tanssimassa.
Käytkö ravintolassa vai jossain muualla.
Mikä on tanssitaitonne
14
783
Vastaukset
- 1948
Sujuu kuin tanssi. Elämäni hienoimman hitaan valssin olen tanssinut Wasa Qeenillä. Kaiken lisäksi minä hain tätä miestä ja juttu meni haasteeksi, "osaatko sinä kunnon hidasta valssia"? "Katotaan"sanoin minä, "sinähän viet". Oli upee kokemus, yksin saimme tanssia. Tanssi ob taivaasta.
- on omasta mielestä
hyvä tanssimaan mutta kun sitten lattialla ollaan niin eipä se aina niin ole.
Moni mies kehuu tanssitaitoaan mutta kun vaikka sivusta seuraa hänen tanssimista niin usein on rytmi niin,niin hukassa että.
- mutta totta
käyn paljon tanssimassa mutta vielä meidän ikäisistä naisista ei kaikki esim,foxia osaa ja jenkasta puhumattakaan.
Harmittaa usein kun haen naista tanssimaan mielestäni hyvännäköistä ja kun joku reipas kappale soi niin hän onkin "kompura"ei osaakkaan. - 1948
Harjoitella ja harjoitella. Harvoin osuu kenelle tahansa kohdalle että sujuu kuin tanssi. Ehkäpä säännöt ja perus kuviot oli samat. Peruskuvioitten jälkeen improvisoidaan. Samahan se on soittotaidossa. Joku osaa soittaa upeesti mutta ei laulaa. Säännöt sanelee siinäkin. Sama rytmi on askelten.
- viisikymppinen nainen
harjoittelua tarvitaan. Itse tykkäisin tosi kovasti tanssista, pääsen vain niin harvoin tanssimaan. Kerron aina reilusti miehelle huonosta tanssitaidostani ja että haluaisin oppia. Olen monta kivaa tanssinopettajaa löytänytkin;) Loppuillasta tanssikin alkaa jo sujua ja eihän kaikkea eikä varsinkaan tanssia kannata ottaa liian vakavasti! Muistetaan että tanssi on iloinen asia!
mestarin kyllä ja mitä useamman kappaleen tanssii saman naisen kanssa sen paremmin se sujuu yhteinen sävel :)
- pluvan?..
-mä oon kyl aikamoinen parkettien partaveitsi.Hitaita tanssiessa kuulemma laahaan jalkojani ja puristelen partneria peffasta.. :)
- mies-v57
Olen sellaisessa ryhmässä,joka vie eläkelläisiä tanssimaan.Samalla viranh puolesta tanssin
itse.Kyllä se on suuri ilo ja energia iäkkäille,
kun he pääsevät seurustelemaan ja tanssimaan.
Heistä tulee kuin uusia ihmsiä.
En ole asiantuntija,mutta luulen että,
kun ikää tulee,tanssi on miltein paras tapa
liikkua.Saa keho ja mieli liikuntaa.Ja monella
tasolla.
Ja siinä mukana ollessa,niin on se hieno
kokemus sitenkin.Nähdä ja kokea se ilo
ja positiivisuus,minkä tanssi ja se sosiaalinen
tilanne tekee.
Omat tanssitaidot on tallella sellaisella
normaali tasolla.Ei mikään parketin partaveitsi,
mutta tanssia osaan. Mihin voin itseäni ylös nostamatta rehellisesti sanoa, tanssitaito,
se on suotu muiden lahjaksi, ei minun.:)
On mulla hyvä ja looginen selitys siihen antaa.
Tuli nuorena miehenalkuna retosteltua kavereille, jotka opettelivat tanssin saloja.
Sehän on pelkästään hukkaan heitettyä aikaa pyöriä 'sen tietyn' asian ympärillä, en minä sellaiseen jouda.
No tanssin 'voimasta' tiedän tähän ikään sen, että vaikutus ihmisen mielen ja kehon hyvinvointiin on kiistämätön.
Vaimo on viimeisen päälle tanssiin hurahtanut ja oikea malliesimerkki.
Hyvinvoipa keho ja mieli, olemus kaikkineen hyvin naisellisen.
Hän on juuri sellainen, jollaisen luoja naisen alunalkaeenkin halusi luoda!:)
Voi mua onnenpekkaa, kun saan elää hänen keralla!:)- Sinimarjanen
tulee tanssittua vain sukujuhlissa.
Pidän kyllä tanssimisesta.
Valssi ja humppa on parhaita, myös vanhanajan polkka.
Yleensä kyllä sen saamme tanssia "tyttöparissa." - Kaivanto
siksi, että suonissa virtaa muusikon veri. Vaikka en muusikko olekaan. Sitäpaitsi tansseissa käyn aniharvoin siksi, että ne yleensä alkavat niin myöhään, että olen jo unten mailla. Ja sitten on vielä tuo vesi tuolla polvessa...
- Otto-Vaan
Käyn nykyään tanssimassa.:(
Taidoista ei passaa mennä itte kehumaan.Joskus
taannoin joku sanoi että ainut mies sinä iltana
joka rytmissä pysy.Sekä kerran yksi orkan solisti
huikkasi että et näköjään ole ensi kertaa tangoomassa.
V....tuiliko tuo vain.:)
Kyllähän se on tanssin vauhti siinä, miten sattuu
vastapuolen Lyyli ja tyyli olemaan kuvioiltaan
samanlainen.Miten voikaan toiset mennä kuin enkeli
kevyesti ja tuntea miten toinen haluaa viedä. - Heikunkeikku
..rakastan tanssimista. Kaikki lajit menee. Tanssitaitoisen miehen kanssa kun tanssii valssia, niin ah se on todella ihanaa. Kunhan ei pyöri koko ajan samaan suuntaan. Hitaasta valssista en pidä.
On tuskastuttavaa tanssia miehen kanssa, joka sekoittaa heti tanssiaskeleet jos joku muu pari tönäisee. Tanssijan pitää osata "etsiä" tilaa ja puikkelehtia muiden parien ohi sutjakkaasti, sekoittamatta tanssikuviota.
Tanssitempo pitäisi olla presiis sama, kuin musiikissa. Kamalaa sekin, kun joku tanssii "yli-rytmissä", vähä liian innokkaan nopeasti.
Kaikkein kauhistuttavinta on se, että jos joku tulee hakemaan tanssimaan jenkkaa eikä osaa sitä ollenkaan. Alkaa AINA väärällä jalalla ja pyörähdyksiä on joko liian vähän tai liian paljon.
Voih, haukuinkohan liikaa..
En ole käynyt tanssimassa piiitkään aikaan. Viimeksi viime maaliskuussa. PITÄISI kyllä ruveta menemään. - ei ole urheilua!
Se on eroottista. Mutta ei sitä pidä harrastaa yhtään enempää kuin on tarpeellista. Tavoite on tärkein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all271941Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571779- 361494
- 771200
- 521079
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j231075- 54920
- 49893
- 24884
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?178879