kotleetti ja muut paksut ja painavat

puuskuttajat

Molemmissa tämän päivän iltapäivälehdissä oli juttua paljon laihduttaneista miehistä mutta Iltiksen juttu oli siitä Arista joka laihdutti edellisessä Suurin pudottaja-ohjelmassa. Ari on nyt laihduttanut kaikkiaan 135 kiloa! Ennen laihdutusta Ari paino yli 220 kiloa kuten säkin. Sen vyöttärö oli kaks ja puoli metriä (onko sun vielä 2 metriä?), verenpaineet oli 180/100 ja leposyke yli 100. Ja jaksoi kävellä 100 metriä yhteen menoon. Tänään on toisin. Sinä väität että jaksat kävellä pitempään mutta miten on sun verenpaineet ja syke? Vai ootko vältelly kaikkia lääkäreitä ja terveydenhoitajia

35

1928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En lukenut noita mainoslehtejä, mutta tässä kommentit.
      Edelleen istuessa vyötärönympärys on se 2m ja seisoessa jonkin sentin vähemmän. En nyt oikein usko tuohon Arin 2,5 m vyötäröön edes lähellekään. Jos tuo tieto sattuu pitämään paikkansa niin on ollut kyllä aika lailla "löysästi pakattu" kaveri. Tietty jos hän ei ole tehnyt mitään fyysistä työtä koko elmänsä aikana niin voihan tuo olla mahdollistakin. Sitä en kiistä. Lööppilehdillä vaan on jotenkin taipumus suurennella lähes jokaista asiaa.
      Verenpaineet on siellä 145-160/85-95 ja leposykse istuessa on 85-90 kieppeillä. Ei nyt mitkään erinomaiset arvot, mutta siinäpä ne ovat nyt kuitenkin.
      Kävelen edelleen sen pari kilometriä helposti ilman pysähdyksiä ja seison konserteissa/festareilla edelleen useammankin tunnin yhteen menoon. En tosin kävele niin nopeasti kuin muut ja olen siitä maininnut täällä kun sitä on aiemmin kysytty. Ei se tosin mitään älyttömän hidastakaan menoa ole.
      En ole mitenkään vältellyt lääkäriä. Ei vain ole ollut mitään asiaa pariin vuoteen lääkärille. Jotkut normaalipainoiset tuntuvat käyvän siellä lekurilla alinomaan mutta ei se mulle kuulu eikä saakaan kulua, että kuka on minkin sairauden takia milloinkin saikulla.

• Manti1

Verenpaine ja leposyke on jo korkeat. Kohta joudut verenpainelääkitykselle. Ja jos kiloja tulee lisää niin tilanteesi huononee. Tulikohan se eläkevakuutus sittenkin otettua turhaan?

• xyzzå

Siinä kuvassa Ari näytti kyllä aika "löysältä tapaukselta. Se on kyllä totta että toisilla kertyy löysää läskiä ympäriinsä ja toisilla, enimmäkseen miehillä mahaan ja naisilla lantioon.
        No onko sulla pokkaa laittaa nettiin koko kuvaa itsestäs, saat jättää kasvot pois ja saa olla vaatteet päällä. Aattelin että minkälainen kiintee pallo se sun maha sitten on vaikka sivusta katottuna. Se "ylähylly" taitaa tulla vaan istuessa?

Se että laihemmat käy useammin lääkärissä voi tarkoittaa vaan sitä että ovat huolestuneempia terveydestään kun sinä. Jollekin voi olla huolestumisen aihe jo se ettei jaksa kävellä kahta kilometriä enempää.

Ehkä tuo puuh - lääh ei vielä sinun kohdalla ole jokapäiväistä mutta Arin kohdalla varmaankin oli koska ei sataa metriä enempää jaksanut kävellä. Ja mikä tärkeintä, todennäköisiä elon vuosia tuli laihdutuksen myötä paljon lisää. Lääkäri kun oli ennustellut enintään 40 vuoden ikää. Kuinka monta yli kaksisataakiloista itse tunnet ja minkä ikäisiä ovat?

• Manti1 kirjoitti:

Verenpaine ja leposyke on jo korkeat. Kohta joudut verenpainelääkitykselle. Ja jos kiloja tulee lisää niin tilanteesi huononee. Tulikohan se eläkevakuutus sittenkin otettua turhaan?

Niinpä, mutta kaikkea ei voi ennakoida. Ei vaikka olisi kuinka normaalipainoinen tahansa. Jos niistä ei ole minulle iloa niin sitten jollekin muulle. Onpahan tuosta eläkevakuutuksesta joka tapauksessa jo nyt ihan mukava verohyöty :) Ja jos sattuisi joskus tulemaan työttymyysjakso niin saapahan sen aiemminkin käyttöön. Vanhaan eläke-ehtoon kun on nyt hyvä kerätä kunnon potti ennen vuotta 2010 :)

• xyzzå kirjoitti:

Siinä kuvassa Ari näytti kyllä aika "löysältä tapaukselta. Se on kyllä totta että toisilla kertyy löysää läskiä ympäriinsä ja toisilla, enimmäkseen miehillä mahaan ja naisilla lantioon.
        No onko sulla pokkaa laittaa nettiin koko kuvaa itsestäs, saat jättää kasvot pois ja saa olla vaatteet päällä. Aattelin että minkälainen kiintee pallo se sun maha sitten on vaikka sivusta katottuna. Se "ylähylly" taitaa tulla vaan istuessa?

Laitan kuvan jos siltä tuntuu. Tottahan toki sitä pitää olla kaukosäätimille ja läppärille hyvä alusta ylähyllyn muodossa :)

• ***** kirjoitti:

Se että laihemmat käy useammin lääkärissä voi tarkoittaa vaan sitä että ovat huolestuneempia terveydestään kun sinä. Jollekin voi olla huolestumisen aihe jo se ettei jaksa kävellä kahta kilometriä enempää.

Ehkä tuo puuh - lääh ei vielä sinun kohdalla ole jokapäiväistä mutta Arin kohdalla varmaankin oli koska ei sataa metriä enempää jaksanut kävellä. Ja mikä tärkeintä, todennäköisiä elon vuosia tuli laihdutuksen myötä paljon lisää. Lääkäri kun oli ennustellut enintään 40 vuoden ikää. Kuinka monta yli kaksisataakiloista itse tunnet ja minkä ikäisiä ovat?

Tunnen pari yli parisataakiloista. Toinen yli 40 v ja toinen yli 50 v. Sitten yksi yli 180 kiloinen ja ikää yli 65v. Lisäksi on vielä usea sarjassa 150-160 kiloa iältään aina 70 v saakka.

Tsemppiä vaan Arille.
        Nythän voisitte Arilta laihdutuksen jälkeen kysyä, että onko hän muuttunut samalla älykkäämmäksi, viisaammaksi, psyykkisesti vahvemmaksi jne jos kerran normaalipaino on niiden ominaisuuksien tae :)

• utelias.

Mikähän mahtoi olla Wellun vyötärönympärys ennen laihdutusta? Mutta aika hyvin oli saanut kiloja pudotettua, noin 50. Lihava on vieläkin mutta kun lähtöpaino oli 230 niin menee aikaa ennen kun on normalipainossa. Mutta housut näytti jo pysyvän ylhäällä ilman henkseleitä.
        Muuten hupaisaa, omalla paikkakunnallani oli yhdessä lehdessä Hesalaisen isojen miesten vaatekaupan mainos ja nettiosoite. Näkyi että vaatteita löytyisi ihan 10 x XL-kokoon asti. Ei kylläkään ole omalla paikkakunnalla tullut ketään niin isoa vastaan mutta jospa se piileskeleekin kotona.

• ja elinajasta
        kotleetti kirjoitti:

Tunnen pari yli parisataakiloista. Toinen yli 40 v ja toinen yli 50 v. Sitten yksi yli 180 kiloinen ja ikää yli 65v. Lisäksi on vielä usea sarjassa 150-160 kiloa iältään aina 70 v saakka.

Tsemppiä vaan Arille.
        Nythän voisitte Arilta laihdutuksen jälkeen kysyä, että onko hän muuttunut samalla älykkäämmäksi, viisaammaksi, psyykkisesti vahvemmaksi jne jos kerran normaalipaino on niiden ominaisuuksien tae :)

No tällähän pystyt selittelemään että elää ne lihavat sentään yli viiskymppisiksi. Mutta tiedätkö että kuinka painavia he oli 33-vuotiaina? Tunnetko muuten noi ihmiset työ- vai vapaa-ajan kuvioista? Mä kun en tunne yhtään 150-kilosta en työ enkä vapaa-ajalta. Ainoastaan pari joiden painoksi arvioisin vähän päälle 100 kiloa (toinen akateemisesti koulutettu, toinen vanhan kansakoulun käynyt) ja tiedän yhden joka parhaimmillaa painoi 130 kiloa. Eli 87-vuotiaaksi mutta laihtui kyllä viime vuosinaan ehkä noin satakilosekis.

• jokunen.
        kotleetti kirjoitti:

Tsemppiä vaan Arille.

"Nythän voisitte Arilta laihdutuksen jälkeen kysyä, että onko hän muuttunut samalla älykkäämmäksi, viisaammaksi, psyykkisesti vahvemmaksi jne jos kerran normaalipaino on niiden ominaisuuksien tae :)" Lainasin pätkän kirjoituksestasi.

Ettei nyt kuitenkin pieni katkeruuden häivähdys kuulunut kirjoituksestasi? Olin vain huomaavani, että ei ne sinunkaan kilot ihan niin mieluisia ole kuin mitä annat täällä ymmärtää. Koskaan en ole aiemmin lukenut mitään tuonkaltaista teksteistäsi, mutta nyt taisi johonkin kolahtaa.

• ja elinajasta kirjoitti:

No tällähän pystyt selittelemään että elää ne lihavat sentään yli viiskymppisiksi. Mutta tiedätkö että kuinka painavia he oli 33-vuotiaina? Tunnetko muuten noi ihmiset työ- vai vapaa-ajan kuvioista? Mä kun en tunne yhtään 150-kilosta en työ enkä vapaa-ajalta. Ainoastaan pari joiden painoksi arvioisin vähän päälle 100 kiloa (toinen akateemisesti koulutettu, toinen vanhan kansakoulun käynyt) ja tiedän yhden joka parhaimmillaa painoi 130 kiloa. Eli 87-vuotiaaksi mutta laihtui kyllä viime vuosinaan ehkä noin satakilosekis.

Toinen näistä yli 200 kiloisista on painanut enemmänkin aiemmin ja hieman laihtunut ilman yrittämistä ja painoi pari vuotta sitten hiukan enemmän kuin minä nyt. Tämä 180-kiloinen on painanut siinä 150 kilon paikkeilla. Parista 150-160 kiloisesta en tiedä eikä ole tullut puheeksi. Eikä se mulle kuulukaan. Miksi edes pitäisi? Se on kunkin henkilökohtainen asia, ei muiden.
        Lähes kaikki ovat vapaa-ajan ja harrastusten myötä tulleet tutuiksi. Työkuvioden puolesta olen muutamia arviolta 130-150 kiloisia nähnyt, mutta en tunne heitä nyt sen tarkemmin. Hyvin vaan hommansa hoitavat ja ovat hyviä tyyppejä, niin se riittää mulle. Ylipainosta huolimatta.

• jokunen. kirjoitti:

"Nythän voisitte Arilta laihdutuksen jälkeen kysyä, että onko hän muuttunut samalla älykkäämmäksi, viisaammaksi, psyykkisesti vahvemmaksi jne jos kerran normaalipaino on niiden ominaisuuksien tae :)" Lainasin pätkän kirjoituksestasi.

Ettei nyt kuitenkin pieni katkeruuden häivähdys kuulunut kirjoituksestasi? Olin vain huomaavani, että ei ne sinunkaan kilot ihan niin mieluisia ole kuin mitä annat täällä ymmärtää. Koskaan en ole aiemmin lukenut mitään tuonkaltaista teksteistäsi, mutta nyt taisi johonkin kolahtaa.

Ei ole yhtään katkeruuden häivähdystä. Nyt vain saisitte kerrankin kysyä, että mikä on muuttunut Arilla laihdutuksen myötä. Tämä nyt siis oli sen takia muistutuksena, kun luullaan ja toitotetaan alinomaan ettei lihava voi olla älykäs, viisas, psyykkisesti vahva jne.
        Minä olen pelkästään iloinen Arin saavutuksesta sekä muiden pudottajien saavutuksesta. Katsoin eilisen finaalin. Ari olisi toki voinut laittaa jotain hieman nuorekkaampaa paitaa tuollaiseen lähetykseen. Mutta sekin on hänen oma asiansa ei minun.

• utelias. kirjoitti:

Mikähän mahtoi olla Wellun vyötärönympärys ennen laihdutusta? Mutta aika hyvin oli saanut kiloja pudotettua, noin 50. Lihava on vieläkin mutta kun lähtöpaino oli 230 niin menee aikaa ennen kun on normalipainossa. Mutta housut näytti jo pysyvän ylhäällä ilman henkseleitä.
        Muuten hupaisaa, omalla paikkakunnallani oli yhdessä lehdessä Hesalaisen isojen miesten vaatekaupan mainos ja nettiosoite. Näkyi että vaatteita löytyisi ihan 10 x XL-kokoon asti. Ei kylläkään ole omalla paikkakunnalla tullut ketään niin isoa vastaan mutta jospa se piileskeleekin kotona.

Enpä tiedä kun ole Wellua mitannut :) Varmaan siellä hieman reilun 2 m kieppeillä tai jotain. Tuskin paljon enempää.
        En usko sellaiseen 2,5 m vyötäröön josta Arin yhteydessä oli mainittu ennen laihdutusta nyt äskettäin jossakin hömppälehdessä (olikohan Seiska tai joku).

• paljon..

Laihuttanut enemmän kuin minä painan (120.x Kg)

Kävin eilen kaupassa (Anttila) ja aika vittumaista on ostaa vaatteita, vaikka minkä XXXXXXXXXLLLL paidan ostaa, niin kiristää, XL tai L on varmaan tehty käsille sitten? Yritin ostaa vyötä, mutta eihän siellä ole kuin max. 100cm, pitäis olla vähintään 110cm pitkä. Farkut sentään löytyi, 38" :) ???

En tiedä sykkeitäni, mutta eilen juoksin 11km lenkin, kunto on v*itun hyvä, kunhan sais tuota läskiä vähän pois :)

• mie vaan

kerro hiukan mittoja olis kiva kuulla,,,,, itse ollen tosi iso.

• edellinen..
        mie vaan kirjoitti:

kerro hiukan mittoja olis kiva kuulla,,,,, itse ollen tosi iso.

Eli olen abouttirallaa 177cm pitkä (armeijassa mitattu 1993) ja painoa oli aamulla 120.5 Kg. Inttiin mennessä painoin 75 Kg, mutta epäilen että tuohon painoon enään ikinä pääsen? 100 Kg tekee jo tiukkaa, sillä jos 100 alitan, ei mulla voi olla paljon läskiä enään olemassakaan :)

• edellinen..
        edellinen.. kirjoitti:

Eli olen abouttirallaa 177cm pitkä (armeijassa mitattu 1993) ja painoa oli aamulla 120.5 Kg. Inttiin mennessä painoin 75 Kg, mutta epäilen että tuohon painoon enään ikinä pääsen? 100 Kg tekee jo tiukkaa, sillä jos 100 alitan, ei mulla voi olla paljon läskiä enään olemassakaan :)

Mun kuntoilulista :) Vähän meinaa jojoilla paino, pitäis aina vaan muistaa käydä lenkillä, muutoin lähtee tuo paino heti nousemaan, kuten tuossa touko-kesäkuussa ja elo-syys vaiheessa :/

http://www.knubits.com/kuntoilut.html

Mutta nyt on taas hyvällä mallilla menossa kuntoilut, jos pysty pitämään vuoden takaista vauhtia yllä kuntoilussa, pitäis puntari näyttää 106Kg keväällä :)

• minulla

on verenpaineet 115/65, pulssi 79-54 elikkä vaihtelee...Olen ihan terve´muuten jos siis en lakse läskejäni mukaan!.Jaksan kävellä pitkiä matkoja ja pyörä on myös minun lemppari...Mites sä itse? Taidat myös olla tämmönen lyllerö?Et paljoo itsestä kerro=)

• pari kysymystä

Jossain jutussa Ari on kertonut että ennen söi noin kymmenkertaisesti sen kalorimäärän mitä nykysin. Sä tuskin lasket kaloreita mutta paljonkohan sä syöt keskimäärin? Ja onko sun paino noussut kesästä?

• Ei ole tosiaan tullut kaloreita ynnäiltyä vaan lähinnä vain euroja :)
        Paino on pysynyt nyt samassa, 222 kg. Tuskinpa kerkee joululomankaan aikana pahemmin kilot lisääntymään.

• öä'öä'öäää
        kotleetti kirjoitti:

Ei ole tosiaan tullut kaloreita ynnäiltyä vaan lähinnä vain euroja :)
        Paino on pysynyt nyt samassa, 222 kg. Tuskinpa kerkee joululomankaan aikana pahemmin kilot lisääntymään.

Missäs olet luuraillut kun ei ole vähään aikaan kuulunut? Muuten, miksi oikein hankit sen oman vaa´an? Sen verran oma paino kiinnosti?

• öä'öä'öäää kirjoitti:

Missäs olet luuraillut kun ei ole vähään aikaan kuulunut? Muuten, miksi oikein hankit sen oman vaa´an? Sen verran oma paino kiinnosti?

Aika on toki mennyt töiden parissa ja viikonloput siellä sun täällä enimmäkseen viihteellä ja nyt on sitten ollut myös tuo pikkujoulukausi meneillään marraskuun alusta asti. Nyt on sentäs vapaa viikonloppu ennen seuraavan viikonlopun rypistystä ja sen jälkeen onkin sitten ah niin mukava Joulu ja rauhoittuminen sekä kinkkua naamariin :)
        No jos nuo kaupan vaat ja yleiset vaat riittää sinne 150-160 kilon keippeille, niin pitäähän sitä nyt oma vaaka olla. Varsinkin jos joskus joku sattuu sitä painoa kysymään :)

• bimbo2
        kotleetti kirjoitti:

Aika on toki mennyt töiden parissa ja viikonloput siellä sun täällä enimmäkseen viihteellä ja nyt on sitten ollut myös tuo pikkujoulukausi meneillään marraskuun alusta asti. Nyt on sentäs vapaa viikonloppu ennen seuraavan viikonlopun rypistystä ja sen jälkeen onkin sitten ah niin mukava Joulu ja rauhoittuminen sekä kinkkua naamariin :)
        No jos nuo kaupan vaat ja yleiset vaat riittää sinne 150-160 kilon keippeille, niin pitäähän sitä nyt oma vaaka olla. Varsinkin jos joskus joku sattuu sitä painoa kysymään :)

Sähän väität ettei lihavuudesta ole mitään haittaa sulle mutta jos oikein pitää miettiä niin kummasta on kuitenkin haitaa, suuresta mahasta vai suuresta painosta?
        Ja onhan sulla kavereita ja menoja mutta jos kumminkin olis joku kotona? Jos se maha on kuitenkin esteenä?
        Kumpi on muuten parempaa, rasvanen kinkku vai rasvanen ja sokerinen suklaa?

• bimbo2 kirjoitti:

Sähän väität ettei lihavuudesta ole mitään haittaa sulle mutta jos oikein pitää miettiä niin kummasta on kuitenkin haitaa, suuresta mahasta vai suuresta painosta?
        Ja onhan sulla kavereita ja menoja mutta jos kumminkin olis joku kotona? Jos se maha on kuitenkin esteenä?
        Kumpi on muuten parempaa, rasvanen kinkku vai rasvanen ja sokerinen suklaa?

Tjaahas, olipas vaikea kysymys. Lähinnä ongelmaa on ollut mahasta huvipuiston pienissä laitteissa.
        Enemmänkin nyt on ollut ongelmaa liian isoista pohkeista, kun monon ylimmät soljet eivät meinaa riittää (yletä) ja mennä kiinni. Onhan painosta ainakin se haitta, ettei uskalla ihan joka puntarille hypätä :)
        Eihän sekään haittaisi jos joku olisi kainalossa ja jollei se maha merkitse kaikkea vaan arvostaa myös verbaalisia ym puolia.
        Ehdottomasti rasvainen kinkku on parempaa ja varsinkin juuri uunista otettu ja tumman joululimpun päälle laitettu kunnon lämmin siivu sinapin kera. Kinkku on hyvää myös kylmänä.
        Toki myös suklaa maistuu varsinkin Fazerin Geisha-palat, mutta kinkku on joulupöydän kunkku. Hyvin laitettu lohi on myös mieleeni.

• ::::::::::::::::::
        kotleetti kirjoitti:

Tjaahas, olipas vaikea kysymys. Lähinnä ongelmaa on ollut mahasta huvipuiston pienissä laitteissa.
        Enemmänkin nyt on ollut ongelmaa liian isoista pohkeista, kun monon ylimmät soljet eivät meinaa riittää (yletä) ja mennä kiinni. Onhan painosta ainakin se haitta, ettei uskalla ihan joka puntarille hypätä :)
        Eihän sekään haittaisi jos joku olisi kainalossa ja jollei se maha merkitse kaikkea vaan arvostaa myös verbaalisia ym puolia.
        Ehdottomasti rasvainen kinkku on parempaa ja varsinkin juuri uunista otettu ja tumman joululimpun päälle laitettu kunnon lämmin siivu sinapin kera. Kinkku on hyvää myös kylmänä.
        Toki myös suklaa maistuu varsinkin Fazerin Geisha-palat, mutta kinkku on joulupöydän kunkku. Hyvin laitettu lohi on myös mieleeni.

joo verbaalisia ym puolia... et kuitenkaan ole kommentoinut tuolla ylempänä lihavien rakastelua.

• pollyanne
        kotleetti kirjoitti:

"Eihän sekään haittaisi jos joku olisi kainalossa ja jollei se maha merkitse kaikkea vaan arvostaa myös verbaalisia ym puolia."

Tarkoitatko että joku jolle se maha ei olisi kaiken esteenä?
        Voisitko kuvutella koskaan edes vähän laihduttavasi jonkun naisen takia?

• pollyanne kirjoitti:

"Eihän sekään haittaisi jos joku olisi kainalossa ja jollei se maha merkitse kaikkea vaan arvostaa myös verbaalisia ym puolia."

Tarkoitatko että joku jolle se maha ei olisi kaiken esteenä?
        Voisitko kuvutella koskaan edes vähän laihduttavasi jonkun naisen takia?

Muotoilin tuon ehkä hiukan huonosti.
        Tarkoitan, että löytyisi naisia joille se ulkuori (maha ja sen koko ym ulokkeiden koko) ei ole tärkein ja ainut asia ihmisessä, vaan että osaa arvostaa muitakin tärkeitä puolia ihmisessä.
        Jos laihduttaisin, niin tekisin sen täysin omasta aloitteestani ja omasta halustani.
        "Rakastaisin sinua, jos olisit 50 kiloa laihempi". Ei tuollainen vain toimi enkä usko sellaisen toimivuuteen. Kun sitä oikeasti rakastuu niin silloin ei aseta mitään ehtoja rakkauden polulle.

• :::::::::::::::::: kirjoitti:

joo verbaalisia ym puolia... et kuitenkaan ole kommentoinut tuolla ylempänä lihavien rakastelua.

Mitähän siitä nyt pitäisi kommentoida, kun ei ole mitään uutta ja järisyttävää kerrottavaa lihavien rakastelusta. Ei voi käyttää jokaista mahdollista asentoa (riippuen kummankin koosta ja kankeudesta) ja että pitää olla toki sängyt tukevaa sorttia ja naapuri voi häiriintyä siitä "läähätyksestä" ja metelistä :)

Aika monta muutakin asiaa on jota en ole kommentoinut ja en tule kommentoimaan. Eikä ne välttämättä edes liity mitenkään erityisesti lihavuuteen.

• ---------------------------...
        kotleetti kirjoitti:

Mitähän siitä nyt pitäisi kommentoida, kun ei ole mitään uutta ja järisyttävää kerrottavaa lihavien rakastelusta. Ei voi käyttää jokaista mahdollista asentoa (riippuen kummankin koosta ja kankeudesta) ja että pitää olla toki sängyt tukevaa sorttia ja naapuri voi häiriintyä siitä "läähätyksestä" ja metelistä :)

Aika monta muutakin asiaa on jota en ole kommentoinut ja en tule kommentoimaan. Eikä ne välttämättä edes liity mitenkään erityisesti lihavuuteen.

no vaikka että pystyykö sun kokonen missään asennossa?

• niiiiiiiiiiiin
        kotleetti kirjoitti:

Muotoilin tuon ehkä hiukan huonosti.
        Tarkoitan, että löytyisi naisia joille se ulkuori (maha ja sen koko ym ulokkeiden koko) ei ole tärkein ja ainut asia ihmisessä, vaan että osaa arvostaa muitakin tärkeitä puolia ihmisessä.
        Jos laihduttaisin, niin tekisin sen täysin omasta aloitteestani ja omasta halustani.
        "Rakastaisin sinua, jos olisit 50 kiloa laihempi". Ei tuollainen vain toimi enkä usko sellaisen toimivuuteen. Kun sitä oikeasti rakastuu niin silloin ei aseta mitään ehtoja rakkauden polulle.

Sinun kohdalla pitäisi olla "jos olisit 100 kiloa laihempi".
        Uskotko todella että löytyy nainen joka huolisi noin lihavan? Kun se ulkokuori kuitenkin vaikuttaa niin, niin monelle. Ja vaikka sinusta pitäisikin ihmisenä voisi olla kynnys esitellä sinut perheelleen, kavereille, sukulaisille. Ei kukaan halua että muut ajattelisivat ettei se (siis nainen) muuta saanut. Kylmää pinnallisuutta mutta näin se on.

• ---------------------------... kirjoitti:

no vaikka että pystyykö sun kokonen missään asennossa?

Mielestäni kerroin sen jo aika hyvin edellisessä vastauksessa. Mutta jos jotain tarkempaa haluat kuulla niin helpoin asento on takaapäin. En vain ymmärrä, että mitä joku tällaisella tiedolla tekee :)

• niiiiiiiiiiiin kirjoitti:

Sinun kohdalla pitäisi olla "jos olisit 100 kiloa laihempi".
        Uskotko todella että löytyy nainen joka huolisi noin lihavan? Kun se ulkokuori kuitenkin vaikuttaa niin, niin monelle. Ja vaikka sinusta pitäisikin ihmisenä voisi olla kynnys esitellä sinut perheelleen, kavereille, sukulaisille. Ei kukaan halua että muut ajattelisivat ettei se (siis nainen) muuta saanut. Kylmää pinnallisuutta mutta näin se on.

No tuo 100 olisi varmaan lähempänä totuutta :)
        Onneksi itse en ajattele asiaa tuolla tavalla, että en muka muuta olisi saanut tai olisi kynnystä esitellä muille. Mulle on ihan yhdentekevää, mitä muut mukamas ajattelee musta tai kumppanista.
        Toivotaan, että itsetuntoisia naisia löytyy jostain joille pelkkä ulkokuori ei merkitse kaikkea.

• ???????
        kotleetti kirjoitti:

Mielestäni kerroin sen jo aika hyvin edellisessä vastauksessa. Mutta jos jotain tarkempaa haluat kuulla niin helpoin asento on takaapäin. En vain ymmärrä, että mitä joku tällaisella tiedolla tekee :)

no jos vaik uteliaisuudes et pystyyks sun kokonen isomahanen enää mitenkää.

• ??????? kirjoitti:

no jos vaik uteliaisuudes et pystyyks sun kokonen isomahanen enää mitenkää.

Johan nyt toki. Vaikka 2 eri tavalla ja hitaasti kiiruhtaen :) Miksi minä viittaisin 10-15 vuoden takaisiin juttuihin, kun selvästi kyse on koko ajan ollut nykytilanteesta.
        Mulle ei ole eri asentojen määrä ratkaiseva tekijä, eikä suorituksen nopeus. Maratoonariksi en rupea kuitenkaan tälläkään saralla :)

• bööööö
        kotleetti kirjoitti:

Johan nyt toki. Vaikka 2 eri tavalla ja hitaasti kiiruhtaen :) Miksi minä viittaisin 10-15 vuoden takaisiin juttuihin, kun selvästi kyse on koko ajan ollut nykytilanteesta.
        Mulle ei ole eri asentojen määrä ratkaiseva tekijä, eikä suorituksen nopeus. Maratoonariksi en rupea kuitenkaan tälläkään saralla :)

onk sun maha jo ratsastuksessa tiellä?
        Vai mikä se toinen tapa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      223
      6856
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      101
      2237
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      87
      1514
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1396
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1319
    Aihe