Ostin GC:N mallia -96, joka on tuotu jenkkilästä. Termostaatti vaihdettiin, lohkolämmittimen laiton yhteydessä, toiveissa saada lämpöä tupaan. Ei auttanut, vilu on ajaessa. Jäähdyttäjän tuuletin puhaltaa jatkuvasti kylmänäkin ja lämmöt tuskin nousee moottorissa 200 F:iin. Suuttimista tulee ohjaamoon haaleaa ilmaa lämmöt täysillä.
Mitähän tolle pitäis tehdä? Itse en autojen päälle paljon ymmärrä ja korjaamon kaverilta ei apua löytynyt.
Vilua Grandissa
hrrrrr
3
1106
Vastaukset
- jeep3.1
olla paras kun vaihdat korjaamoa,kokeile vaikka http://www.jamant.fi/
- hrrrrr
...jos vain asuisin 400 km lähempänä Espoota.
- termostaatin
Vaihda se tuulettimen termari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836209
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514353- 734091
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263028Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?462904Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72667- 292326
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4661901