ajattelin tässä nyt varmistaa että saako puolivuotias varsani tarpeeksi ja monipuolista ruokaa..? Eli siis annan päivässä litran verran kauroja, 0,5 litraa Racing Proteinia ja 4-5 krt päivässä heinää n. 2kg kerralla(yöksi annan enemmän).
sitten tuosta vieroituksesta..Miten olisi paras keino vierottaa, kun se nyt on tässä jo pian edessä? Varsa on ollut 4kk:n iästä lähtien tarhassa sillä aikaa kun olen ollut emän kanssa ratsastamassa. Eli laitanko nyt vain varsan ja emän eri tarhoihin vai kannattaako aloittaa sillä että laitan eri karsinoihin ja siitä aina päivä päivältä viedä emää kauemmas varsasta ja lopuksi totuttaa omaan tarhaan?
Varsan ruokinnasta...
on asiaa
1
279
Vastaukset 1
- -_______-
Nämä asiathan olisi pitäneet selvittää jo ennen varsan alulle laittoa. Itsekkään en kyllä tuosta ruokinnasta osaa sanoa mitään, mutta pitäisi nyt oma järki sanoa että osaa ja tietää kaikki käytännön asiat ennen kuin varsan hankkii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554