Jotku ukkomiehet etsivät homojen seuraa

homo_:mn

Olen homo ja huomannut että muutamilla seuranhaku sivuilla perheelliset ukkomiehet 35-50 ikävälillä etsivät homoja koska haluavat kokeilla jotain uutta ja jännää. Ihmettelen vain kun ilmoituksia on niin paljon että kuinka tärkeänä monet isät edes pitävät vaimoaan ja lapsiaan? Miksi monilla isillä on tarpeita joihin tarvitsevat miehen kättä? En itse halua lapsia sattuneesta syystä, mutta luulisi että kun lapsia saa niin on varma suuntautumisestaan.

7

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluavat

      homomiesten "palveluita. Homomiehet ovat ensin olleet itsekin yllättyneitä asiasta. Tapaamisten aikana avoimesti kerrotaan perheestä ja lapsista. Asia lienee enemmän kuin julkinen salaisuus.

    • helpon seksin

      perässä poikkeavat jotkut toverit homojenkin pesiin, kun lapset on tehty ja kasvatettu, niin ehkä otetaan elämätöntä nuoruutta takaisin tai jotain. En usko kovin yleiseksi.

      • Nimetön

        Eiköhän nämä mainitsemasi ukkomiehet ole niitä jotka ovat ns eläneet kaapissa, ennen vanhaan kun ulostuleminen ei kovin helppoa ollut. Nykyisin kuitenkin usein homot uskaltavat olla homoja, joten harvemmin varmaan tapahtuu tälläistä. Bi:t tietenkin asia erikseen ja he varmaan pettävät naisten ja miesten kanssa jos ovat pettääkseen. Eli asiasi pointti oli??


      • vai kalakaveri?
        Nimetön kirjoitti:

        Eiköhän nämä mainitsemasi ukkomiehet ole niitä jotka ovat ns eläneet kaapissa, ennen vanhaan kun ulostuleminen ei kovin helppoa ollut. Nykyisin kuitenkin usein homot uskaltavat olla homoja, joten harvemmin varmaan tapahtuu tälläistä. Bi:t tietenkin asia erikseen ja he varmaan pettävät naisten ja miesten kanssa jos ovat pettääkseen. Eli asiasi pointti oli??

        Kun nyt tarkemmin mietin tuota asiaa ja sitä miksei se minusta vaikuta tärkeältä, niin päädyin siihen, että avioliiton kannalta ikäänkuin olisi paljon vahingollisempa, jos nuo miehet kävivät vieraissa naisissa, mistä helposti tulee kiinteänpuolisia suhteita ja jopa uusia perheitä ja vanha hajoaa. Ukkomiesten homoissa käynneistä tuli vain mieleen, että kai kukaan nyt tosi suhde mielessä semmoista harjoita, kunhan nyt käyvät kassinsa tyhjentämässä. Vähän samaan tapaan kuin moni käy huorissa. Tietenkin olen tässä joidenkin tapusten suhteen väärässä ja pystyn muistamaan kaksi parin vuosikymmenen takaista tuttua ukkomiestä, jotka todella katosivat kuvioista miessuhteisiin. Saahan tuosta tietysti olla montaa mieltä.


    • dldldldldld

      ex-vaimoni löysi lesboutensa vasta viiden vuoden yhdessäolon jälkeen, 4v ja 1v lapsetkin löytyy. ja naimisissakin oltiin 3v. helvetinperkele

    • psykka hallussa

      Eivät kaikki ihmiset ole homoja niinkuin monet homot peräänantamattomasti väittää, mutta se on sitä kaikkitietävyyttä. Useat homot eivät ole edes homoja uskovat vain niin, on valtava joukko homojen joukossa narsisteja, jotka fantasioivat tarkemmin katsottuna vain itsensä panemisesta, koska mikään muu ei ole tämän arvoista ja täten hakeutuvat oman sukupuolensa pariin. Toinen homojen ympärille virheellisesti ajautuva joukko on psykopaatit (noin. 5-8% väestöstä) usein bi-seksuaaleja koska kärsivät kyvyttömyydestä erottaa nais ja mies seksuaalisuus toisistaan, tai ylipäänsä suuri osa asioita toisistaan. Osa heistä on vielä vaan mukana näyttelemässä huomiontarpeen takia. Lukekaa psykologiaa se on tulevaisuutta, vanhanajan kaappihomo biseksuaali ukkomiehet ovat nykyisyyttä enää jossain ihan muualla kuin Suomessa. Vaikka voihan joku himokas pervo aina löytyä.On hyvä tuntea seksuaalipartnerisi hyvin, ettei tapaa ikäviä ihmisiä!

      • aloittaja...--..

        Homous ei ole valinnan tie. Homoksi synnytään, ei tulla. Joku voi toki esittää homoa ja pakottaa itsensä olemaan homo mutta silloin on itsensä kanssa pakko olla jotain ongelmia. Niinkuin jos homo pakolla yrittää olla hetero. Silloin on kyse mielenterveyshäiriöstä joka on itseään häiritsevä homoseksuaalisuus. Siihen on saatavilla hoitoa. Eli jonkunlainen identiteetti kriisi jos ei pysty hyväksymään itseään sellaisena kuin on. Sama juttu muissakin asioissa jos ei pysty hyväksymään itseään ja koko ajan hakee muutosta niin se on menolippu sairauteen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe