Aivan loistavaa matskua, mutta miksi ihmeessä sinkuksi on valittu i walk alone. Levyn ylivoimaisesti paskin biisi joka saa Tarjan kauniin äänen kuulostamaan aivan hirveältä. Mitä levy-yhtiö on oikein ajatellut?
Tarjan levystä..
1
280
Vastaukset
- päätökset
tee manageri the mr. cebuli. toivottavsti arvon manageri-herra saa seuraavan albumin taustavoimaksi jonkun tahon joka ymmärtää enemmän taiderokin päälle ja ruuvaa tummat analogiset saundit näiden muovinailon lelusaundien sijaan. siis tarjan äänellähän saadaan hyvää musaa kun taustat on paremmat kuten erään bändin 5kpl albumia todistaa.
siis oikeasti olisi hyvä jos mr cebuli keskittyisi enemmän vaan muun kun musabisneksen tekoon ja jättäisi musiikin ja tarjan uran niiden huoleksi jotka siitä jotakin ymmärtävät. toki hän voisi hoitaa ne aviolliset velvollisuudet kunnialla jotta theDiva voisi tyytyväisenä keskittyä uransa kehittämiseen.
toivon todella että tarja tekee läpimurtoalbumin ensikerralla eikä mitään poison covereita ole mukana vaan taiteellisti korkeatasoista pop/rok musaa jota tämä uusin ei _mielestäni_ ole sillä tasolla mitä odotin ja mihin olisi potentiaalia tarjan äänellä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374