minulla on soneran laajakaista ja motorolan modeemi, operaattori laittoi kanavan oletus 11 ja nyt se pitäisi muuttaa ettei naapurini langaton verkko sotke minun nettiäni, mutta kun en tajua englantia pätkääkään (ai minä ja juu sinä) muuta en osaa :)
kertokaa kohta kohdalta että miten vaihdan kanavan ja minkä kanavan laitan jottei se sekoita naapurin nettiä?
motorolan kanavan vaihto?
11
462
Vastaukset
- komarovi
avaat modeemin hallinta ohjelman selaimella motorolan Ip.osoitteella ja painat kohtaa wireless ja sieltä kohtaa security. näet kohdan channel ja laitat siihen kanavan joka on ainakin elisalla oppikirja sääntö.
kerrostalossa: esim: asut kerroksessa kuusi niin laitat kanavaksi oletus miinus kuusi eli tässä tapauksessa kanava viisi ja näin teet riippuen missä kerroksessa asut.- eduskunta
tein ohjeidesi mukaan, mutta mitään vaikutusta ei ollut asiaan. kanavan edelleen 11.
mitä tein väärin vai oliko ohjeessa jotan mätää? - kokeile
eduskunta kirjoitti:
tein ohjeidesi mukaan, mutta mitään vaikutusta ei ollut asiaan. kanavan edelleen 11.
mitä tein väärin vai oliko ohjeessa jotan mätää?kun olit vaihtanut sen kanavan niin painoitko sitten apply painiketta?
- eduskunta
kokeile kirjoitti:
kun olit vaihtanut sen kanavan niin painoitko sitten apply painiketta?
koitin nyt painaa sitä apply niin tuli lukemaan jotain.
"this channel is not right, you must correct this channel. please chanse channel who back up the houses value"
suomentakaa kiitos minulle tuo jotta saan sen tehtyä.. - sonera UP
eduskunta kirjoitti:
koitin nyt painaa sitä apply niin tuli lukemaan jotain.
"this channel is not right, you must correct this channel. please chanse channel who back up the houses value"
suomentakaa kiitos minulle tuo jotta saan sen tehtyä..tämä kanava ei ole oikea, sinun täytyy korjata kanava. vaihda kanava joka tukee talon arvoa.
vapaa suomennos on tälläinen eli jostain syystä modeemisi ei hyväksy kanavaa jonka olet laittanut ja tämä herja talon arvosta viittaa siihen että talossasi on jokin vakio arvo jota ei voi muuttaa.
kannattaa kysyä asiaa suoraan isännöitsiältä tai operaattorilta riippuen kenen vastuulla internet yhteys on - eduskunta
sonera UP kirjoitti:
tämä kanava ei ole oikea, sinun täytyy korjata kanava. vaihda kanava joka tukee talon arvoa.
vapaa suomennos on tälläinen eli jostain syystä modeemisi ei hyväksy kanavaa jonka olet laittanut ja tämä herja talon arvosta viittaa siihen että talossasi on jokin vakio arvo jota ei voi muuttaa.
kannattaa kysyä asiaa suoraan isännöitsiältä tai operaattorilta riippuen kenen vastuulla internet yhteys onisännöitsiä asuu samassa talossa kuin minä ja kävin kysymässä häneltä asiaa, oli aika älläkällä lyöty kun menin lauantai iltana kysymään asiaa, isännöitsiä sanoi vaan että hän ei ole nyt puhe kunnossa ja palaillaan maanantaina asiaan.
jotenka isännöitsiä hoitaa nettiä. - EX isännöitsiä
eduskunta kirjoitti:
isännöitsiä asuu samassa talossa kuin minä ja kävin kysymässä häneltä asiaa, oli aika älläkällä lyöty kun menin lauantai iltana kysymään asiaa, isännöitsiä sanoi vaan että hän ei ole nyt puhe kunnossa ja palaillaan maanantaina asiaan.
jotenka isännöitsiä hoitaa nettiä.ei taida sinulla paljon päätä pakottaa kun menet lauantai iltana tälläisiä tekemään. tai sitten olet vaan kännissä: kuuntele nyt toi laulu sillä se sopii sinulle jos olet tosiaan KALJASSA
http://www.youtube.com/watch?v=LjTNkrSQ8WE&feature=rela ted
- jaati
näin pikkujoulun kunniaksi kunnon kalja laulu
http://www.youtube.com/watch?v=LjTNkrSQ8WE&feature=related- bryan malone
jaatille tiedoksi että täällä keskustelussa on musiikki puoli johon voit mennä laittamaan näitä linkkejä, mutta älä laita niitä enää tänne kaapeli puolelle.
- löytyy
vain kolme kanavaa jotka ei mene päällekäin 1, 6 ja 11. Valitse niistä se joka toimii parhaiten.
- tarkoitin...
on oikeasti vain kolme kanavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838