Mikä oli tässä päivässä parasta.

jartsev

Minä ajattelin että aamulla kun herään aikaisin ja virkeänä, keitän aamukahvin ja luen rauhassa kahvin juonnin lomassa aamunlehdet niin se olisi päivän paras hetki!

32

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiukka kippee

kun heräsin, vilkaus taipeeseen onko se yön aikana auennut eilisen operoinnin jälkeen.
      Ja JEE JEE oli pysyny kiinni, mutta kipeä on.

• jartsev

Olin flunssassa tuossa taannoin ja nyt tuntuu että jäi jotain siitä, mutta mitä niin....? Pitää kai jotain tehdä sille ennen kuin pahenee.
        Mutta päivän paras hetki oli sekin kun lähdin töihin niin huomasin että olin unohtanut mitä jäi töissä kesken, eivät olleet työt kotona edellisenä yönä! Vautsi!

• jartsev kirjoitti:

Olin flunssassa tuossa taannoin ja nyt tuntuu että jäi jotain siitä, mutta mitä niin....? Pitää kai jotain tehdä sille ennen kuin pahenee.
        Mutta päivän paras hetki oli sekin kun lähdin töihin niin huomasin että olin unohtanut mitä jäi töissä kesken, eivät olleet työt kotona edellisenä yönä! Vautsi!

juttu, että osaat rentoutua. Minulla oli myös mukava työpäivä ja olen niin kiitollinen, kun on niin kiva työ mihin saa hyvällä mielellä joka aamu lähteä.

• jartsev
        miljoona kirjoitti:

juttu, että osaat rentoutua. Minulla oli myös mukava työpäivä ja olen niin kiitollinen, kun on niin kiva työ mihin saa hyvällä mielellä joka aamu lähteä.

Se on vaihtelevaa ja tuo aina uusia pohdittavia ongelmia eteeni, mutta mä osaan ja hallitsen työni. Työ oli ehkä myös parasta tässä päivässä.

• HTZA

Ei auton lasien raapimista, ei kylmää, ei tarvittu epäseksikkäitä,pitkiä,kalsareita.

• Sinimarjanen

oli kaiken kaikkiaan suhteellisen onnistunut.
      Päivän kohokohdat olivat jääkiekko ottelu,
      Mikkelin Jukurit-Vantaan kiekko. Vantaa voitti,
      kannustin kyllä Jukureita.
      Jukurit pelasi tosi hyvin ja painosti koko ajan,
      mutta ei onnistuneet voittoon asti.

Toinen kiva asia oli yhden ystävättären soitto.
      Hän on koulutettu postrauma henkilö.
      Purkaa vastaavasti omia huoliaan minulle.
      Erittäin sympaattinen henkilö. Siksi on pakko
      tämä mainita.

• jartsev

Monta parasta hetkeä tänäänkin, sepä kivaa. Mutta voinko kysyä....mitä tekee postrauma henkilö. Mä aivan ulalla sorry!

• Sinimarjanen
        jartsev kirjoitti:

Monta parasta hetkeä tänäänkin, sepä kivaa. Mutta voinko kysyä....mitä tekee postrauma henkilö. Mä aivan ulalla sorry!

nimitys on vielä vieras.
        Hän on koulutuksen saanut henkilö, tälläisiin
        ns. katastrofaalisiin tilanteisiin, kuten tuo
        "Jokelan tapaus," tai joku onnettomuus tai
        niin kuin meillä se tapaus keväällä.
        Hänet on nyt oman työnsä ohella koulutettu
        myös tähän tehtävään.
        Hän on ns. apu tälläisten tilandeiden purkuun.
        Olemme ystäviä ihan muuten kuin tään tehtävän puitteissa.

• jartsev
        Sinimarjanen kirjoitti:

nimitys on vielä vieras.
        Hän on koulutuksen saanut henkilö, tälläisiin
        ns. katastrofaalisiin tilanteisiin, kuten tuo
        "Jokelan tapaus," tai joku onnettomuus tai
        niin kuin meillä se tapaus keväällä.
        Hänet on nyt oman työnsä ohella koulutettu
        myös tähän tehtävään.
        Hän on ns. apu tälläisten tilandeiden purkuun.
        Olemme ystäviä ihan muuten kuin tään tehtävän puitteissa.

Enpä tosiaankaan tiennyt tuosta. No oikein kivaa että sinulla tuollainen ystävä.

• menin koiran kanssa metsälle. Aluksi satoi vähän lunta. Sitten aurinkokin alkoi kurkistelemaan. Joutsenet lentivät matalalla yrittäen kohti etelää vastatuulessa. Lauloivat, kun minut näkivät. Seurailin oravien ja närhien touhuja. Ihmisen paras ystävä kävi aina välillä moikkaamassa, ikään kuin yrittäen sanoa että: Älä hätäile.. kyllä tämä tästä.
      Päivän saaliina arvokkaita kokemuksia. Ja paras hetki , kun oikaisee jalat hetkeksi ennen ruoan laittoa....

• kukkavoi

Paras hetki kun koira saapui kotiin.Oltiin kaksi viikkoa erossa kun olin sairaalassa ja parasta lääkkeet puree enkä joutunut takasi.Voi tätä tassujen hulinaa ja pusujen pulinaa mut ihanaa.

• jartsev

Ikimuistoinen ja upea. Noita minäkin haluaisin kokea enemmän kuin mihinkä nyt pystyn. Mutta ehkäpä joskus sitten taas.

• jartsev
        kukkavoi kirjoitti:

Paras hetki kun koira saapui kotiin.Oltiin kaksi viikkoa erossa kun olin sairaalassa ja parasta lääkkeet puree enkä joutunut takasi.Voi tätä tassujen hulinaa ja pusujen pulinaa mut ihanaa.

Että koira on ihmisen paras ystävä. Se on luotettava ja vilpitön ilossaan, se on uskollinen, ja haluaa aina mun seuraani.

• Wenla-G

tähän asti oli, kun puhelin pirahti.
      Hyvä ystäväni, joka muutti jo aikaa sitten kauas, oli langan päässä.
      Jotenkin yhteyden pito aikaa myöten hidastui, ja sitten meni jo pitkä aika, ettei oikein osannut, kehdannut edes soittaa.
      Olipa mukava huomata, että ei edes pitkä ajallinen, ja matkallinen etäisyys ollut muuttanut ystävyyttämme. Yhä oltiin ihan samalla taajuudella.

• kotikiusattu

kun wenlan nikki oli avoinna,kaik näkyi kun kurkkasin.

• jartsev

tai hyvän parasta sanotaan. Sinulle tuo oli varmasti upea, hienohetki päivässä. Meillä varmaan monilla, varsinkin minulla on tuo sama että ei tule aina soiteltua ystäville jotka ovat jossakin kaukana vaikka mieli tekisi ja on ikävä. Sitä tulee ajatelleeksi että onkohan nyt sopiva-aika tai jos niillä on vieraita jne. jne. Mutta se on sitten todellinen ilonpäivä kun ystävä yllättää ja kertoo kuulumisiaan. Ei nyt tietenkään aivan aina noin, tuleehan sitä otettua yhteyttä mutta harvoin, ainakin se siltä tuntuu.

• Otto-Vaan

Niin kun antenni pipo samalle taajuudelle.:)

Miekin haluun sellasen.*kirjuttaa heti joulupukille*

• Wenla-G
        kotikiusattu kirjoitti:

kun wenlan nikki oli avoinna,kaik näkyi kun kurkkasin.

eikä piisannutkaan. Koskaan ei saa näkyä kaikki, sehän lopettaisi mielenkiinnon kokonaan. puolipilkku ))
        Tänään leikitään kuurupiiloa, kun viestit jäävät hämärän rajoille.

• kotikiusattu
        Wenla-G kirjoitti:

eikä piisannutkaan. Koskaan ei saa näkyä kaikki, sehän lopettaisi mielenkiinnon kokonaan. puolipilkku ))
        Tänään leikitään kuurupiiloa, kun viestit jäävät hämärän rajoille.

sopii meille vanhuksille,kyl joskus on hyväkin näyttää kaikki.
        Tietää ainakin onko kelvollinen toiselle,eilinen evakko ketjukin on poistettu.

• Wenla-G
        Otto-Vaan kirjoitti:

Niin kun antenni pipo samalle taajuudelle.:)

Miekin haluun sellasen.*kirjuttaa heti joulupukille*

apulaisia, ja kurkit tuolla ikkunan takana?
        Olen virkannut piippahiippapipoja, ja asentanut kuhunkin EQ:n.
        Voisin sellaisen pipan sinullekin lähettää. :))

• Wenla-G
        kotikiusattu kirjoitti:

sopii meille vanhuksille,kyl joskus on hyväkin näyttää kaikki.
        Tietää ainakin onko kelvollinen toiselle,eilinen evakko ketjukin on poistettu.

Olenhan ollut lähes koko ajan täysillä, mutta sitten mietin miksi, enkä löytänyt vastausta.
        Evakko-ketju on tuolla, missä eilenkin, mutta viestit eivät tunnu kaikki näkyvän.
        Paitsi, jos asentaa viestien esitystavan kolmoselle, niin johan salatkin aukeaa.

• kotikiusattu
        Wenla-G kirjoitti:

Olenhan ollut lähes koko ajan täysillä, mutta sitten mietin miksi, enkä löytänyt vastausta.
        Evakko-ketju on tuolla, missä eilenkin, mutta viestit eivät tunnu kaikki näkyvän.
        Paitsi, jos asentaa viestien esitystavan kolmoselle, niin johan salatkin aukeaa.

nyt mulle selvis miks silmi on kirvelly koko päivä,ne on ollu hiekka täyn.
        Sitä on kaiveltu oikke urakal,ol varovaine ku kaivele ja hiero niit aare arkui.
        Sielt voi paljastu ihmelissi asioi.

• Wenla-G
        kotikiusattu kirjoitti:

nyt mulle selvis miks silmi on kirvelly koko päivä,ne on ollu hiekka täyn.
        Sitä on kaiveltu oikke urakal,ol varovaine ku kaivele ja hiero niit aare arkui.
        Sielt voi paljastu ihmelissi asioi.

Aladdinin taikalammpua, ehkä lampun henki toteuttaa toiveitani.
        Minun silmiäni hierottaa nyt unihiekka, joten, asetun orrelleni, ja panen pääni siiven alle.
        Hyvät Yöt, ja mukavia matkoja unten sinisille maille!

• topi57

Olen huomannut vuosien varrella saman ilmiön joidenkin vanhojen kavereiden kohdalla. Voi mennä vuosi tai useampikin, ettei nähdä tai puhelin pärise. Mutta sitten kun ollaan taas nokikkain niin juttu jatkuu kuin mitään taukoa ei olisi ollutkaan. On tultu siihen tilokseen, että ystävyys vaatii sen yhteisen ula-taajuuden, kemian tai pitäiskö nykyään snoa geenistön.

• Otto-Vaan

Raikas aurinkoinen ilma.
      Vaikka itse oli ihan tööt silmät ristissä, väsynyt
      koko päivän.Auton sai just siivottua, siinä se
      sitten oli ei kaupassa edes tullut käytyä.

• jartsev

Hyvä sää tehdä ulkonakin vaikka auton siivousta. se on aivan hyvä syy tyytyväisyyteen.

• juuri tällä hetkellä elämäänsä tyytyväisten ihmisten iloisia henkilökohtaisia ajatuksia. Kolme eri ihmistä koki jotain onnekasta tapahtuneen ja he halusivat jakaa asioita kanssani. - Kaikki tuntui muutenkin sujuvan hyvin. Tänään ei tullut edes erityisempää kiirettä missään vaiheessa. Voin todeta, että päivä oli kaikkiaan harvinaisen hyvä. ;))

Hyvää yötä ja hyvää huomista teille!

• jartsev

Siihen voi tosiaan olla tyytyväinen ja pitää sitä parhaana tapahtumana varsinkin kun on seurassa muitakin kivoja tyytyväisiä ihmisiä.

• namisuku

...oli niin SuloisenRaju aamuherätys, ett;)
      Mieheni oli oikein mukavalla Päällä, itselleni tuli oikein huikea siivousinto "aamuheräilyn" jälkeen..;)
      On se vaan Ihana tuo meidän Isukki,pus, pus..

• jartsev

Noin kivaa voi olla. Hän varmaan tuntee sinut hyvin ja sun mieltymyksesi niin tosi upeaa että herätti sinut juuri sillä miellyttävällä tavalla tänään. Onnea teille!

• Anskuliini

aamurutiinit on mulle niitä aamun parhaita hetkiä.
      Samalla tavalla mun päiväni lähtee käyntiin.

Toinen hyvä hetki on illalla, kun päivän päätteeksi soitan isälleni hyvänyön toivotuksen ja "näen hänet hymyilevänä peiton alla".

• jartsev

tavallisissa asioissa. Ei siihen useinkaan tarvita mitään lottovoittoa tai ulkomaanmatkaa. Kyllä onnellinen voi olla arkirutiinienkin keskellä ja niiden takiakin. Tietenkin eri ihmisten odotukset ovat erilaisia, jos rima on kovin korkealla voi pettymykset seurata toisiaan ja onnellisuus sen myötä ehkä hakusessa:)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1251
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      900
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      87
      692
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      37
      579
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      574
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      120
      534
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      523
    Aihe