Siitä Tepsille vahvistus. Tarjottu Turkuun. Ollut viime peleissä ykkönen . Oli HPK:n mukana toissa syksynä ja olisi saanut sopimuksen ilman Mäkkäriä. Voimalaituri.
Jarno Kantelus
10
4954
Vastaukset
- jfxxnnvvvv
vaikuttaa vantteralta kaverilta, mut mites toi luistin liikkuu?? onko joku päässyt lähiaikoina seuraamaan? 175cm/102kg, ruutia löytyy??
- Anonyymi
Ruutia tuntuu löytyvän..
- Kerho-täti
Oli Kerhossa harkkapeleissä ihan ok. Vahva kuin härkä.
- lkjadf
Voisi siinä samassa olla tollane poliisi tepsillä, kun tuntuu uupuvan nämä Nickersonin kaatajat.
- Vopsi
Sutela on kysellyt, mutta Virta saa päättää.
- onkooo
jarno se pelaaja mistä tossa toisessakin ketjussa on puhuttu? että asia on virran päätettävissä
- mie vaan
Yksi niistä pelaajista , ketä on kyselty. Virralla on nyt päätäntävalta, haluaako lisää määrää, mutta ei välttämättä tasoa. Vai mennäänkö näillä.
- on rehellisesti
sanoen aikoihin eletty jos tuollainen pelaaja tulee tepsiin.
Ei mitään käyttöä eikä järkeä.
- Anonyymi
Tuossa miehessä on ruutia, todistetusti.
- Anonyymi
👍🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056