Olen miettinyt lähteä alalle, mutta en tiedä yhtään sinnepäinkään minkätyyppistä palkkaa rekkakuski saa. Siis keskiverto palkka, eli sinnepäin.:D
Toinen olisi työn luonne. Ajetaan 2 viikkoa ja ollaan viikko vapaalla?
Ajoneuvoyhdistelmänkuljettaja
6
2547
Vastaukset
- matkailijoita
joten palstanvaihto olisi paikallaan...
- Jarrumies
Aivan yhtä hyvin käy kuin lentoemäntäkeskustelut. Matkaileehan se rekkakuskikin ajaessaan. Samalla logiikalla IHQ-haaveilijatyttöset täällä kirjoittelevat.
- näinpäpä
Palkka on jotai 10.50e/h ja siitä ylöspäin. Riippuu firmasta, kokemuksesta ja kuinka kova pula on työntekijästä. Kannattaa kysyä maksaavatko kaikki TESsin mukaset lisät. Jotkut pienemmät firmat ei maksa. Tunteja 80h/2vk, yleisemmin, mutta tämä ei tarkota 8h päiviä vaan päivät voi venyä 26 tuntisiks. Kannattaa vilkaista alan TESsiä ja kysellä alalla olevilta millaisissa paikoissa ja millaisilla työajoilla ovat töissä.
Jonkinlaisessa ulkomaan ajossa voi olla tuo 2vk töitä ja viikko vapaata.- sucks
Ei kannata ,jos on mahdollista tehdä jotain muuta itse olen töissä nyt ja lähtö suunnitteilla eri alalle. Työajat ovat tosiaan pepusta itsellä lähtö töihin klo 02:15 ja päivä päättyy 17:00 ja sama taas seuraavana yönä samaan aikaan, eli ei mitään herkkua ja kokoajan kauhea kiire ja stressi päällä ,että tavara ehtii ajoissa perille tunti 11,60 yö lisät ylitöistä maksetaan vain 50%:t tunnit ja päivärahat 140/kk eli surkeaa palkkaa vaativasta työstä. Ei voi suositella kyllä kenellekkään. Eikä kannata uskoa noita hehkuttajia täällä,jotka kehuu ,että kyllä ajohommissa tienaa ja ,että palkat tyyliin 16e/t. Ei todellakaan pidä paikkaansa oli pula millainen hyvänsä.
- tim
kannattaa kokeilla!! mulla 15eh p-raha. kotimaan ajoa,3-4 yötä autossa vko.
- Puustinen (espoo)
Rekkapenat haisee tod. pahalle. Ne on tyhmiä, eikä osaa vaatia kuin sen 10 euroa tunnissa.
Rahtari ei saa naista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798