Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:
What did customer support last reset your passphrase to?
suomentakaa tää mulle pliis?
HELP MEE
6
510
Vastaukset
- Josuli
"Please also enter the *answer* to the following question into the 'Secret Answer' field of the same dialog:"
-"Laittakaa *vastaus* seuraavaan kysymykseen "secret answer" kohtaan joka on samassa dialogissa". Vähän vaikee suomentaa vaikka ymmärtää mitä siinä sanotaan...
"What did customer support last reset your passphrase to?"
-Tätä on vaikea suomentaa koska en tiedä mistä asiasta tässä puhutaan. Kertoisitko mistä olet nämä lauseet ottanut, ja mistä ne kertovat?- zukes
eli se on yhestä pelistä johon oon unohtanu salasanan ja se lähettää sähköpostiin ton viestin ja siinä pelissä tulee kohta johon täytyy laittaa salainen vastaus secret answers ja en tiedä mitä pitäis kirjoittaa ku ei tajua tuota kysymystä
- Josuli
zukes kirjoitti:
eli se on yhestä pelistä johon oon unohtanu salasanan ja se lähettää sähköpostiin ton viestin ja siinä pelissä tulee kohta johon täytyy laittaa salainen vastaus secret answers ja en tiedä mitä pitäis kirjoittaa ku ei tajua tuota kysymystä
Ja se kysymys meni näin (kopsasin sen aloituksestasi):
-Täytyy kyllä myöntää että on todella vaikeasti ymmärrettävä lause! En oikein ymmärrä mikä tuo "passphrase" on. Tarkoittaako se tunnussanaa, eli "password", vai mitä...
Mutta epäilen että siinä kysytään jotain että mihin asiakaspalvelija/tukija (=customer support, en tiedä hyvää suomenkielistä vastinetta) palautti viimeksi passphrasen(?)... Sori, mutta en todellakaan tajua mitä se voisi meinata. Epäilen että sillä on jotain tekemistä pelin ohjelmoinnin kanssa, ei pelin itsensä. Osaisikohan joku auttaa paremmin joka tietää enemmän näitä tekniikan juttuja? Itse en tajua niistä mitään, en suomeksi enkä enkuksi. - erki
Josuli kirjoitti:
Ja se kysymys meni näin (kopsasin sen aloituksestasi):
-Täytyy kyllä myöntää että on todella vaikeasti ymmärrettävä lause! En oikein ymmärrä mikä tuo "passphrase" on. Tarkoittaako se tunnussanaa, eli "password", vai mitä...
Mutta epäilen että siinä kysytään jotain että mihin asiakaspalvelija/tukija (=customer support, en tiedä hyvää suomenkielistä vastinetta) palautti viimeksi passphrasen(?)... Sori, mutta en todellakaan tajua mitä se voisi meinata. Epäilen että sillä on jotain tekemistä pelin ohjelmoinnin kanssa, ei pelin itsensä. Osaisikohan joku auttaa paremmin joka tietää enemmän näitä tekniikan juttuja? Itse en tajua niistä mitään, en suomeksi enkä enkuksi.ehdottaisin ihan käännöksestä tulkintaa:
Mikä on se salasana/-fraasi, jonka asiakastuki viimeksi vahvisti sinulle?
- kielenkääntäjä
Voi vittu, mitkä itsenäisyyspäivät ! Maanpetturit palkitsivat ja kättelivät toisiaan.
Sorry,tää oli pikku kevennys vain.Ethän suutu.Vituttaa vaan tämä maanpetturieliitti, joka kuuluisi tyrmään. - mushmush
Antakaa *vastauksenne* seuraaviin kysymyksiin salaiseen vastauskenttään samassa valintaikkunnassa:
Miksi asiakaspalvelu viimeksi asetti salasanasi/lauseesi?
Suurin piirtein näin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217870- 2322712
- 262601
- 1631979
- 1191835
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165