Vianorin edullinen öljynvaihto - 102€

Autoilija***

Vianor on alkanut hinnoitella asiakkaansa ulos. Kävin viime viikolla vaihtamassa öljyt kyseisessä liikkeessä ja hintaa koko hommalla tuli 102€!!

Hintaan sisältyi siis öljy vaihtotyö öljyn kierrätysmaksut...

Onko kyseinen pulju menettänyt todellisuudentajunsa?

Ainakin minulle selvisi, että kyseiseen liikkeeseen EN ENÄÄ KOSKAAN mene. Ilmeisesti jos öljynvaihto on kaksi kertaa kalliimpaa kuin halvimmassa paikassa, myös renkaiden hinnat ovat vastaavasti tuplasti kalliimmat.

Mutta jos haluatte päästä eroon ylimääräisestä rahasta, niin Vianoriin mars!

27

13253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häh?

      suodatinta?Auto?Imuvaihto?

    • €______

      Vaihdan aina itse ei maksa kun 15€..siis öljy.

      • hyvälaatuset öljyt sulla


      • €______
        markku-81 kirjoitti:

        hyvälaatuset öljyt sulla

        On pärjätty kesät ja talvet puolisynteettisellä 10v
        corollalla mittarissa 310000km


      • kans
        markku-81 kirjoitti:

        hyvälaatuset öljyt sulla

        huippuöljyt, TB:n Monitra 200 litraa, maksoi viimeksi 259€. Eli tekee 1,30 euroa litra, 6,5 litraa maksaa 8,45€ ja suodatin saman verran, vaihtoväli 20 000km. Olen ajanut tällä systeemillä vuosien saatossa yli 700tkm, ilman minkäänlaisia ongelmia. Olis maksanut hiukan enemmän joillakin mobilin ykkösillä ja kymppitonnin vaihtovälillä.


      • kans kirjoitti:

        huippuöljyt, TB:n Monitra 200 litraa, maksoi viimeksi 259€. Eli tekee 1,30 euroa litra, 6,5 litraa maksaa 8,45€ ja suodatin saman verran, vaihtoväli 20 000km. Olen ajanut tällä systeemillä vuosien saatossa yli 700tkm, ilman minkäänlaisia ongelmia. Olis maksanut hiukan enemmän joillakin mobilin ykkösillä ja kymppitonnin vaihtovälillä.

        öljyä.

        neste City Pro 5W-40    200l    1350,00€

        Neste City Standard 5W-40 200l    870,00€

        Neste Special 10W-30    200l    550,00€


      • Ei Myy
        kans kirjoitti:

        huippuöljyt, TB:n Monitra 200 litraa, maksoi viimeksi 259€. Eli tekee 1,30 euroa litra, 6,5 litraa maksaa 8,45€ ja suodatin saman verran, vaihtoväli 20 000km. Olen ajanut tällä systeemillä vuosien saatossa yli 700tkm, ilman minkäänlaisia ongelmia. Olis maksanut hiukan enemmän joillakin mobilin ykkösillä ja kymppitonnin vaihtovälillä.

        MInulle yksityisenä henkilönä tuohon hintaan minkäänlaista öljyä.


      • siis,
        markku-81 kirjoitti:

        öljyä.

        neste City Pro 5W-40    200l    1350,00€

        Neste City Standard 5W-40 200l    870,00€

        Neste Special 10W-30    200l    550,00€

        TB:n Monitra 10W30 mineraaliöljy, joka on ns. maatalouden yleisöljy. Ostin tynnyrin 2 vuotta sitten, nyt on varmasti jotain 400€, mutta siitä löytyy vielä monta 6,5 litran annosta.


      • hetkellä
        Ei Myy kirjoitti:

        MInulle yksityisenä henkilönä tuohon hintaan minkäänlaista öljyä.

        ei enään tuohon hintaan saakaan, mutta jos tarve on kerrallaan 6,5 litraa, kestää kaks´satanen aika kauan. Ostin tynnyrin 2 vuotta sitten, enkä ole "yksityishenkilö".


    • Stadi/Tsege

      Joo. Kallista, kallista.
      Vianor antaa alennuksen renkaista mutta kannattaa
      varmaankin nyt tarkastaa onko alennus ylennetyistä hinnoista ja siis vielä alennuksen jälkeenkin kalliimpaa kuin......

      Kiitos tiedosta.

    • Autoilija**

      Öljyä meni 5.4 litraa ja laatuna olikohan joku esson tms 5w-50 laatu.

      Ainakin voin sanoa, että tuo Vianor on AIVAN PASKA ja huijari liike.

      Tuonne en enää koskaan menee vaikka mikä olisi. Ainakin kannattaa HYVINKÄÄN Vianoria karttaa parhaan mukaan.

      • että suosisin

        Vianoria mitenkään mutta onko tuossa koko totuus.
        Meillä tulee usein kiistaa asiakkaiden kanssa hinnasta kun pyydetään katsomaan milloin mitäkin samalla kun öljy vaihdetaan.
        Ja kun öljyn vaihto on öljyn vaihto eikä mikään sarja tarjous johon liitetään kaikkea pientä oheistarkistusta joka asiakkaan mielestä on pikku juttu.
        Veloitamme näistä pikku jutuista myös koska emme harrasta hyväntekeväisyyttä tässä muodossa.


    • korjaamot

      Kerroppa ihan tarkasti mitä kaikkea tehtiin ja mitä vaihdettiin.
      Esim mikä ajoneuvo,viestistäsi ei pysty päättelemään yhtään mitään.

      Samankaltaisia aloituksia on tämä pasta täynnä.

      • Autoilija**

        Auto Volvo s40.

        Pelkkä öljynvaihto uusi öljynsuodatin eikä mitään muuta.

        Kouvolassa muuten Prisman kupeessa olevassa abc-huoltamolla öljynvaihto 45€ koko paska.


      • Anonyymi
        Autoilija** kirjoitti:

        Auto Volvo s40.

        Pelkkä öljynvaihto uusi öljynsuodatin eikä mitään muuta.

        Kouvolassa muuten Prisman kupeessa olevassa abc-huoltamolla öljynvaihto 45€ koko paska.

        45e on jo halpa jos tosiaan öljy suodatin mukana itse oon vaihtanut öljyt n 25e suodatin 8 e


    • VianorPianor

      Vein autoni Vianorille öljynvaihtoon, olin jo öljynsuodattimen käynyt ostamassa, mutta tämän vaihdosta tuli 10e lisämaksu. Autooni meni enemmän öljyä, kun oltiin luultu. Auto imaisi 5,7 litraa täyssynteettistä huippuöljyä. Koko lysti maksoi tasan 50e, ei ollut kovin kallis minusta.

      • oli törkeän kallista, mutta minä vaihdankin öljyt ja suotimen omalla pihallani ja käytän esimerkiksi Shellin Helixiä enkä synteettisiä öljyjä.


      • Vuosi sata?

        huippuöljy lähtee noin halvalla? Jos 5.7l öljyä maksaa 40€ siis noin 7€ litra niin ja vaihto työ kait siitä viellä pois. Taitaa olla ihan jotain F1 luokan öljyä.


      • nainen--30v
        Vuosi sata? kirjoitti:

        huippuöljy lähtee noin halvalla? Jos 5.7l öljyä maksaa 40€ siis noin 7€ litra niin ja vaihto työ kait siitä viellä pois. Taitaa olla ihan jotain F1 luokan öljyä.

        Mä en käsitä mitä te vaahtootte.
        Ja miks ei aloittaja kysyny het aluks mit maksaa.

        Kun oli kroisois, kavalin sisään ja kerroin mitä halusin. Kas, en enää ole, ja nykyään kysyn mitä maksaa, mikä on edullisin,,,yms kysymyksiä....

        Maksoin viim joku 60 e vaihto, suodatin ja öljyt, vianorilla ja hyvänänköinen tyyppi palvali ja kertoi oikein mielellään......


    • Keijo-Annikki

      Opetelkaa oikeinkirjoitus ja yhdyssanat. Vaikuttaa alakoululaisten ja lahjattomien jutustelulta.

      • sfbsfbsfbsf

        jos Gay.Annikki ei kaivaisi kijoitusvirheitä 2007 viesteistä.


    • Viänori

      Hyvä väitös viänöriltä

      • älykäsNostoJaKommentti

        Hieno nosto vuoden 2007 yhdestä turhimmista ketjuista, onnea.


    • Anonyymi

      motonet korjaamo otti saman hinnan

    • Anonyymi

      Monitra on todellakin maatalouden yleisöljy ja tarkoitettu maatalouskoneisiin. Taidat ajella traktorilla.

      Mulla on käytössä todellakin huippuöljyt. On siinä autossa muitakin paljon huomattavampia rahareikiä kuin öljyt. Itse vaihdettuna moottorin öljynvaihdolle kertyy hintaa Mannin suodattimen kanssa 89 euroa. Öljyt vaihtuu kerran vuodessa.
      Perässä ja vaihteistossa myös täysesterit jotka maksavat 34 euroa litra. Niitä ei kovin usein tarvitse vaihdella. Ehkä vähän turhaankin, mutta tuolla paketilla putosi polttoaineen keskimääräinen kulutus litralla. Sijoitettu raha tulee takaisin tuossa.

      Nyt jos lasketaan keskimääräisellä polttoaineen hinnalla 1,7 euroa /litra. Vaihdan moottoriöljyt 10 000 km:n välein. Tuolla välillä olen noilla öljyillä säästänyt 170 euroa polttoaineissa. Ei enää ollenkaan kallista.

      Säästelkää vaan siellä väärässä paikassa ja tehkää muutaman kympin säästöllä satasen vahinko. Puhumattakaan siitä aikaisemmasta koneremontista. Kukin taaplaa tyylillään.

      Perseaukisena eläkeläisenä lasken kaikki autokulut tarkkaan. Vielä kun saisi kilpailutettua sen vuotuisen autoveron.

    • Anonyymi

      Jopa on ollut paksut öljyt jos vaikuttaa kulutukseen .

    • Anonyymi

      Viskositeetti ei muuttunut vaan koko ajan olleet tehtaan suosittamat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe