RAHATON MAAILMA

Vapaa maailma

Olen lukenut näistä TEHY:n työtaisteluasioista ja olen tullut siihen tulokseen että maailman todellakin pitäisi olla rahaton.Jos minä olisin eduskunnassa,toimeenpanisin välittömästi säännön 'Rahaton ja tasapuolinen,sodaton maailma' Eikö sen vertaa nykypäivän eduskunta voi tehdä että poistaa valuutan maailmanlaajuisesti ja antaa sitä kautta ihmisille tasapuolisen elämän?
Mitä väliä sillä on tienaako 0 vai miljardi euroa kuukaudessa kun elää ainoastaan yhden kerran..Ei niillä 100 vuoden kuluttua ole mitään merkitystä,eikä tänä päivänäkään kun joka tapauksessa maailma tulee olemaan jonain päivänä rahaton.Kaikki maailman esineet ja asiat tulevat olemaan yhteisomistuksessa-ei tarvita enää hallitusta kun pystymme luottamaan toisiimme.Myös maailman pitäisi olla sodaton.Ihminen joka uskoo 'Jumalaan' on vastaanottanut pahimman mahdollisen aivopesun,sillä jos Jumala olisi todella olemassa olisi hän luonut ihmisyyden tasapuoliseksi.Joten kaikki jotka luette tämän viestin,asioidessanne kaupassa,ette,painotan ETTE maksa rahalla vaan vaikka miehet kumartaen ja naiset niiaten.Niin saamme avaimet parempaan huomiseen ja helpommin pääsemme tavoitteitamme kohti.Ihmisten tulisi kerätä vaikka kiviä tietty määrä maasta ja niillä maksaa ostoksensa,mielummin kuin rahalla-euroilla,dollareilla,jeneillä..Aseet tullaan myös hävittämään polttouunissa,eikä tarvitse enää suorittaa asevelvollisuutta.Pankkiryöstöt loppuvat eikä ketään kiduteta rahavelkojen takia koska rahaa ei enää ole.Kiitos siitä että maailma lopulta tulee olemaan se mitä moni on sen toivonut olevan,tasapuolinen-rahaton-sodaton.Se tulee olemaan sitä 01.01.2010 mennessä kunhan valtioiden päättävät tahot allekirjoittavat sen säännön minkä minäkin olisin jo aikapäiviä sitten kirjoittanut: 'Rahaton ja tasapuolinen,sodaton maailma' Hyvää joulun odotusta kaikille SUOMI24:n käyttäjille.

1

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rähähdysvaara

      Juuri,just juur tällaisesta maailmasta Nuori Ihminen unelmoi,ja toivoo.
      Kylmä fakta on se,että se elää vain unelmissa.
      Jospa näin olisikin.
      Olen itse elänyt sellaisen vaiheen Yhteiskunnassa,70-luvulla ,kun siitä haaveiltiin.
      Sekin aika palaa,elämä on "heiluriliikettä"
      Nyt:eletään ääripäässä:ongelma:ns. kriittinen massa,joka 70 luvulla nosti pintaan turhuuden,oli riittävän suuri.Ikäluokat olivat suuria."Massa" on nyt riittämätön,eletään to taaalisen "härskiä" selviämistaisteluä.No...aaltoliike.Kohta on tulossa aika.Aika jossa työnantajat joutuvat kiplailemaan työvoimasta.
      70 luku ei palaa.Ulkoistaminen,pallon pienenminen on Fakta.
      Yrittäjä joutuu AINA pelaamaan sen veetumaisimman kilpailijan säännöillä.Mikä on Yrittäjän moraali=raha,mikä muu,sä tollo!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe