Onko Ka janoinen auto ? Kaikki on luonnollisesti ajotavasta yms kiinni, mutta suuntaa antavia todellisia lukuja olisi kiva kuulla. Valmistaja ilmoittaa maantieajossa jopa 4,9l/100km lukuja. Onko vain teoriaa tai edes lähellä mahdollista
Kulutus?
4
1288
Vastaukset
- kaaaa
8 litraa, maantiellä 6-7 litraa.
- odometer
Aika janoinen kulkine. En ole vielä itse ajanut tankillista. Mielenkiinnolla odotan, koska tätä ostaessa oli mielessä pienikulutuksinen auto. Nyt olen ajanut 350km ja bensamittari on puolessavälissä.
- odometer
Nyt olen ajanut 4 tankillista. Ajot ovat olleet 60% maantie ja 40% nurkka ajoa. Keskikulutus vajaan 2tkm ajolla 6.3L/100km. Odotin isompaa, parempi näin.
- jo kuluttanut
odometer kirjoitti:
Nyt olen ajanut 4 tankillista. Ajot ovat olleet 60% maantie ja 40% nurkka ajoa. Keskikulutus vajaan 2tkm ajolla 6.3L/100km. Odotin isompaa, parempi näin.
mulla on ollut v.sta 99 ka perus ja nyt v.sta 03 color (kylläkin vanhemmalla koneella 60 hv). Aina olen saanut saman kulutuslukeman 6.7 litraa, kesät talvet. En kyllä hallitse taloudellista ajotapaa oikein hyvin. Nyt vaihdan Fordista pois, kun v--ttaa tuo ruostuminen, äskettäin huomasin että takalasinpyyhkijän juuresta on alkanut kukkimaan maali. Edellisestä sanoi katsastusmies, että harvoin näkee näin tuoreen auton näin pitkälle alkavan ruosteen kourissa! Se oli keltainen, joten liekö siinä värissä helpommin havaittavissa. Onneksi tänä päivänä on valinnanvaraa näissä kymppitonnin autoissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235843- 601987
- 271439
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2331233- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671082Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985