OlenkoOuto, Pumpulipaj, Siri-inna, Puhurix, Ex-er1, Hurlumi, Mil-laN, synnove.pullo, Mariet ja muutama muu myös iltaisin kirjoittelemaan. ;)
Tervetuloa takaisin
8
1284
Vastaukset
- Synnove.Pullo
Kiitän nimeni mainitsemisesta MUTTA:
Minä en ole mitään ilman näitä muita loistavia laiffareita. Suurin osa - tai oikeastaan kaikki - jutuistani syntyvät toisten vuorovaikutuksella.
Suomalaiseen tapaan sanon tämän vain kerran. Ilman teitä muita olen vain haviseva haapa.
PS muistaako joku tuon metaforan alkuperää? *helisevä tiuku tai jotain*. Raamatusta?- muutama muu*****
AnaLyyzi kirjoitti:
.....olisin vain helisevä vaski ja kilisevä kulkunen.....
"jos minulla ei olisi rakkautta"?
- OlenkoOuto
edelliseltä foorumiltako kyselet?
Eipä enää kiinnosta, aika niin kortilla, ettei täälläkään meinaa ehtiä kuin korkeintaan jotain lukemaan. - nähdä
täällä myös Pussis,Titta,noitanainen,jne
- prahad
ilmestyvät, sitten kun heidänkin banni on loppunut.
- muutama muu********
jos täällä joku oudompi nikki jonkun rivin
kirjoittaa niin saako vastineeksi pelkkää ilmaa?
Korkeintaan vähän viistosti asetellun kommentin tietämättä siihenkään syytä. - kaaho kulkuri
pieni vinkki:
Suomisaitilla snobbailijoista selviää näppärästi
pyytämällä kauniisti, pleace! :)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe503115- 793027
- 192855
- 282734
- 522462
- 192187
- 602128
- 591956
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121878