motorolan kanavan vaihto?

eduskunta

minulla on soneran laajakaista ja motorolan modeemi, operaattori laittoi kanavan oletus 11 ja nyt se pitäisi muuttaa ettei naapurini langaton verkko sotke minun nettiäni, mutta kun en tajua englantia pätkääkään (ai minä ja juu sinä) muuta en osaa :)

kertokaa kohta kohdalta että miten vaihdan kanavan ja minkä kanavan laitan jottei se sekoita naapurin nettiä?

11

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komarovi

      avaat modeemin hallinta ohjelman selaimella motorolan Ip.osoitteella ja painat kohtaa wireless ja sieltä kohtaa security. näet kohdan channel ja laitat siihen kanavan joka on ainakin elisalla oppikirja sääntö.

      kerrostalossa: esim: asut kerroksessa kuusi niin laitat kanavaksi oletus miinus kuusi eli tässä tapauksessa kanava viisi ja näin teet riippuen missä kerroksessa asut.

      • eduskunta

        tein ohjeidesi mukaan, mutta mitään vaikutusta ei ollut asiaan. kanavan edelleen 11.

        mitä tein väärin vai oliko ohjeessa jotan mätää?


      • kokeile
        eduskunta kirjoitti:

        tein ohjeidesi mukaan, mutta mitään vaikutusta ei ollut asiaan. kanavan edelleen 11.

        mitä tein väärin vai oliko ohjeessa jotan mätää?

        kun olit vaihtanut sen kanavan niin painoitko sitten apply painiketta?


      • eduskunta
        kokeile kirjoitti:

        kun olit vaihtanut sen kanavan niin painoitko sitten apply painiketta?

        koitin nyt painaa sitä apply niin tuli lukemaan jotain.

        "this channel is not right, you must correct this channel. please chanse channel who back up the houses value"

        suomentakaa kiitos minulle tuo jotta saan sen tehtyä..


      • sonera UP
        eduskunta kirjoitti:

        koitin nyt painaa sitä apply niin tuli lukemaan jotain.

        "this channel is not right, you must correct this channel. please chanse channel who back up the houses value"

        suomentakaa kiitos minulle tuo jotta saan sen tehtyä..

        tämä kanava ei ole oikea, sinun täytyy korjata kanava. vaihda kanava joka tukee talon arvoa.

        vapaa suomennos on tälläinen eli jostain syystä modeemisi ei hyväksy kanavaa jonka olet laittanut ja tämä herja talon arvosta viittaa siihen että talossasi on jokin vakio arvo jota ei voi muuttaa.

        kannattaa kysyä asiaa suoraan isännöitsiältä tai operaattorilta riippuen kenen vastuulla internet yhteys on


      • eduskunta
        sonera UP kirjoitti:

        tämä kanava ei ole oikea, sinun täytyy korjata kanava. vaihda kanava joka tukee talon arvoa.

        vapaa suomennos on tälläinen eli jostain syystä modeemisi ei hyväksy kanavaa jonka olet laittanut ja tämä herja talon arvosta viittaa siihen että talossasi on jokin vakio arvo jota ei voi muuttaa.

        kannattaa kysyä asiaa suoraan isännöitsiältä tai operaattorilta riippuen kenen vastuulla internet yhteys on

        isännöitsiä asuu samassa talossa kuin minä ja kävin kysymässä häneltä asiaa, oli aika älläkällä lyöty kun menin lauantai iltana kysymään asiaa, isännöitsiä sanoi vaan että hän ei ole nyt puhe kunnossa ja palaillaan maanantaina asiaan.

        jotenka isännöitsiä hoitaa nettiä.


      • EX isännöitsiä
        eduskunta kirjoitti:

        isännöitsiä asuu samassa talossa kuin minä ja kävin kysymässä häneltä asiaa, oli aika älläkällä lyöty kun menin lauantai iltana kysymään asiaa, isännöitsiä sanoi vaan että hän ei ole nyt puhe kunnossa ja palaillaan maanantaina asiaan.

        jotenka isännöitsiä hoitaa nettiä.

        ei taida sinulla paljon päätä pakottaa kun menet lauantai iltana tälläisiä tekemään. tai sitten olet vaan kännissä: kuuntele nyt toi laulu sillä se sopii sinulle jos olet tosiaan KALJASSA

        http://www.youtube.com/watch?v=LjTNkrSQ8WE&feature=rela ted


    • jaati
      • bryan malone

        jaatille tiedoksi että täällä keskustelussa on musiikki puoli johon voit mennä laittamaan näitä linkkejä, mutta älä laita niitä enää tänne kaapeli puolelle.


    • löytyy

      vain kolme kanavaa jotka ei mene päällekäin 1, 6 ja 11. Valitse niistä se joka toimii parhaiten.

      • tarkoitin...

        on oikeasti vain kolme kanavaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe