Tuo luupiikki hanurissa. Hah hah haa. Minulla kesti kauan aikaa ennekö tajusin tuon luupiikki jutun.Eiks hanuri ole soitin?On minun tietääkseni joo.Että minua naurattaa todella paljon. Hah hah haaaa!!! Hih hih hiiiii!!!Miten ihmisellä voi olla hanurissa luupiikki?? T: Heli
Minua ihan naurattaa
2
477
Vastaukset
- vaikka mikä
Tuisku on kuin Duracell-pupun ja vibraattorin yhdistelmä; tuollaista keinutusta ei kukaan pissis voi housut kuivina seurata.”
~Virpi Salminen Hesarin Nyt-liitteessä 5.7.2006
Tuisku tunnetussa posauksessa nimeltä Ajattelen(ko?)
Tuisku tunnetussa posauksessa nimeltä Ajattelen(ko?)
Antti Tuisku (lat. kirkumus microfonius, s. 27. helmikuuta 1984) on henkilö, joka aiheuttaa pikkupojissa vahvoja antipatioita ja "homo homo hoomoo" -kommentteja, koska Antti vie silmiä räpsäyttämällä kaikki pikkupoikien pikkutytöt. Voit huomata edellä sanotun todeksi lukemalla artikkelia pidemmälle. Tuiskulla on pelottavan aggressiivinen ihkupissis-kannattajajoukko, joka teurastaa sinut heti, jos sanot heille Antti Tuiskusta pienenkin negatiivisen sanan.
Suomessa kansalaisvelvollisuuteen kuuluu Antti Tuiskuun kohdistuva verbaalinen tai fyysinen hyökkäys, mutta kansalaisia varoitetaan; Antilla on myös vastaiskuja hyökkääjiä vastaan. Tunnetuimpia niistä on hänen kuusiviivaiseen E:hen ulottuva lauluäänensä, joka tulee suoraan röörireiästä. Hän on myös perustanut samanimisen uskonlahkon pikkutyttöjä varten. - Treelle
tais olla hikinen nimmarien jakokeikka juuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829