Tuo luupiikki hanurissa. Hah hah haa. Minulla kesti kauan aikaa ennekö tajusin tuon luupiikki jutun.Eiks hanuri ole soitin?On minun tietääkseni joo.Että minua naurattaa todella paljon. Hah hah haaaa!!! Hih hih hiiiii!!!Miten ihmisellä voi olla hanurissa luupiikki?? T: Heli
Minua ihan naurattaa
2
532
Vastaukset
- vaikka mikä
Tuisku on kuin Duracell-pupun ja vibraattorin yhdistelmä; tuollaista keinutusta ei kukaan pissis voi housut kuivina seurata.”
~Virpi Salminen Hesarin Nyt-liitteessä 5.7.2006
Tuisku tunnetussa posauksessa nimeltä Ajattelen(ko?)
Tuisku tunnetussa posauksessa nimeltä Ajattelen(ko?)
Antti Tuisku (lat. kirkumus microfonius, s. 27. helmikuuta 1984) on henkilö, joka aiheuttaa pikkupojissa vahvoja antipatioita ja "homo homo hoomoo" -kommentteja, koska Antti vie silmiä räpsäyttämällä kaikki pikkupoikien pikkutytöt. Voit huomata edellä sanotun todeksi lukemalla artikkelia pidemmälle. Tuiskulla on pelottavan aggressiivinen ihkupissis-kannattajajoukko, joka teurastaa sinut heti, jos sanot heille Antti Tuiskusta pienenkin negatiivisen sanan.
Suomessa kansalaisvelvollisuuteen kuuluu Antti Tuiskuun kohdistuva verbaalinen tai fyysinen hyökkäys, mutta kansalaisia varoitetaan; Antilla on myös vastaiskuja hyökkääjiä vastaan. Tunnetuimpia niistä on hänen kuusiviivaiseen E:hen ulottuva lauluäänensä, joka tulee suoraan röörireiästä. Hän on myös perustanut samanimisen uskonlahkon pikkutyttöjä varten. - Treelle
tais olla hikinen nimmarien jakokeikka juuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193355Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe102767- 282404
- 421787
- 461408
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101398- 411351
- 81315
- 521233
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621105