Olen miettinyt lähteä alalle, mutta en tiedä yhtään sinnepäinkään minkätyyppistä palkkaa rekkakuski saa. Siis keskiverto palkka, eli sinnepäin.:D
Toinen olisi työn luonne. Ajetaan 2 viikkoa ja ollaan viikko vapaalla?
Ajoneuvoyhdistelmänkuljettaja
6
2603
Vastaukset
- matkailijoita
joten palstanvaihto olisi paikallaan...
- Jarrumies
Aivan yhtä hyvin käy kuin lentoemäntäkeskustelut. Matkaileehan se rekkakuskikin ajaessaan. Samalla logiikalla IHQ-haaveilijatyttöset täällä kirjoittelevat.
- näinpäpä
Palkka on jotai 10.50e/h ja siitä ylöspäin. Riippuu firmasta, kokemuksesta ja kuinka kova pula on työntekijästä. Kannattaa kysyä maksaavatko kaikki TESsin mukaset lisät. Jotkut pienemmät firmat ei maksa. Tunteja 80h/2vk, yleisemmin, mutta tämä ei tarkota 8h päiviä vaan päivät voi venyä 26 tuntisiks. Kannattaa vilkaista alan TESsiä ja kysellä alalla olevilta millaisissa paikoissa ja millaisilla työajoilla ovat töissä.
Jonkinlaisessa ulkomaan ajossa voi olla tuo 2vk töitä ja viikko vapaata.- sucks
Ei kannata ,jos on mahdollista tehdä jotain muuta itse olen töissä nyt ja lähtö suunnitteilla eri alalle. Työajat ovat tosiaan pepusta itsellä lähtö töihin klo 02:15 ja päivä päättyy 17:00 ja sama taas seuraavana yönä samaan aikaan, eli ei mitään herkkua ja kokoajan kauhea kiire ja stressi päällä ,että tavara ehtii ajoissa perille tunti 11,60 yö lisät ylitöistä maksetaan vain 50%:t tunnit ja päivärahat 140/kk eli surkeaa palkkaa vaativasta työstä. Ei voi suositella kyllä kenellekkään. Eikä kannata uskoa noita hehkuttajia täällä,jotka kehuu ,että kyllä ajohommissa tienaa ja ,että palkat tyyliin 16e/t. Ei todellakaan pidä paikkaansa oli pula millainen hyvänsä.
- tim
kannattaa kokeilla!! mulla 15eh p-raha. kotimaan ajoa,3-4 yötä autossa vko.
- Puustinen (espoo)
Rekkapenat haisee tod. pahalle. Ne on tyhmiä, eikä osaa vaatia kuin sen 10 euroa tunnissa.
Rahtari ei saa naista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404665Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183751Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4862230Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.891578Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1191556- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel811353- 711339
- 841164