OlenkoOuto, Pumpulipaj, Siri-inna, Puhurix, Ex-er1, Hurlumi, Mil-laN, synnove.pullo, Mariet ja muutama muu myös iltaisin kirjoittelemaan. ;)
Tervetuloa takaisin
8
1304
Vastaukset
- Synnove.Pullo
Kiitän nimeni mainitsemisesta MUTTA:
Minä en ole mitään ilman näitä muita loistavia laiffareita. Suurin osa - tai oikeastaan kaikki - jutuistani syntyvät toisten vuorovaikutuksella.
Suomalaiseen tapaan sanon tämän vain kerran. Ilman teitä muita olen vain haviseva haapa.
PS muistaako joku tuon metaforan alkuperää? *helisevä tiuku tai jotain*. Raamatusta?- muutama muu*****
AnaLyyzi kirjoitti:
.....olisin vain helisevä vaski ja kilisevä kulkunen.....
"jos minulla ei olisi rakkautta"?
- OlenkoOuto
edelliseltä foorumiltako kyselet?
Eipä enää kiinnosta, aika niin kortilla, ettei täälläkään meinaa ehtiä kuin korkeintaan jotain lukemaan. - nähdä
täällä myös Pussis,Titta,noitanainen,jne
- prahad
ilmestyvät, sitten kun heidänkin banni on loppunut.
- muutama muu********
jos täällä joku oudompi nikki jonkun rivin
kirjoittaa niin saako vastineeksi pelkkää ilmaa?
Korkeintaan vähän viistosti asetellun kommentin tietämättä siihenkään syytä. - kaaho kulkuri
pieni vinkki:
Suomisaitilla snobbailijoista selviää näppärästi
pyytämällä kauniisti, pleace! :)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654