huonoja kokemuksia!!!!

äly hoi

Rapumiehien joukosta voi löytyä joku kiltti nössö, mutta kokemuksieni perusteella voin sanoa että suurin osa on valehtelijoita. Mulla on niitä rapumiehiä ollut 4 elämäni aikana. En tiedä miksi aina rapumies "tarttuu vaatteisiin", mutta enää en anna heille mahollisuutta. Kaikki 4 ovat pettäneet minua, valehdelleet, rakastaneet sairaaloisen mustasukkaisesti ja seuraavana päivänä olen ollut kuin ilmaa heille?? Työkavereiltanikin olen kuullut miten heidän rapumiehet ovat rasittavia. rakkautta kyllä osaavat antaa mutta samantien kaiken maailman paskaa, ongelmia aina tiedossa. Ja alkoholi maistuu. Heillä harrastuksena valehtelua ja rakastavat sitä leikkiä nähdääkseen jäävätkö kiinni vai ei. Ei , ei ikinä enää rapumiestä vaikka kuinka hyviä rakastajia ovat.

7

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maanmainiot ravut

      Juuri tuollaisia me kaikki rapumiehet ollaan ja kaiken lisäksi tämäkin vastaus on oikeasti valhetta, ensimmäisestä kirjaimesta pisteeseen asti. Piste.

    • rapu on best

      Mun rapuni on läpeensä rehellinen ja pidetty seuraihmisenä, pomona työelämässä sekä puolisona. Hänen exänsä yritti vieläkin 5:n vuoden eron jälkeen häntä takaisin. Hän ottaa alkoholia kohtuulla, pitää kodistaan esimerkillistä huolta, ottaa vastuunsa kaikesta. Ihanne Prinssi, ja jos hänet menettäisin, mulle ei ikinä enää kelpaisi mikään sekundaa oleva,,,,kun oon kerra ollut Prinssin sylissä.

      • rapuvihaaja

        Jotkut ihmiset ovat niin, niin sinisilmäisiä, eikä näe pettämisen merkkejä, koska rapumies on aina kotona, mutta hoitaa pettämisen töissä tai autossa, ihan mihin aikaan vaan, voi jopa sanoa lähtevänsä koiran kanssa lenkille, mutta menee pettämään.........luulet olevasi ainoa hänelle, mutta Prinssin sylissä on kyllä muitakin. Mutta hyvä niin, kaikkea ei tarvitsekaan tietääkään.


      • näinmuutenon
        rapuvihaaja kirjoitti:

        Jotkut ihmiset ovat niin, niin sinisilmäisiä, eikä näe pettämisen merkkejä, koska rapumies on aina kotona, mutta hoitaa pettämisen töissä tai autossa, ihan mihin aikaan vaan, voi jopa sanoa lähtevänsä koiran kanssa lenkille, mutta menee pettämään.........luulet olevasi ainoa hänelle, mutta Prinssin sylissä on kyllä muitakin. Mutta hyvä niin, kaikkea ei tarvitsekaan tietääkään.

        Aivan hienosti kuvattu. Rapu pettää ja hankkii jännitystä mutta vain siihen rajaan saakka ettei se uhkaa hänen omaa perusturvallisuuttaan. Eli heti kun alkaa mennä liian kuumaksi, katoaa. Perhe ja suhteet on ravuille kaksi ihan eri maailmaa. Ja nimenomaan siksi ei koe edes pettävänsä. Katsoo kirkkaasti silmiin jäätyään kiinni ja sanoo: ei todellakaan ollut tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä kenellekään.


      • rapu on best
        rapuvihaaja kirjoitti:

        Jotkut ihmiset ovat niin, niin sinisilmäisiä, eikä näe pettämisen merkkejä, koska rapumies on aina kotona, mutta hoitaa pettämisen töissä tai autossa, ihan mihin aikaan vaan, voi jopa sanoa lähtevänsä koiran kanssa lenkille, mutta menee pettämään.........luulet olevasi ainoa hänelle, mutta Prinssin sylissä on kyllä muitakin. Mutta hyvä niin, kaikkea ei tarvitsekaan tietääkään.

        minulla olisi kaikki mahdollisuudet itse olla pettäjä, koska mieheni uskoo mieluummin hyvää kuin pahaa ihmisistä.

        Ja useimmat, pitkäaikaisimmat ja rehdimmät ystäväni ovat juuri rapuja.

        Muut merkit ovat olleet minulle paljon enemmän surua antavia, joten, vieläkin olen samaa mieltä:

        On tosi rumaa yleistää !


    • oinasmiestä

      ja päätin pari vuotta sitten ettei koskaan enää tuota lajia!! Viina maistui kaikille ja eikkä minkäänlaista vastuuta mistään..lista on loputon. Eli kyllä se kai on niin että nykymiehet ei tiedä miten ollaan, kaikki ihan perseestä!

    • Nimetön

      sun kans samaa mieltä. Mulla 2 lasta ravun kans ja elämä oli ihan helvettiä. Valehteli silmät suut täyteen ja ainoastaan sen takia , että pääsi ryyppäämään kevereitten kans. sillon tultiin häntä koipien välis ryyppyreissuilta kotiin ja vannottiin rakkautta.ja voi helvetti , että olin tyhmä. Kun kärsin siitä. Nyt asiat tosi hyvin. Uus mies ystävä, yhteinen talo ostettiin ja mun lapset on kun kalat vedessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe