kommunistin mopo karussa?

texkiller

kommunismin ihmemaahan, toveri hugon johtamaan venezuelaan kuuluu taas uutta ja ihmeellistä; ei se, että hugo nyt ihan itsekseen päätti katkaista diplomaattisuhteet kolumbiaan, eihän kommunismissa parlamentteja ja kansoja kuunnella kun yksi toveri nyt kumminkin päättää... mutta se ei ollut se pointti vaan se, että hugo nyt kertarysäyksellä päätti siirtää venezuelan ihan ihkaomaan ja upouuteen aikaan. näin siellä kommunismissa edistytään. olisi nyt samantien ottanut almanakassa vuoden nolla käyttöön kun tuolla vauhdilla koko venezuela löytää itsensä kivikaudelta muutamassa vuodessa... kyllä kommunismi on ihmeellistä enkä voi olla ihmettelemättä jotta kuinka juuri kommunistiset yhteiskunnat löytävät aina itsellensä kaikkein dingelimmät johtajat? sitten vaan odotellaan kuka ensimmäiseksi ottaa esiin pahan usan...

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id76217.html

7

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulputtanut niin paljon paskaa, että nyt viimeinkin
      tehdään Sinulle ÄO-testi ! Määrittele,kumpi on oikea
      kätesi! Vastausaikaa 1 vrk !

      • texkiller

        niin otan tohvelit pois jalasta ja katselen kummalla askellan ensin...

        no ei vaiskaan mutta kyllähän sinäkin voisit texkillerin sijasta vaikka yrittää vähän pohtia koko aihetta. meinaan mites meillä käy jos presidentti saa päähänsä sanoa diplomaattisuhteet johonkin maahan kun nyt tänä aamuna siltä tuntuu? minusta tuntuu, että sellainen presidentti löytää itsensä valtakunnanoikeudesta ja sen jälkeen kengänkuvan takapuolesta. tai miten luulet käyvän meiläpäin presidentin joka nyt vaan saa päähänsä siirtää meidät ihan ihkaomaan ajanlaskuun? sellaista presidenttiä varmaan seuraavaksi hymylehti haastattelee hourulassa. mutta jostain syystä kommunistisissa yhteiskunnissa kaikki käy; yksi johtaja tai pieni politrukki päättää kaiken oli päätettävä asia sitten miten päätön tahansa. tälläinen on mahdollisista vain kommunismissa.


      • texkiller kirjoitti:

        niin otan tohvelit pois jalasta ja katselen kummalla askellan ensin...

        no ei vaiskaan mutta kyllähän sinäkin voisit texkillerin sijasta vaikka yrittää vähän pohtia koko aihetta. meinaan mites meillä käy jos presidentti saa päähänsä sanoa diplomaattisuhteet johonkin maahan kun nyt tänä aamuna siltä tuntuu? minusta tuntuu, että sellainen presidentti löytää itsensä valtakunnanoikeudesta ja sen jälkeen kengänkuvan takapuolesta. tai miten luulet käyvän meiläpäin presidentin joka nyt vaan saa päähänsä siirtää meidät ihan ihkaomaan ajanlaskuun? sellaista presidenttiä varmaan seuraavaksi hymylehti haastattelee hourulassa. mutta jostain syystä kommunistisissa yhteiskunnissa kaikki käy; yksi johtaja tai pieni politrukki päättää kaiken oli päätettävä asia sitten miten päätön tahansa. tälläinen on mahdollisista vain kommunismissa.

        oikean kätesi ? Tarvitseeko näsäviisas apuva :))!


      • texkiller
        vom kirjoitti:

        oikean kätesi ? Tarvitseeko näsäviisas apuva :))!

        kuten wäinä on kertonut edellisen elämäsi aikana, tuollaista kommunismin parhaimmistoa oppineisuuden, sivistyneisyyden ja elämänkokemuksen saralla, niin ei se ihme ole kun aatteenne on rapakunnossa.

        sinähän olet puolikaheli; mitään asiaa ei tunnu olevan, senkus suupielet rouskuttaa sylkeä puolelta toiselle.


    • tosikovajajätkä

      HAAAAAAAAAAAAAA,saatana, sen verran meikäkin
      on tajussaan,jotta ei pitä chavezia kommarina.
      saatana, vaikka oon pienen ikäni juonu, niin
      en sentään luule venetzuelan pressaa kommariksi.
      kyllä hugo vasemmistolainen on, vaan saatana
      ei kommunisti.kyllä saatana jämpti on niin

      • texkiller

        vasemmistolaiset, kommunismit, kolhoosit, kommuunit, sosialismit, taistolaiset, radikaalit, huonot taiteilijat, hipit, viherpipertäjät ynnä muuta. ynnä muuta tuollaista. ne ovat kaikki kommunisteja ja kommunismeja vaikka miten sitten yritettäisiin jollain käsitteillä tain sananhelinällä muuta väittää.


      • Myyryläinen
        texkiller kirjoitti:

        vasemmistolaiset, kommunismit, kolhoosit, kommuunit, sosialismit, taistolaiset, radikaalit, huonot taiteilijat, hipit, viherpipertäjät ynnä muuta. ynnä muuta tuollaista. ne ovat kaikki kommunisteja ja kommunismeja vaikka miten sitten yritettäisiin jollain käsitteillä tain sananhelinällä muuta väittää.

        Eläköön analyysin veitsen terävä kirkkaus ja sen pohjamutia luotaava syvällisyys. Näin monimutkaiset, -tahoiset ja -kerrokselliset asiat selviävät ja ymmärretään kerrankin ihan oikein. Tästä on hyvä jatkaa yksioikoista tietä sivuilleen vilkuilematta ja antamatta ennakkoluulojen kannalta epämieluisten asioiden häiritä ainoaa oikeaa tietoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe