xxl-naisen kanssa

Samppa*

Olen tapaillut jonkin aikaa xxl-kokoista naista ja alkaa olla seksin aika. Kertokaa hyviä asentoja, jotka onnistuvat myös xxl:n kanssa? Enkä kaipaa asiattomia vastauksia tyyliin "vaihda laihempaan". Kiitos.

46

23609

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisko

      sellai mitää et vaihda laihempaa?

    • XXL-nainen

      Meitä isoja naisia kun on niin monenlaisia. Onko naisesi pitkä, lyhyt, mihin kilot ovat sijoittuneet...? Itse kun olen pitkä, ja kilot ovat jäänneet lähinnä tisseihin ja lantiolle, ei vaikeita asentoja olekaan. Tietysti perinteinen takaapäin ja lusikka-asento ovat hyviä. Uskallatko ottaa mimmin satulaan? Ei kilot estä ratsastusta, paitsi jos olet niitä riisitikku-miehiä. Onnea koitokseen!

      • Samppa*

        Ihan normipituinen nainen kyseessä, eniten taitaa myös rintojen ja lantion/vatsan aluelle olla kertynyt.


      • isokiihottaa

        sehän on kiihottavinta kun pullukka tulee ratsastamaan kalullani.mukavasti löysä vatsa heiluu,samalla voi puristella makkaroita.kulli seisoo ihan kovana kun pullukka ratsastaa posket punottaen ja hikivaluen.lopuksi nainen selälleen jalat sivulle ja viime työnnöt rajusti läski pilluun.spermat runkkaan vatsa makkaroilke


      • bodyt

        minun vaimoni käyttää bodyliivejä, kun me olemme sukupuoliyhteydessä, Silloin hän on eroottinen


    • huoli..

      kyllä pillu aina pintaan tulee...

    • yx XXL-Tyttö

      minäkin haluaisin kuulla hyviä vinkkejä makoisista asennoista.

      • noin normaali painoinen

        Ei kamasutraa ole käyty läpi, mutta kyllä ratsastus onnistuu oikein hyvin. Tietysti lähetyssaarnaaja ja lusikka ovat ihan hyviä. Koira asennosta tyttö tykkäisi välillä, mutta kädet tahtovat puutua. Eipä ole ollut liiemmin ongelmia, kun itsekkään ei ole mikään akropaatti


    • kokemusta on

      Lisää vielä pari xxxxxx, niin voi tulla ongelmia, mutta xxl on oikein mukava seksikumppani. Kaikki asennot toimivat kuten tavallisestikin. Mutta suosittelen asennoiksi koiratyyliä tai lusikkatyyliä... Mutta älä unohda muitakaan, voit menettää paljon...

    • naiselta

      Varmaan parhaiten tilanteeseen ja naiseesi sopivan jutun saat kysymällä häneltä. "Mitä haluaisit, mikä tuntuu hyvältä?"

      Siltä varalta että hän ei osaa tai halua sanoa, mieti jotain mikä sinulta sujuu ja jonka olet ennen kokenut mukavaksi. Sitten aloitat siitä ja kysyt onko näin hyvä. Tai tarkkailet vain reaktioita. Sillä tavalla saa hyvinkin selville kaikenlaista.

      • miäs

        no voi kilin vittu


      • NotAnNumber

        se vastaa että haluan 12" ja mustana


    • pidät...

      naisesta niin elä vaihda vaan ruvetkaa yhdessä laihtumaan!!!

      • yks tyttö

        ...aina kaikkeen on vastaus "laihduttaa" kun on kyse xl-tytöstä?


      • koskapa
        yks tyttö kirjoitti:

        ...aina kaikkeen on vastaus "laihduttaa" kun on kyse xl-tytöstä?

        lihavat"ihmiset" ovat epänormaaleja ja ällöttäviä, niin miehet kuin naisetkin!!!


      • yks tyttö
        koskapa kirjoitti:

        lihavat"ihmiset" ovat epänormaaleja ja ällöttäviä, niin miehet kuin naisetkin!!!

        ...suomen on tällä hetkellä enemmä ylipainoisia kuin normaalipainoisia joten kuka on se "epänormaali" nykymaailmassa????

        Toisekseen ei ihmiseksi tulla laihduttamalla...

        tykkää kenestä tykkäät ja keskity ihtenäs olemaa ihminen...


      • juuri...
        yks tyttö kirjoitti:

        ...suomen on tällä hetkellä enemmä ylipainoisia kuin normaalipainoisia joten kuka on se "epänormaali" nykymaailmassa????

        Toisekseen ei ihmiseksi tulla laihduttamalla...

        tykkää kenestä tykkäät ja keskity ihtenäs olemaa ihminen...

        suomalaiset ovatkin sairaan rumia ja sairaita koska ovat lihavia!!! mutta onneksi löytyy ihmisenkin näköisiä ihmisiä, urheilullisia,tiukkoja,terveitä...(jos lihavuus johtuu sairaudesta se on hyväksyttävää mutta pullamössöys ei)!!!


      • tavallaan
        juuri... kirjoitti:

        suomalaiset ovatkin sairaan rumia ja sairaita koska ovat lihavia!!! mutta onneksi löytyy ihmisenkin näköisiä ihmisiä, urheilullisia,tiukkoja,terveitä...(jos lihavuus johtuu sairaudesta se on hyväksyttävää mutta pullamössöys ei)!!!

        "urheilullisia,tiukkoja,terveitä.."

        tiesitkö esim sitä että nämä TODELLA tiukat naiset eivät pysty esim synnyttämään tiukkuudestaan johtuen normaalisti.

        onko se urheilullisuus sitte jokaisen elämä? miksei musikaalisuus sitte?

        mun mielestä jokainen tehköön tavallaan ja tykätköön mistä tykkää, kunhan kilonsa kantaa sitte itse eikä niistä marise.


      • muutaman
        tavallaan kirjoitti:

        "urheilullisia,tiukkoja,terveitä.."

        tiesitkö esim sitä että nämä TODELLA tiukat naiset eivät pysty esim synnyttämään tiukkuudestaan johtuen normaalisti.

        onko se urheilullisuus sitte jokaisen elämä? miksei musikaalisuus sitte?

        mun mielestä jokainen tehköön tavallaan ja tykätköön mistä tykkää, kunhan kilonsa kantaa sitte itse eikä niistä marise.

        suomen mestaruustasolla kilpailevan fitnes naisen jolla on useampikin lapsi,jotenkinhan nekin ovat syntyneet kuitenkin, eihän läski tee synnyttäjää, eihän sillä ole mitään väliä osaako soittaa vai ei terveyden ja ulkonäön kanssa, eikä lihavuus ole yksistään lihavan omaasia,sehän on jo tosi suuri kansanterveydellinen riskitekijä! kyllähän jokaisen itseäänkunnioittavan ihmisen pitää huolehtia itsestään!!! ja vain urheilemalla ja liikkumalla sekä syömällä oikein pysyt terveenä ja vireänä, terve ruumis terve sielu!!!


      • yks tyttö
        muutaman kirjoitti:

        suomen mestaruustasolla kilpailevan fitnes naisen jolla on useampikin lapsi,jotenkinhan nekin ovat syntyneet kuitenkin, eihän läski tee synnyttäjää, eihän sillä ole mitään väliä osaako soittaa vai ei terveyden ja ulkonäön kanssa, eikä lihavuus ole yksistään lihavan omaasia,sehän on jo tosi suuri kansanterveydellinen riskitekijä! kyllähän jokaisen itseäänkunnioittavan ihmisen pitää huolehtia itsestään!!! ja vain urheilemalla ja liikkumalla sekä syömällä oikein pysyt terveenä ja vireänä, terve ruumis terve sielu!!!

        Tarkoitin ns OIKEAA kautta synnyttänyttä! Enkä väitä että se olisi jokaisen TIUKAN NAISEN ongelma vaan useimpien.

        "eihän läski tee synnyttäjää"... tarkoitin että tiukilla naisilla se on usein ongelma... en tarkoita ns normaalejakaan.

        "eihän sillä ole mitään väliä osaako soittaa vai ei terveyden ja ulkonäön kanssa" Mutta miksi se ulkonäkö on sitten se suurin asia maailmassa? Miksi kaikkien pitää pyrkiä olemaan sun silmiin miellyttäviä?

        "kyllähän jokaisen itseäänkunnioittavan ihmisen pitää huolehtia itsestään!!!" Kyllä lihavatkin tekee sitä... kyllä se kunnioitus tulee siitä että on tyytyväinen itseensä, eikä siitä paljonko painaa.

        "terve ruumis terve sielu" ....lihavat eivät aina ole terveitä sielultaan koska käyvät kamppailu mediaa ja muita laihdutusintoilijoita vastaan. Kyllä se masentaa... jokainen ihminen joka saa elää ns rauhallista elämää, omaa terveemmän sielun kuin se jota piikitellään lihavuudesta koko ajan.


    • sällix_

      Kokemusta löytyy yhdestä XXXL-naisesta, eikä siittä seksistä tullu helvetti yhtään mitään! Taisin tosin olla yli 3 promillen kännissäkin, mutta any way...

      • bodyt

        Naisen lihavuus johtuu sukupuolielämän puuttumisesta. Etsi mies itsellesi! Niin pääset laihtumaa.


    • Jos pidät rinnoista, nii kannattaa kokeilla vaik nii, et käyt vaik sohvalle istuu, ja naises tulee sille ratsastaa sulla. Näin pystyt hyväilee ja silittää naistas ihan joka kohasta, ja jos vastapuoli tykkää rintojen nuolemisesta, nii tässä se käy aika kätsysti. Ei oo kovin "nautinnollinen" asento miehelle, koska penis saa kunnon liikettä vasta tosi kovassa ravissa, mikä taas käy kunnolle, mutta menettelee ainakin välipalana ekoilla seksikerroilla. Helliminen kun on mielestäni hyvä aloittaa jo alussa.

      Välttämättä sellasta asentoo, jonka xl:iys estää, ette löydä. Päin vastoin, hyvät mahkut on, että saat elämäs kyydit. Jos nainen on jonkun mielestä xl, mutta sinut ittesä kanssa, niin seksi on taatusti hyvää.

      Muista kertoo naiselles mistä pidät, niin ei mee haikailuun aikaa hukkaan.

    • xl-fan

      Onnea vaan Samppa*, kun pääset muhkean naisen kanssa sängyssä pelehtimään.

      Takaapäin on tietysti ihan hyvä vaihtoehto ja pääsee vielä samalla katselemaan sitä isoa peppua. Voi tietysti olla, että tyttö ei heti suostu pyllistämään, mutta sitten voi ehdottaa sohvalla levittämään reitensä ja siitä sitten tökkäisemään väliin.

    • sällix_

      Älä sitten kauheen kännissä rupee sekstaileen, voi meinaan käydä niin että tyttö sammua pötkähtää sun päälles ja tukehdut!
      Et varmasti olis eka uhri...

      • iso tyttö

        seksin jälkeen mun mies aina vaatimalla vaatii kännissä ja selvinpäin että tulen hänen päällensä makaamaan "nukkumaan"....

        eikä oo vielä tukehtunu ukkoni mihkää... pikemminkin vain kiihottunut uudelleen seksiin


    • käy,,,

      kaikki asennot. Mulla on useamman äxän pullukka, eikä oo vielä tullut tuollaista ongelmaa, että mitkä asennot käy... hmm... onhan semmosessa naisessa toki lihoja, uskallatkos itse vaan tunkea reilusti päälle :-)

    • Nimetön

      Kyllä xxl-naisen kanssa voi tehdä ihan kaikkea! Kysy naiseltasi mistä pitää äläkä mieti kuin teinipoika, nauti nauti ja anna mennä!

      • naisen/miehen

        kanssa eivoi tehdä muuta kuin juosta karkuun ja lujaa!!!


      • xxxl n
        naisen/miehen kirjoitti:

        kanssa eivoi tehdä muuta kuin juosta karkuun ja lujaa!!!

        ja mene kun vielä kerkeet..kele,ennenku saat....... kaulimesta


    • xlnainenkans

      enpä tiedä mitä ihmeellistä siinä nyt sitten on onko nainen laiha tai lihava ja onhan miehissäkin niitä xl-xxl miehiä jne

      omat seksikumppanit on olleet sekä isoja miehiä että niitä hoikki/normaalivartaloisia, muutama tosi laihakin

      ei oo ollu kyl mitää ongelmaa, on oltu sekä perinteisessä lähetyssaarnaaja asennossa että takaapäin ja päällä.

      tyhmää kauhistella et joo mitenhän tonkin kans seksi sujuu tms, kyllä se sujuu, uskokaa pois ;)

    • urheilullinen mies

      Ehdottomasti parhaat seksikokemukset mulla on isojen naisten kanssa. He ovat villejä ja avoimia seksin suhteen ja haluavat että molemmat nauttii siitä. Itse saisin ulkonäköni puolesta mennentullen iskettyä missitypsyn näköisiä naisia mutta seksissä isot naiset parhaita!

      • man.56

        Kyllä ison tytön kanssa seksi on ihanaa. Mukava katella miten ryntäät keinahtelee työntöjen tahdissa. Saan tosi hyvän nautinnon kun kaverini suutelee ja näykkii nännejäni, sekä hyväilee pallejani samaan aikaan.


    • Moi.kyllä lihavien kanssa onnistuu kaikki asennot.olen eilisestä illasta asti nainut ja nuollut kaverini pikkusiskoa kuka on kokoa xxl.niina on 22vuotias tyttö kuka pääsi munan makuun viimeviikolla kanssani.nyt hän ottaa hyvin mallikkaasti suihin ja ratsastaa.

    • Takapäin olisi kiva xxl kanssa !

    • Mikäli halukkaita BBW naisia nii saa olla yhteyksissä:)..ihan vaan asentotestailun merkeissä

    • Jos (as if) tää ei nyt ole taas vaihteeksi yksi fantasialanka niin keskustelepa vaikka sen naisen kanssa.

      • P3tran niksinurkka...😉


      • Kyllähän se onnistuu ihan hyvin,olen ollut rikastuttamassa sellaisen parin seksielämää jossa rouva oli jotain 100-110 kiloa...tosin ukko oli mukana kannattelemassa jalkoja ja pillu olikin hyvin esillä.Tuollaisessa sohvassa puoli istuvassa asennossa se onnistuu hyvin.On muuten ihan extra kiihottavaa kun rouvakin haluaa katsoa sinne alas kuinka liha uppoaa sisään ja mieskin on siinä mukana.Ainoa vaan että kun olemme kummatkin vähän sellaisia bi ukkoja,kumpikin haluaa olla toisena painamassa sisään,liukkaille .Kyllä siinä olisi vaikka kolmaskin ihan mukava lisä,aivan mahtavaa on painaa mustakarvaiseen rakoon jossa on jo helmenharmaa lasti huulilla ja samalla nuolla toisen lastia mamman törröttäviltä nänneiltä.


    • Hetekkaxxl

      Kaikki asennot, vain mielikuvitus rajana, pitää vaan rohkeasti kokeilla ei häpeillä...

    • bodyt

      Minä haluan rakastella xxl-naisen kanssa. Jos hän käyttää bodyliivejä. Silloin hän on hyvin seksikäs.

    • happeee

      Anna ratsastaa naamanpäällä...viimeinen pano....

    • JanneXin

      Joo, kyllä sulla nyt ihana sauma siinä. Minä tykkään tosi paljo siitä, ku se lihava nainen tulee mun päälle, tuntee sen paino. Ja sitte ratsaille , kaikki ne ihanat muodot on siinä, tissit, masu, peppuo, reidet. Sitte voi myös läimäytellä peppua ja kiihdyttää vauhtia. Tässä voi tietty myös suudella koko ajan.
      Tottakai toinen todella kiihottava asento on takaa päin, voit nähdä ison ihanan pehmeän pepun siinä , hyväilet ja ehkä vähän läimäyttelet, ihanasti pulleat pakarat värähtää, ja sitten sisään. Tässä voi myös hyväillä tissejä ja masua . kaikkee hyvää sulle ja hyviä panoja

    • ihanaa

      Löysin vanhemman xxl naisen ja kävi tuuri hänkin halusi mun kanssa, parasta olemme saannet takapäin :)

      • Anonyymi

        Omalla vaimollani on kans kiloja mutta kylläpä kestääkin sitten alla kun painaa ja kunnolla menemään,huohotus ja voihke sellasta että kyllä tuntuu hyvältä!
        Eikä ole pillu mitenkään lörppä,päinvastoin kun ennen minun tapaamista ei ollu paljoakaan nainu,oli liiankin tiukka mutta siitä se vaan parani kun pantiin.
        Että ihan turhaan miehet syrjii pullukkaampia tyttöjä,moni on paljon tavallisempikin kuin ne langanlaihat "mä oon sitten hyvän näkönen tyypit" sellasenkin olen tavannu eikä ollu mun juttu,kovasti kehu itteesä vaikka viinaakin sillä kulu eikä koskaan saanu elämäänsä kuntoon vaan kuoli!


    • Anonyymi

      Itselläni oli 166cm pitkä ja muhkeimmillaan 112 kiiloinen vaimo. Ei mitään ongelmaa missään asennossa. Parasta oli kun hän ratsastusta harrastaneena oli päälläni.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe