirjoitti:
kakkossäkeistöstä päätellen olevan finanssijohdatteinen henkilö.
Käyhän vielä kerran huolella läpi viimeisin taloutesi neljännesvuosivuosikatsaus.
Jospa tilanne ei olekaan todella heikko ja yhteinen kukoistus pääsisi lopulta puhkeamaan. ;)oli alijäämää sen verran paljon, että köyhää ei voi rakastaa, sanoohan sen jo maalaisjärkikin:)
Nimim. matti kukkarossa - köyhäkauris
se sama kirjoitti:
oli alijäämää sen verran paljon, että köyhää ei voi rakastaa, sanoohan sen jo maalaisjärkikin:)
Nimim. matti kukkarossaniin mitä SIITÄ tulee?? Vastaus: No iso pliuta näläkääsiä kakaroota:)!!
- Matti,
se sama kirjoitti:
oli alijäämää sen verran paljon, että köyhää ei voi rakastaa, sanoohan sen jo maalaisjärkikin:)
Nimim. matti kukkarossaMatti kovan onnen lapsi "pane leipään puolet petäjäistä" niin kyllä se siitä lutviutuu!
- Kylmä Kauris
Itse en yleensä pidä ilmamerkeistä. No okei, vaaka on itse asiassa ilmamerkeistä siedettävin, mutta vesimies ja kaksonen ovat molemmat todella rasittavia. Omalla kohdalla homma on pelittänyt parhaiten härän ja kalan kanssa.
- Kylmä venuskala
Ei auta vaikka mulle lähetettäis keuhkot postissa (sydämestä puhumattakaan)niin, kun en tykkää, en tykkää.
- Nauriskainen
tietenkin! Kukaan muu ei ymmärrä meitä hankalia tapauksia yhtä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759