Mikä skooppimerkki

kaurislettu

sopii kaurisnaiselle parhaiten? Panee miettimään??! Itse sanoisin kokemuksen vahvalla rintaäänellä että vaaka! Hauskin ja puoleensavetävin!

12

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deep river

      Siis minunkin mielestä!! Ensin tapellaan ja sitten rakastellaan! Aina sama kaava, eikä oo muuten koskaan tylsää:):)

      • aurinkoinen vaakaM

        Näkis vaan??! Hauskaa kyllä on kun juttu luistaa ja ystävät muistaa:):)


      • vaihe

        vaa´an kanssa meneillään. nooh...annahan ajan vähän kulua.


      • ti-lanne
        vaihe kirjoitti:

        vaa´an kanssa meneillään. nooh...annahan ajan vähän kulua.

        Yksi ruusu on kasvanut laaksossa ja se kauniisti kukoistaa, yksi kulkijapoika on nähnyt sen eikä voi sitä unhoittaa.

        Ja hän olisi sen kyllä poiminut, ja sen painanut povelleen, mutta köyhänä ei ole tohtinut, vaan on jättänyt paikoilleen..


      • kyllähän..

        Välillä poltellaan rauhanpiippua, ja sitten otetaan esille sotakirveet...;) Ja kohta taas heilutellaan valkoistalippua.. Ei ole yksitoikkoista kauriin kanssa??.. ;)


      • Tunnut
        ti-lanne kirjoitti:

        Yksi ruusu on kasvanut laaksossa ja se kauniisti kukoistaa, yksi kulkijapoika on nähnyt sen eikä voi sitä unhoittaa.

        Ja hän olisi sen kyllä poiminut, ja sen painanut povelleen, mutta köyhänä ei ole tohtinut, vaan on jättänyt paikoilleen..

        kakkossäkeistöstä päätellen olevan finanssijohdatteinen henkilö.
        Käyhän vielä kerran huolella läpi viimeisin taloutesi neljännesvuosivuosikatsaus.
        Jospa tilanne ei olekaan todella heikko ja yhteinen kukoistus pääsisi lopulta puhkeamaan. ;)


      • se sama
        Tunnut kirjoitti:

        kakkossäkeistöstä päätellen olevan finanssijohdatteinen henkilö.
        Käyhän vielä kerran huolella läpi viimeisin taloutesi neljännesvuosivuosikatsaus.
        Jospa tilanne ei olekaan todella heikko ja yhteinen kukoistus pääsisi lopulta puhkeamaan. ;)

        oli alijäämää sen verran paljon, että köyhää ei voi rakastaa, sanoohan sen jo maalaisjärkikin:)
        Nimim. matti kukkarossa


      • köyhäkauris
        se sama kirjoitti:

        oli alijäämää sen verran paljon, että köyhää ei voi rakastaa, sanoohan sen jo maalaisjärkikin:)
        Nimim. matti kukkarossa

        niin mitä SIITÄ tulee?? Vastaus: No iso pliuta näläkääsiä kakaroota:)!!


      • Matti,
        se sama kirjoitti:

        oli alijäämää sen verran paljon, että köyhää ei voi rakastaa, sanoohan sen jo maalaisjärkikin:)
        Nimim. matti kukkarossa

        Matti kovan onnen lapsi "pane leipään puolet petäjäistä" niin kyllä se siitä lutviutuu!


    • Kylmä Kauris

      Itse en yleensä pidä ilmamerkeistä. No okei, vaaka on itse asiassa ilmamerkeistä siedettävin, mutta vesimies ja kaksonen ovat molemmat todella rasittavia. Omalla kohdalla homma on pelittänyt parhaiten härän ja kalan kanssa.

      • Kylmä venuskala

        Ei auta vaikka mulle lähetettäis keuhkot postissa (sydämestä puhumattakaan)niin, kun en tykkää, en tykkää.


    • Nauriskainen

      tietenkin! Kukaan muu ei ymmärrä meitä hankalia tapauksia yhtä hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe