tuota sitä minä vaan että kukahan siellä "taivaan riemuissa" johtaa sitä koko toimintaa? meinaan vaan että siellä on tätä hihhuliporukkaa kuitenkin melkoisesti, niin kyllähän siellä nyt jonkinlainen hallinto pitää myös olla. niin että kuka on siis pomona?
jos se nyt on, niin kuin oletan, tämä teidän jumala, niin miten sitten käy jos joku on eri mieltä jumalan tekemästä "hallinnollisesta päätöksestä"? saako jumalan kanssa olla taivaassa eri mieltä?
tälläisiä tapauksia varmasti ilmenee. kun jo saman lahkokin alaisuudessa on satakymmenen mielipidettä jostain asiasta. niin kuin tälläkin palstalla tulee hyvin esille. että miten tälläisissä tapauksissa oikein toimitaan siellä taivaassa? tarkemmin siis: onko taivaassa demokratiaa?
onko taivaassa demokratiaa?
18
327
Vastaukset
- todé
Minulla on sellainen käsitys asiasta, että... taivaallinen "demokratia" selviää Ilmestyskirjan 22. luvussa, avainsanana "Jumalan kasvot".
- todé
Työmies2 kirjoitti:
on se jumalasi, kasvot ja siivet ja mitä vielä?
jatka...
sikäli kuin Raamattuumme on uskomista.
Ilmestyskirjan tekstissä sanotaan myös meidän Herramme Jeesuksen alistuvan Isän Jumalan tahtoon.
'Kukkopoikia' ei siellä liene.
... Miten eri mieltä olevat tulisivat siellä toimeen, en kykene vastaamaan.
Liekö siellä puolueita, ei ole mun propleemani.- umpihetero.
ja tämä mukaan kaikkien on alistuttava siihen mitä joku pikkusieluinen "jumala" määrää. onko se näin?
- naurun paikka
siis sitä, että Jumala alistuu omaan tahtoonsa.
Olihan se niin, että on vain YKSI jumala, olihan ???
- taikauskoisten touhua
kehittelemässä utopisessa paikassa, jota he myöst taivaaksi kutsuvat, ei vallitse demokratia.
Hallituspaikat ja salkut jaetaan jo tässä elämässsä:
Matteuksen evankeliumi:
5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.- ufot ja enkelit
siis myös arvojärjestys!!!!
Niin sitä pitää. Ihmettelen mikseivät hihhulit tuo tätä koskaan esille.
murheita?
Taivas on MONARGIA, seurakuntakin täällä maanpäällä on hallinnoltaan Monargiaa, srk:ssa ei ole demokratiaa!
Seurakunnan Pää on Kuningas Jeesus Kristus, Hänen Sanansa ja Henkensä on ehdoton Auktoriteetti ja ei voi vastustaa Hänen johtoaan.
Jeesus on Diktaattori, siinä kaikkein parhaimmassa merkityksessä. Johan sen osoittaa sekin, että Hän antoi OMAN henkensä valtakuntansa parhaaksi, sensijaan maailman diktattorit ja yksinvaltiaat yleensä tappaa ja riistää alaisiaan, onhan se nähty monissa "Pinoghetin" tapaisissa valtioissa?Jeesuksen kaksoisveli Tuomas kirjoittaa Jeesuksen lapsuusevankeliumissa Jeesuksen tappaneen lapsena toisen lapsen.
- umpihetero.
onko jeesus siis kuollut? miten muuten hän voisi antaan henkensä?
Pe.ku kirjoitti:
Jeesuksen kaksoisveli Tuomas kirjoittaa Jeesuksen lapsuusevankeliumissa Jeesuksen tappaneen lapsena toisen lapsen.
Ei ole enää viisasta sum kirjoitelu, siitä on kadonnut tyystin asiallisuus ja viimenenkin häivä Jumalan kunnioittamisesta, jos sitä on ollutkaan, mutta olet täysin pimeessä!
umpihetero. kirjoitti:
onko jeesus siis kuollut? miten muuten hän voisi antaan henkensä?
Ei kukan sitä olsi voinut Häneltä ottaa, ellei Hän olisi sitä halunnut!
Hän antoi, mutta otti sen jälleen, eikä olisi ollut mahdollistakaan, että kuiolema olisi Hänet voinut pitää, koska oli JUmalan Poika.
Mutta Hän antoi sen, koska Isä niin halusi, ja Hän on uskollinen, siksi Hän sai sen myös takaisin. Ja elää tänäänkin. Usko pois!- umpihetero.
Mohikaani_27 kirjoitti:
Ei kukan sitä olsi voinut Häneltä ottaa, ellei Hän olisi sitä halunnut!
Hän antoi, mutta otti sen jälleen, eikä olisi ollut mahdollistakaan, että kuiolema olisi Hänet voinut pitää, koska oli JUmalan Poika.
Mutta Hän antoi sen, koska Isä niin halusi, ja Hän on uskollinen, siksi Hän sai sen myös takaisin. Ja elää tänäänkin. Usko pois!antaa pois jos hän nyt sitten elääkin? jos minä annan jotain pois niin silloin minä annan sen pois. mutta tämä teidän jeesus antoi pois mutta ei sitten antanutkaan koska elää yhä edelleen.
- Jansku H
umpihetero. kirjoitti:
antaa pois jos hän nyt sitten elääkin? jos minä annan jotain pois niin silloin minä annan sen pois. mutta tämä teidän jeesus antoi pois mutta ei sitten antanutkaan koska elää yhä edelleen.
Oletko koskaan huomannut että ihmiset kuolee jossain vaiheessa. Sydän ei lyö, aivot ei toimi ja hengitys lakkaa? Tarkotan siis fyysistä kuolemaa. Sitä siis sanotaan kuolemaksi.
Nyt tuo Jeesus, joka siis luopui jumaluudestaan ja tuli ihmiseksi, eli ihmisen elämän ilman pienintäkään synnin ajatusta ja sovitti ristillä kaikki ihmiset, sinutkin! Ja antoi henkensä ja koska synnillä (=saatana) ei ollut otetta hänessä: hän voitti kuoleman.
Ihan niinkuin sanoit: meidän Jeesus antoi elämänsä pois, mutta ELÄÄ. Hän nousi kuolleista ja elää. Katsos raamattu sanoo: vihollisistä viimeisenä kukistetaan kuolema (=saatana). Tämä tarkoittaa sitä, että jonakin "päivänä" sinäkin heräät omaan iankaikkisuuteesi. - xxxx!!!!
Jansku H kirjoitti:
Oletko koskaan huomannut että ihmiset kuolee jossain vaiheessa. Sydän ei lyö, aivot ei toimi ja hengitys lakkaa? Tarkotan siis fyysistä kuolemaa. Sitä siis sanotaan kuolemaksi.
Nyt tuo Jeesus, joka siis luopui jumaluudestaan ja tuli ihmiseksi, eli ihmisen elämän ilman pienintäkään synnin ajatusta ja sovitti ristillä kaikki ihmiset, sinutkin! Ja antoi henkensä ja koska synnillä (=saatana) ei ollut otetta hänessä: hän voitti kuoleman.
Ihan niinkuin sanoit: meidän Jeesus antoi elämänsä pois, mutta ELÄÄ. Hän nousi kuolleista ja elää. Katsos raamattu sanoo: vihollisistä viimeisenä kukistetaan kuolema (=saatana). Tämä tarkoittaa sitä, että jonakin "päivänä" sinäkin heräät omaan iankaikkisuuteesi.rautalankamallista!
Herra elää!
- demokratia.
diktaattoreiden taivaassa diktatuuri. Taivaassa on nimittäin monta osastoa; sanoihan jo Jeesus isänsä
kodissa olevan monta asuinsijaa. Eikähän siitä taivaan autuudesta olisi paljon jäljellä jos ateistit ja helluntalaiset olisivat samassa taivaassa tai taivaan samalla osastolla. Ateistit laulaa hoilottaisivat, vähän viiniä naukattuaan, Laulua Njeprille alkuperäisellä sanoituksella ja helluntalaiset samaa säveltä Kristallivirran sanoilla. Eihän tuollaisesta yhdessä laulamisesta mitään tulisi, varsinkaan kun sen olisi määrä jatkua ikuisesti. Jo tästä näemme , että taivaan kartanossa täytyy olla eri osastoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162