hellou! Onko totta että vesimiehillä on "todettu" mustasukkaisuutta..?? itse olen vesimies ja OLEN huomannut että olen erittäin mustis miehestäni,ja pienistä olemattomista asioista.. :( "alastomia naisia tv:ssä daisarit paljaana ym" tunnen kauheeta vihaa/katkeruutta..
apua. tää on ihan uutta meikäläiselle.
:D
Mielipiteitä??
onko muilla samaa??
Mustis...??
7
2127
Vastaukset
- jonkun verran
kyllä jonkun verran olen mustis mutta en kumminkaan telkkarissa olevien naisten takia..
- vesimiestyllerö
Vesimies on yksi mustasukkaisimmista merkeistä sille päälle sattuessaan.. uskokaa tai älkää.:) Johtuu varmaan menettämisen pelosta joka vesimiehillä on suuri.
Itselläni on ainakin suuri menettämisen pelko. Kehittynyt sekä luonteen, että lapsuuteni ja yksinäisyyteni pohjalta. Suurin pelkoni on se, että joku suuttuu minulle ja jättää yksin. Pahempaa ei voisi olla...
- vesimies [N]
Kuullostaa hyvinkin tutulta. Saan mustasukkaisuus kohtauksia tv.stä lehdistä yms jossa esitellään naisia jollain lailla seksikkäästi. En myönnä kihlatulleni olevani mustasukkainen niin usein kuin oikeasti olen. Välillä saatan "mököttää" mieheni tietämättäni mistä mökötän jos jokin tv:n kaunotar on mukamas saanut liian viipyvän katseen mieheltäni (vielä muutamia päiviä tapahtumasta saatan olla vihainen aina kun muistan niin sanotusti tapahtuman) Toivon että pääsisin tästä piirteestä eroon,liekö pieni itsetunnon kohotus tai vain luottaminen rakkaaseeni vastaus ongelmaan. koita selvitä! :)
- aquariusF
oon todella mustasukkanen. katkeruus tuntuu niin tutulta sanalta...
- khfö
olen kausittain mustis tai miten sen sanoisi paremmin..joskus en ole ollenkaan,sit jossain jutussa mustis iskee.sit jälkeenpäin naurattaa koko juttu.mieheni tietää milloin olen tosissaan mustis..ekana voin piikitellen sanoa jostain,sit kun jos mustis yltyy niin menen ihan hiljaiseksi..enkä puhu mitään,enkä halua toisen koskevan minua.mutta ei minulla yleensä kestä nämä montaa minuuttia,mut toisaalta riippuu asiasta:)
Vesimies olen itsekin ja kyllä - jos on ihastunut tai rakastunut niin on äärettömän kateellinen :p Ja omalla kohdallani vaistot toimivat liiankin hyvin :/ Ku tietää noin. kuukauden etukäteen jos tyyppi aikoo jättää :/ En suosittele rapua vesimiehelle - kokemusta on ja se suhde oli lyhyt. Ravuilta vois pyytää vähän hienotunteisuutta myös...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692762Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt162662Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242237Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052167Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072033MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5991897Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673