Hieno daycruiser...
-Mercruiser 230 Alpha One
-Makuupaikat 2 2
-Oma satamatraileri
-Portapotty
-Kaiku
-Poppikone
-Uudet akut
-40 solmua
-Rek 8 hlö:lle
Kaikki toimii, ehjä sisältä ja päältä.
Tarjouksia? Lähtöhinta 10 500€.
M: Maxum 2100 SC 1990
14
2309
Vastaukset
- veneilijä
Maxum on huomattavasti laadukkaampi vene kuin esim. Bayliner.
Oleellisesti hintaan vaikuttaa myös se onko purkki ollut merellä vai järvellä. Jos merellä niin runko saattaa alkaa jo olla vähän lutku ja moottori kärsiä korrosiosta... Sinänsä tuo 230hv cruiseri on hyvä pata.- asiantuntija
On muuten runkoa myöten sama paatti kuin Bayliner...
- toinen asiantuntija
asiantuntija kirjoitti:
On muuten runkoa myöten sama paatti kuin Bayliner...
ei kuitenkaan näytä yhtään samalta !?!
- Merkit
toinen asiantuntija kirjoitti:
ei kuitenkaan näytä yhtään samalta !?!
Se on Sisar merkki, vrt. autoissa Skoda - VW. Rungot on identtiset, kannen muotoilu erilainen. Sikäli huono pari vertailuun " Maxum on parempi kuin Beikku" jne.
- kyselijä
Merkit kirjoitti:
Se on Sisar merkki, vrt. autoissa Skoda - VW. Rungot on identtiset, kannen muotoilu erilainen. Sikäli huono pari vertailuun " Maxum on parempi kuin Beikku" jne.
Kaveri kauppas siistiä pikku daycruiseria 230hv 45 solmua.
- Olettelija
kyselijä kirjoitti:
Kaveri kauppas siistiä pikku daycruiseria 230hv 45 solmua.
Noita mallejahan on about miljuuna erilaista. Uskoakseni Maxum 2100 ja Beikku Cobra 2250 ovat vastaavat. Pituushan määrittyy uimatason jne. mukaan. Toi 2000SC onkin jo toinen juttu. Täytyy muistaa, että kummaltakaan merkiltä ei olla tuotu lähellekkään kaikkia malleja Suomeen.
- Veneilijä
Onko vene pääkaupunkiseudulla ja olisiko sitä mahdollista käydä katsomassa? Voitko laittaa kuvia sähköpostilla [email protected] ??
- Janne
Terve!
Olisin kiinnostunut venestäsi.
Missä vene olisi nähtävillä?
Onko sinulla lähettää kuvia?
Janne - Janne
Terve
Oletko yhteydessä, tiedustelisin lisää- Maxumowner
Vene on n. 40 km Vaasasta. Ei ole ehditty laskea sitä veteen vielä, mutta luultavasti tänään tai huomenna tapahtuu, tarkoitus olisi lähteä ruotsiin la-su.
Kuvia löytyy kyllä, jos annat meiliosoitteesi - Janne
Maxumowner kirjoitti:
Vene on n. 40 km Vaasasta. Ei ole ehditty laskea sitä veteen vielä, mutta luultavasti tänään tai huomenna tapahtuu, tarkoitus olisi lähteä ruotsiin la-su.
Kuvia löytyy kyllä, jos annat meiliosoitteesi - Janne
Maxumowner kirjoitti:
Kuvia löytyy kyllä, jos annat meiliosoitteesiTerve
Ei ole kuvat vielä saapuneet....
Janne - Maxumowner
Janne kirjoitti:
Terve
Ei ole kuvat vielä saapuneet....
JanneLähetin kyllä eilen tohon aldautomotive-osoiteeseen...? No, laitan tulemaan vielä kerran.
Kuvia löytyy kyllä, jos annat meiliosoitteesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760