Onko Ka janoinen auto ? Kaikki on luonnollisesti ajotavasta yms kiinni, mutta suuntaa antavia todellisia lukuja olisi kiva kuulla. Valmistaja ilmoittaa maantieajossa jopa 4,9l/100km lukuja. Onko vain teoriaa tai edes lähellä mahdollista
Kulutus?
4
1261
Vastaukset
- kaaaa
8 litraa, maantiellä 6-7 litraa.
- odometer
Aika janoinen kulkine. En ole vielä itse ajanut tankillista. Mielenkiinnolla odotan, koska tätä ostaessa oli mielessä pienikulutuksinen auto. Nyt olen ajanut 350km ja bensamittari on puolessavälissä.
- odometer
Nyt olen ajanut 4 tankillista. Ajot ovat olleet 60% maantie ja 40% nurkka ajoa. Keskikulutus vajaan 2tkm ajolla 6.3L/100km. Odotin isompaa, parempi näin.
- jo kuluttanut
odometer kirjoitti:
Nyt olen ajanut 4 tankillista. Ajot ovat olleet 60% maantie ja 40% nurkka ajoa. Keskikulutus vajaan 2tkm ajolla 6.3L/100km. Odotin isompaa, parempi näin.
mulla on ollut v.sta 99 ka perus ja nyt v.sta 03 color (kylläkin vanhemmalla koneella 60 hv). Aina olen saanut saman kulutuslukeman 6.7 litraa, kesät talvet. En kyllä hallitse taloudellista ajotapaa oikein hyvin. Nyt vaihdan Fordista pois, kun v--ttaa tuo ruostuminen, äskettäin huomasin että takalasinpyyhkijän juuresta on alkanut kukkimaan maali. Edellisestä sanoi katsastusmies, että harvoin näkee näin tuoreen auton näin pitkälle alkavan ruosteen kourissa! Se oli keltainen, joten liekö siinä värissä helpommin havaittavissa. Onneksi tänä päivänä on valinnanvaraa näissä kymppitonnin autoissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389