aluksi ujoja, MUTTA..

onkohan

Ravun luonteenkuvauksissahan ravusta sanotaan, että ravut ova melko ujoja. Itse olen rapu ja olin aluksi melko ujo, mutta koko ajan tuntuu, että ujous alkaa jossain määrin kadota.
Onko kellään muilla samoja kokemuksia?

6

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu-75

      Olen myös ujo alussa, ku tutustun ihmiseen.. En luota heti toiseen, Olen varmaan siksi ujo. Haluan ensin tutustua ihmiseen minkälainen hän on. ´Sitten kun tiedän ihmisestä vähän enemmän niin sit alan enemmän puhumaan ja olemaan oma itseni. Mutta jos en pidä jostain henkilöstä ollenkaan niin olen jatkuvasti ujo hänen seurassaan. Esim. työpaikalla. Tai toisin sanoen olen hiljaa. Huomaan myös aika nopeasti ihmisestä jos ei välitä mun seurasta, vaikka ei olisi mitään tehnyt tai sanonut siihen suuntaan...

      • huolestunutreino

        Itsekin olen rapu ja tosi ujo. Joka päivä kiroon, etten syntynyt parii päivää myöhemmin.


      • rapu vm.88

        Ihankun minun suusta :-)

        Olen ujo ja mulla kestää aikansa ennen kuin pystyn olemaan oma itseni esim. luokkalaiseni joukossa. Ja jos joku tyyppi ei miellytä, niin vaikutan varmasti hirmu ujolta hänen seurassaan.


    • mut pienempänä oli rohkee ku

      mikäkin.- Mulla on tää, et vanhetessa rupee tulee ujommaksi.. Tai sitte se o vaa väliaikasta ja rohkaistun taas jossai vaiheessa.

    • myö vain

      mulla on aivan sama! olin ujo ennen mutta nyt tuntuu että se on vuosien aikana kadonnut. Kuvailisin enemmänkin että olen haluton olemaan avoin kuin ujo. Olen toki ystävällinen ihmisille. Mutta en avoin persoona.

    • Raputin

      Totta, totta.
      Mutta se riippuu päivästä. Jonain päivinä saatan olla myös hiljainen ja ujon oloinen, mutta toisena taas melko äänekäskin.
      Mutta se riippuu myös seurasta. Joskus sitä vaan haluaa ihan ärsyttääkseen olla äänessä.. Vaikkei sitä ääneen myöntäisikään. Tämä taitaa olla vain sitä ravun ailahtelevuutta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe