HELP MEE

zukes

Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:

What did customer support last reset your passphrase to?

suomentakaa tää mulle pliis?

6

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josuli

"Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:"

-"Laittakaa *vastaus* seuraavaan kysymykseen "secret answer" kohtaan joka on samassa dialogissa". Vähän vaikee suomentaa vaikka ymmärtää mitä siinä sanotaan...

"What did customer support last reset your passphrase to?"

-Tätä on vaikea suomentaa koska en tiedä mistä asiasta tässä puhutaan. Kertoisitko mistä olet nämä lauseet ottanut, ja mistä ne kertovat?

• zukes

eli se on yhestä pelistä johon oon unohtanu salasanan ja se lähettää sähköpostiin ton viestin ja siinä pelissä tulee kohta johon täytyy laittaa salainen vastaus secret answers ja en tiedä mitä pitäis kirjoittaa ku ei tajua tuota kysymystä

• Josuli
        zukes kirjoitti:

eli se on yhestä pelistä johon oon unohtanu salasanan ja se lähettää sähköpostiin ton viestin ja siinä pelissä tulee kohta johon täytyy laittaa salainen vastaus secret answers ja en tiedä mitä pitäis kirjoittaa ku ei tajua tuota kysymystä

Ja se kysymys meni näin (kopsasin sen aloituksestasi):

-Täytyy kyllä myöntää että on todella vaikeasti ymmärrettävä lause! En oikein ymmärrä mikä tuo "passphrase" on. Tarkoittaako se tunnussanaa, eli "password", vai mitä...

Mutta epäilen että siinä kysytään jotain että mihin asiakaspalvelija/tukija (=customer support, en tiedä hyvää suomenkielistä vastinetta) palautti viimeksi passphrasen(?)... Sori, mutta en todellakaan tajua mitä se voisi meinata. Epäilen että sillä on jotain tekemistä pelin ohjelmoinnin kanssa, ei pelin itsensä. Osaisikohan joku auttaa paremmin joka tietää enemmän näitä tekniikan juttuja? Itse en tajua niistä mitään, en suomeksi enkä enkuksi.

• erki
        Josuli kirjoitti:

Ja se kysymys meni näin (kopsasin sen aloituksestasi):

-Täytyy kyllä myöntää että on todella vaikeasti ymmärrettävä lause! En oikein ymmärrä mikä tuo "passphrase" on. Tarkoittaako se tunnussanaa, eli "password", vai mitä...

Mutta epäilen että siinä kysytään jotain että mihin asiakaspalvelija/tukija (=customer support, en tiedä hyvää suomenkielistä vastinetta) palautti viimeksi passphrasen(?)... Sori, mutta en todellakaan tajua mitä se voisi meinata. Epäilen että sillä on jotain tekemistä pelin ohjelmoinnin kanssa, ei pelin itsensä. Osaisikohan joku auttaa paremmin joka tietää enemmän näitä tekniikan juttuja? Itse en tajua niistä mitään, en suomeksi enkä enkuksi.

ehdottaisin ihan käännöksestä tulkintaa:
        Mikä on se salasana/-fraasi, jonka asiakastuki viimeksi vahvisti sinulle?

• kielenkääntäjä

Voi vittu, mitkä itsenäisyyspäivät ! Maanpetturit palkitsivat ja kättelivät toisiaan.

Sorry,tää oli pikku kevennys vain.Ethän suutu.Vituttaa vaan tämä maanpetturieliitti, joka kuuluisi tyrmään.

• mushmush

Antakaa *vastauksenne* seuraaviin kysymyksiin salaiseen vastauskenttään samassa valintaikkunnassa:

Miksi asiakaspalvelu viimeksi asetti salasanasi/lauseesi?

Suurin piirtein näin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe