Olen koulunkäyntiavustajaopiskelija, ja harjoittelussa olen eräässä päiväkodissa. Siellä on eräs poika, jolla on ad/hd-oireita, mutta ei vielä diagnoosia. Päiväkodille saatiin eräänlainen rypylätyyny, mutta poika ei kehtaa käyttää sitä, koska kenelläkään muulla ei ole sellasista. Onko kokemuksia miten pojan saisi kokeilemaan tyynyään?
Apuvälineapua?
harjoittelija2007
2
293
Vastaukset
- joku hyvä
tarina tyynyyn liittyen, eli tee siitä palkinto lapselle. Mieti, mikä innostaisi juuri tätä lasta ja käytä hieman aikaa pohtiaksesi, miten saat lapsen innostumaan tyynystä.
- harjoittelija2007
Kerran ollan kokeiltu sillä tavalla, että kaikki muutkin hänen ikätoverinsa sitä koettivat, ja näin myös poika kehtasi sitä koittaa. Toisella kerralla sain hänet kokeilemaan tyynyä luvattuani, että rakentelen hänen kanssaan, mutta tämä ei ollut riittävän pitkäkestoinen vaihtoehto. Onko jollakin jotain muita keinoja antaa? Jotka toimisivat myös pitkällä tähtäimellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066