Miesten maailma

Avalon.N

Oletteko kukaan huomanneet , naiset tai miehet itse, miten miehet käyttäytyy aivan stereotyyppisesti, kaikki joissain asioissa ihan samanlailla?

Esim. jos niitä pyytää hakeen kaapista jotain, ne avaavat kapin, katsovat, ja sanoovat , ei täällä ole, laittamatta käsiään hyllyyn ja etsien hakisi, ei. Ei ees mun poikani aikanaan ja muistan, mieheni oli samanlainen.

Onko teillä hyviä muita esimerkkejä?

28

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on..

..et kyllä minä ainaskin löydän, sen mitä olen ostanut.

Tosin ne mitä se ent.muija vei mukanaan "ominaan" ei kyllä löydy sitten millään. Ei hätiä mitiä, ostellaan uusia et työllisyys jatkuu jossain.

• Avalon.N

Mutta löysitkö silloin, kun sinulla oli perhe?

• on..
        Avalon.N kirjoitti:

Mutta löysitkö silloin, kun sinulla oli perhe?

..on sit tälle aamulle. ;)

Kysymykseen vastaan näin. Jos taloudessa on useampi niin tavaroiden siirtelijöitäkin on useampi, jo kyllä silloin kait kyselee , et tiätö missä mun sukat on?.

Tuo tuli mieleen erään sokean kertomuksesta jolla on palvelu koira joka siirtelee hänen tavaroita, ja ainakin noita sukkia.

• Se on taktista toimintaa se.

Kun on onneton tunari varsinkin vaatekaapin suhteen, niin vaimo mieluumin hakee puolestani, etten kisko kaikkia tavaroita sekaisin.:))

Niinhän te, naiset, olette joskus niin suloisen 'avuttomia' jonkin brobleman suhteen, ja apua riennetään antamaan monelta taholta, jos meitä miehenpuolia sattuu olemaan maisemissa.:)

Vaikka ette olis apua vaillakaan, esim. huoltsikan ilmanpainemittausten tai pesuneste/lasinpesuveden lisäyksesn suhteen, niin kysyä pitää, voisinko tehdä sen, ettei tarvitse käsiän liata tai suotta kannujen kanssa häärätä. Nehän sitäpaitsi ovat lähes aina tyhjiä, kun kannun esille ottaa.

Jk. Mites naiset selitätte tällaisen dileman?

Vaimo usein 'ajaa' vieressä ja tarkkailee varsinkin nopeusmittaria ja kaarreajoa tai ajokelin rajoituksia/tilannenopeutta.

Kuitenkin, kun odoteltiin kolmannen auton tulemista 'perheeseen', niin vaimo tässä eräänä päivänä totesi.
      Tulispa se "uusi" auto pian, niin saisit, (tarkoitti minua) sinä ajella tällä 'rompseautolla' kun olet meiltä se paras kuski?

Olikohan kyseessä, ja missä määrin, kylmä laskelmointi:))

No minä yleensä ajelen sillä 'kolmosautolla ja uudemmat turvalliset( isommat) autot on lasten ja vaimon käytössä.

Äitikin' ajaa silloin 'huonommalla' jos joku lapsista tarvitsee samaan aikaan autoa.

No nyt on kaksi turvallista autoa käytössä ja vieläpä 'samannumeroisia' pelejä, niin äidille kuin pojalle, joka 'tarvitsee' auton opiskelun/työn vuoksi muualla.

Minä se pärjään jäljelle jääneellä jämällä.;)

• Pirre*

no en mie ihmettele miksi te olette onnellisia :))

• Pirre* kirjoitti:

no en mie ihmettele miksi te olette onnellisia :))

että ollaan eri sukupuolta ja molemmat heteroja?:)

Niin ja ollan molemmat laiskoja riitelynkin suhteen.

• dilewoman

...ei mitään kylmää laskelmointia
        vaan naisellista taktista toimintaa!!!!

...kehaise pikkasen niin...
        tätä minäkin käytän ja hyvin toimii
        mutta ei liian usein eikä sopimattomissa paikoissa,
        ettei teho mene, ouh, paljastinkohan liikaa,
        no kyllähän te miehet naisenne tunnette

• Pirre*

vastahan minä nämä vaihdoin" :(

Sukat ilmeisesti ovat vain seisovaa mallia..

• naisilla on kaikki kaapit ängetä mahdollisimman täyteen tavaroita kaikkineen purnukoineen ja sieltä kaapin peränurkasta, kun käyt etsimään, niin kaapillinen on sylissä sen jälkeen tavaroita. En tiedä miten muilla, mutta Mettiksen perheen kaapit on ainakin täysiä.

Vastaveto!

Mistähän se johtuu, että tuo auton tankkaaminen tuntuu naisille olevan kynnyskysymys, eli kun istun ratin taakse, niin hyvin useasti bensamittari näyttää olevan alaviivalla ja ikäänkuin vihjeenä, että ala ukko tankata, eli havaintoni mukaan bensapistooli ei meinaa millään tarttua rouvan käteen. Tässä jää mietiskelemään, että onkohan tämmöinen käyttäytyminen taas yleistä naisten keskuudessa?

• Otto-Vaan
        Mettäläinen kirjoitti:

naisilla on kaikki kaapit ängetä mahdollisimman täyteen tavaroita kaikkineen purnukoineen ja sieltä kaapin peränurkasta, kun käyt etsimään, niin kaapillinen on sylissä sen jälkeen tavaroita. En tiedä miten muilla, mutta Mettiksen perheen kaapit on ainakin täysiä.

Vastaveto!

Mistähän se johtuu, että tuo auton tankkaaminen tuntuu naisille olevan kynnyskysymys, eli kun istun ratin taakse, niin hyvin useasti bensamittari näyttää olevan alaviivalla ja ikäänkuin vihjeenä, että ala ukko tankata, eli havaintoni mukaan bensapistooli ei meinaa millään tarttua rouvan käteen. Tässä jää mietiskelemään, että onkohan tämmöinen käyttäytyminen taas yleistä naisten keskuudessa?

Aina kun miniälle lainaan kulkupeliäni niin
        polttoaine mittari näyttää ihan täyttä kun palauttaa.
        Kyllä hän minun käsittääkseni ihan itse tankilla pistäytyy.

Samaten kun tossa melkein nurkan takana olevalla
        tankkaus paikalla käyn, niin melkein aina on samalla
        kauniimman sukupuolen edustajakin tankkaus
        pistoolissa kiinni.Enkä kertaakaan ole vielä päässy
        neuvomaan siinä asiassa.

• tanssiva_tamma
        Mettäläinen kirjoitti:

naisilla on kaikki kaapit ängetä mahdollisimman täyteen tavaroita kaikkineen purnukoineen ja sieltä kaapin peränurkasta, kun käyt etsimään, niin kaapillinen on sylissä sen jälkeen tavaroita. En tiedä miten muilla, mutta Mettiksen perheen kaapit on ainakin täysiä.

Vastaveto!

tuntuu inhoavan tankkaamista tai sitten se vaan kokeilee kauanko uskaltaa tyhjällä tankilla ajella :))

• Anskuliini
        Mettäläinen kirjoitti:

Vastaveto!

että miehet luulee ettei naiset osaa tankata ja siinä voi joskus totuus unohtua, näin kävi entiselle miehelle.
        Olin hankkinut vuotavan bensatankin tilalle romuttamosta takakotsaan tankin, mies lähti korjaamolle vaihtamaan tankkia, lähti pihasta, vilkaisi bensamittaria ja kirosi minut alimpaan helevettiin, kun en saa bensaa ostettua, ajoi vihasena tankille ja täytti tankin.
        Vasta sitten tajusi mitä tuli tehtyä.
        Korjaamon mies kertoi.

• Otto-Vaan kirjoitti:

Aina kun miniälle lainaan kulkupeliäni niin
        polttoaine mittari näyttää ihan täyttä kun palauttaa.
        Kyllä hän minun käsittääkseni ihan itse tankilla pistäytyy.

Samaten kun tossa melkein nurkan takana olevalla
        tankkaus paikalla käyn, niin melkein aina on samalla
        kauniimman sukupuolen edustajakin tankkaus
        pistoolissa kiinni.Enkä kertaakaan ole vielä päässy
        neuvomaan siinä asiassa.

Oton nurkilla paljon neiti ihmisisiä ja pistoolissa kiinni:)

• tanssiva_tamma kirjoitti:

tuntuu inhoavan tankkaamista tai sitten se vaan kokeilee kauanko uskaltaa tyhjällä tankilla ajella :))

pojalla? No, tjaa fyrkendaali tuli jotenkin mieleen, ehkä säästää omia rahoja, kun vanhemmat tankkaa.

• Mettäläinen kirjoitti:

pojalla? No, tjaa fyrkendaali tuli jotenkin mieleen, ehkä säästää omia rahoja, kun vanhemmat tankkaa.

kysyä, onko pojan oma auto kyseessä?

• Otto-Vaan
        Mettäläinen kirjoitti:

Oton nurkilla paljon neiti ihmisisiä ja pistoolissa kiinni:)

Ihan tuota Nesteen asemaa tarkoitin.:)
        Toi toinen immeisten tankkaus asema tossa ei ole mua
        kiinnostanu vielä kertaakaan vaikka on yli 20
        vuotta jo ollu.Se pistooli on saanu ihan rauhassa
        olla niin neitilöiltä kuin muiltakin.Vanhalla
        romulla enää kukaan mitään tie.Ei kelpaa enää etes
        kierrätykseenkään,ongelma jätettä mokoma:)

• Otto-Vaan kirjoitti:

Ihan tuota Nesteen asemaa tarkoitin.:)
        Toi toinen immeisten tankkaus asema tossa ei ole mua
        kiinnostanu vielä kertaakaan vaikka on yli 20
        vuotta jo ollu.Se pistooli on saanu ihan rauhassa
        olla niin neitilöiltä kuin muiltakin.Vanhalla
        romulla enää kukaan mitään tie.Ei kelpaa enää etes
        kierrätykseenkään,ongelma jätettä mokoma:)

hävyttömiä haastella ja nesteestähän me vain:)

No, jos vähän vain, että hommeeseehan se tällä menolla ja ei taida tään palstan naisistakaan pelastajaa löytyä, kun sukkia taitaat vain kutoa jouluksi kilvan:)))

• Otto-Vaan
        Mettäläinen kirjoitti:

hävyttömiä haastella ja nesteestähän me vain:)

No, jos vähän vain, että hommeeseehan se tällä menolla ja ei taida tään palstan naisistakaan pelastajaa löytyä, kun sukkia taitaat vain kutoa jouluksi kilvan:)))

Passaa mennä lähellekkään kun kutimet on käsillä,
        sotkeutuvat vielä puikoissa.:)))

• Otto-Vaan kirjoitti:

Passaa mennä lähellekkään kun kutimet on käsillä,
        sotkeutuvat vielä puikoissa.:)))

ne edes sitäkään?;))

Paras vissii lopettaa, tai antaa naiset jotain muuta, eli turpiin.

Hyvää päivänjatkoa vain!

• miehet nyplää
        Mettäläinen kirjoitti:

ne edes sitäkään?;))

Hyvää päivänjatkoa vain!

pitsiä.

• Otto-Vaan
        Mettäläinen kirjoitti:

ne edes sitäkään?;))

Hyvää päivänjatkoa vain!

Eivät huomaisi kuitenkaan.
        Sanosivatten vain.

-Yksi oikein ja kaksi nurin.:)

Päivän jatkoja sinullekkin.!

• tanssiva_tamma
        Mettäläinen kirjoitti:

kysyä, onko pojan oma auto kyseessä?

mutta pojan jatkuvassa käytössä. Kyllä se raukka joutuu itse bensansa ostamaan :).

• Pirre*
        Mettäläinen kirjoitti:

Vastaveto!

ainakin yksi poikkeus täällä on.
        Ei mitään vaikeutta tankata.

Eikä vaatekaapeissa ole purnukoita..:)

• Kaivanto

ei tarvitse täyttää, se on niin fiksu. Tankkia täytyy silloin tällöin täyttää. Sen verran tiedän autoista.
      Ilmanpaineet... mitäs ne sitten on? Ai niin, kerran yhdestä renkaasta puuttui vähän täytettä alareunasta, juu.

• meillä kyllä

mieskin on ihminen, joten heitä.

• perheissä hyvin tavallisia ja lapsetkin osaavat alkaa käyttää niitä hyväkseen varsin nuorina. Moni vaimo tai mies saisi katsoa peiliin, kun miettii puolisonsa "merkillisiä tapoja". Ellei niistä ole itselle etua, tuskin kukaan oikeasti niin saamaton tai tyhmä on kuin miltä joskus vaikuttaa.

Itse opin heittäytymään naisellisen avuttomaksi joissain asioissa vasta joskus nelikymppisenä. Voin tosin tunnustaa, että teen sitä edelleenkin hyvin harvoin. - Tuttujen kesken se ei pahus vieköön edes onnistu. ;))

PS: Äitini kohdalla tiesin monestakin vähemmän mieleisestä tehtävästä, mistä narusta piti vetää, että hän nappasi työn käsistäni tehdäkseen sen paremmin itse.

• on juuri--

yksi niistä asioista miksi mies on ymmällään mentyään naimisiin.nainen järjestää kaapin oman makunsa mukaan,pyyhkeet ja alushousut samaan
      kasaan villapaidat ja sukat samaan kasaan,logiikka on käsittämätön.?

• kiike

äijät tekee niin, kunnolliset aikuiset miehet ovat yksilöitä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1840
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1681
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1093
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      851
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      850
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      174
      710
    Aihe