Mitä sitten teette?
Vastaukset 8
- Parkinson kumppanina neljä ...
Älä anna periksi. Oletko ollut kuntoutuksessa. Jos et, hakeudu Parkinsonliiton kautta pikaisesti. Muista myös omatoiminen liikunta ja venyttely. Hakeudu neurologille, jonka erikoisosaamisalueeseen Parkinsonin-tauti kuuluu. Kaikki neurologit eivät välttämättä ole Parkinsonin asiantuntijoita.
- Ylermi M.
Toistan. Mitä teette?
- Parkinson seuralaisena
Ylermi M. kirjoitti:
Toistan. Mitä teette?
Kyllä Parkinson etenee meillä kaikilla, jotka olemme hänet seuraksemme saaneet. Mitä olet jo tehnyt, ettet tuntisi itseäsi Parkinsonin nujertamaksi? Oletko hakenut itsellesi vertaistukea? Oletko mukana Parkinson-yhdistyksen toiminnassa? Aika paljon on meistä itsestämme kiinni, miten suhtaudumme tähän tautiin ja sen aiheuttamiin aivoihin. Itse ajattelen, että minulla on vain Parkinsonin tauti. Onneksi en ole saanut ALSia eikä verisuoni ole katkennut avoissani. Pari ikäistäni työtoveria kamppailee mainittujen tautien kanssa.
- Y.M.
Parkinson seuralaisena kirjoitti:
Kyllä Parkinson etenee meillä kaikilla, jotka olemme hänet seuraksemme saaneet. Mitä olet jo tehnyt, ettet tuntisi itseäsi Parkinsonin nujertamaksi? Oletko hakenut itsellesi vertaistukea? Oletko mukana Parkinson-yhdistyksen toiminnassa? Aika paljon on meistä itsestämme kiinni, miten suhtaudumme tähän tautiin ja sen aiheuttamiin aivoihin. Itse ajattelen, että minulla on vain Parkinsonin tauti. Onneksi en ole saanut ALSia eikä verisuoni ole katkennut avoissani. Pari ikäistäni työtoveria kamppailee mainittujen tautien kanssa.
Täytynee vielä kerran toistaa kysymys.
Kun tauti nujertaa
Mitä sitten teette?
En sanonut että olen tuntenut itseni Parkinsonin nujertamaksi.
Keskustelkaa annetusta aiheesta, jos kiinnostaa! - sinne
Y.M. kirjoitti:
Täytynee vielä kerran toistaa kysymys.
Kun tauti nujertaa
Mitä sitten teette?
En sanonut että olen tuntenut itseni Parkinsonin nujertamaksi.
Keskustelkaa annetusta aiheesta, jos kiinnostaa!ja tuoli kumoon
- rauhassa
Odotan kaikessa rauhassa, että se kyllästyy ja irrottaa niskotteensa. Sen jälkeen helpottaa vähäksi aikaa.
- vertaistukea
Haen vertaistukea tältä palstalta.
- hhtth
Hätäsi taitaa suuri. Mieheni on samassa tilanteessa ja pohtii luovuttamista. Toivoisin kuitenkin, että jaksaisit ajatella positiivisesti kaikkea sitä hyvää, mitä olet elämältä saanut. Realistisesti ajatellen, kenenkään elämä ei ole alusta loppuun ruusuilla tanssimista, ellei se elämä ole sitten hyvin lyhyt kuten lapsena kuolleilla, jos heilläkään. Mieheni on sairastanut kauan ja on peloissaan. Jostain tarvitsisin lisäapua. En ole itsekään terve ja liikun näiden samojen kysymysten parissa kuin sinäkin. Parkinsonin taudissa löytyy kuitenkin aika pitkälle apua ja todella hyviä lääkkeitä. Mene hyvään lääkäriin. En osaa neuvoa ketään tiettyä, kun en tiedä, mikä on tilanteesi ja missä asut.Lue tältä palstalta viestejäni tai vastaa tähän lyhyestikin. Aina on toivoa, etkä ole yksin. Toivottavasti jaksat lukea viestini näin pitkän ajan kuluttua "hätähuutosi" jälkeen.
Olet tärkeä ihminen ja hyvinvointisi tavoittelu on mielekästä. Palaillaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221266
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611052Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57936- 63861
- 83851
- 63633
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39555
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32509
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28509- 28480
- 29459
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39455- 24427
- 52418
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19409- 45400