Syrjäsellä pääkaupunkiseudulla käydessäni poikkesin Yrjönkadun uimahalliin. Käynti oli todellakin mukava kokemus. Alastomuus on hienoa ja uikkarit oikeastaan luonnotonta:)
Tietysti se on vähän mihin kukin on tottunut, mutta kun itse on alasti tottunut aina omassa rannassa uimaan. Mukava siis että syrjäisessä Helsingissäkin on paikka jossa voi uida alasti, tosin ei yksin. Mutta muut alastomat tuovat vaan lisätunnelmaa:)
Yläkerrassa oli talon ainut kunnollinen puusauna, jota päätin kokeilla ja kyllä kannatti. Saunaan sattui vielä joku tunnettu ääni, (jota en kyllä muuten olisi tuntenutkaan). Keskustelu lauteilla olikin sitten varsin runsasta ja todellakin keskustelua! Saunan lauteille keskustelu kuuluu.
Se jos ajattelee että homot tuijottaa, mitäs sillä sitten on väliä jos katsovatkin. Niinkai sitä jokainen katselee toisia kiinnostuksesta.
Minä en kyllä noita tuijottajia juuri edes huomannut, muutoin kun sitä kokeeksi hakiessani. Kun olin pois lähdössä yläkerrassa, keskusteluväen poistuttua tein pienen kokeen. Katselin vähän takaisin miestä jonka kuvittelin katselevan kun itseäni suihkuttelin. No, mies katseli takaisin ja tuntui sitten katselevan muutenkin. Tämä oli kyllä ihan omaa provosoimistani, myönnettäköön. Mies tuli myös lauteille loppulöylyissä istumaan viereeni. Myös toinen mies vaikutti kiinnostuneelta, jota olin katsellut. Siis miehetkin tuolla varmaan toisiaan tapaavat, mutta mitä se haittaa?
MISSÄÄN MUUALLA EN KOKENUT TUIJOTTELUA, KUIN TUOSSA TILANTEESSA, JOHON ITSE OLIN PROVOSOINUT.
Toivon uimahallille hyvää jatkoa ja toivottavasti tulevaisuudessa myös sekasaunavuoroja, tai vähintään teemapäiviä.
Alastomuus sinäänsä on paljon luontevampi olotila kuin vaatteet päällä oleminen.
Yrjönkadun uimahalli, mukava kokemus!
11
2791
Vastaukset
- sivusta seurannut
tämä taas todisti katkeruutenne
- ymmärtäminen
on joillekin erittäin vaikeaa,voi luoja
- Vierestä seurannut
Miksi ihmeessä kirjoitit tällaisen Vapautta tukevan kirjoitelman?
Kyllä yhteissaunoissa tuijotellaan ilman provosointiakin.
Riittää, että pillu on näkösällä, ei tarvitse provosoida.
Pyyhkeellä saan kyllä pilluni tuijottelijoilta piiloon, joten älä huoli.- taas piti
Vapaus sekoittaa keskusteluun jossa häntä ei edes mainita? Suurin syy tämän palstan tuhoon ei ole itse Vapaus vaan muut häntä provosoivat. Tälläkin viikolla on usea esimerkki pitkistä kyttäys-pyyhekeskusteluista joihin hän ei edes ole osallistunut.
Vapaus, jos luet tämän, älä vastaa, anna kerrankin muille hörhöille aihetta kyllästymiseen. - KANNATETAAN!
taas piti kirjoitti:
Vapaus sekoittaa keskusteluun jossa häntä ei edes mainita? Suurin syy tämän palstan tuhoon ei ole itse Vapaus vaan muut häntä provosoivat. Tälläkin viikolla on usea esimerkki pitkistä kyttäys-pyyhekeskusteluista joihin hän ei edes ole osallistunut.
Vapaus, jos luet tämän, älä vastaa, anna kerrankin muille hörhöille aihetta kyllästymiseen.KANNATETAAN! KANNATETAAN! KANNATETAAN!
Tuon kun teet Vapaus, niin olet Mies isolla kirjaimella kirjoitettuna. - Kalle
Näkyykö pillu tosiaan saunassa? Uskoisin, ettei todellakaan näy normaaliasennoissa istuessa. Korkeintaan karvoitus näkyy, jos ei ole ajeltu.
Nojaudu vähän eteen, niin ei pillu näy!! - Näkyy se.
Kalle kirjoitti:
Näkyykö pillu tosiaan saunassa? Uskoisin, ettei todellakaan näy normaaliasennoissa istuessa. Korkeintaan karvoitus näkyy, jos ei ole ajeltu.
Nojaudu vähän eteen, niin ei pillu näy!!Kyllä se näkyy, vai menetkö saunaan ja lauteille istualtasi, vähän etukumarassa istuen?
Heh ;-) - poistuessa
Näkyy se. kirjoitti:
Kyllä se näkyy, vai menetkö saunaan ja lauteille istualtasi, vähän etukumarassa istuen?
Heh ;-)lauteilta on vieruskaverilla suora näköyhteys genitaaleihin. Katon mataluudesta johtuen joutuu kumartumaan (ja samalla pyllistää viereiselle) ja astumaan varovasti alemmalle askelmalle.
Tästä tuleekin mieleeni kysymys: lähtökohtaisesti pyyhkeelliset ovat perverssejä, mutta onko pervoilua myös se, että käytän lauteilta laskeutuessani peflettiä edelleen peffapuoleni peittämiseen. Pilaako tämä yhteissaunomisen? Pitäisikö myös pefletin käyttämisestä luopua saunassa?
- kokeil
En mene kyseiseen uimahalliin. Miehillä aika monella on stondis ja se ei oikein viehätä kun on hetero.
- tilaussaunassa
olet siellä sitten käynyt?? Olen onnistunut seisokkien näkemisen siellä ja muissakin uimahalleissa kohtuullisen hyvin.
- paikka!
Yrjönkadun uimahalli on tosi hieno paikka. Etenkin yläkerta on hyvä. Tarjoilu pelaa ja voi kulkea ilman vaatteita. Höyrysaunassa rentoutuu parhaiten. Plussaa on myös se, että altaan vesi ei haise kloorille, hallissa on otsonipuhdistus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2166032Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412102Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621397Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351281Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007