Katinkultaan

jouluna?? =)

Eli tälläinen nuoripari olis menossa katinkultaan jouluna,varmaan illalla 24pv ja ollaan pari yötä siellä...
Hakusassa olisi kiva pari nakuilu seuraksi ;)
Olemme siis m31v n20v ja hyvännäköisiä ja treenattuja...
Olis kivaa saada tasokasta seuraa saunamaailmaan ja savusaunaan...josta pulahdella nakuna lampeen...

16

3361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöyristynyt

Onko 11 vuoden ikäero enää normaalia? Minusta ei. Milloin tapasitte? Silloinko, kun sinä olit 20-vuotias ja tyttö 9v?

• silloin

kun minä olin 14 ja tyttö 3.

• ja 30v vanha

anna mun nauraa. Sinun laina tyttöystävä on varmaan hyvään näköinen mutta taitaa olla ilman aivoja jos pyörii 11 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Miksi muuten haet vaihto sexi seuraa jos oma kullan nuppu on vain 20v ????????????????????

• asiallisia

vastauksia...
        oltu vuosi yhdessä,tyttö 19v ja mies 30v silloin. en tiedä sit onko ikäeroa paljon vai vähän. siitä nyt ei ollutkaan kyse,nautitaan vaan molemmat katselusta ja siitä et meidän vartaloita himoitaan,ei olla siis hakemassa mitään kimppa/vaihto seuraa,ainoastaan katselu ;)

• VAPAUS!
        asiallisia kirjoitti:

vastauksia...
        oltu vuosi yhdessä,tyttö 19v ja mies 30v silloin. en tiedä sit onko ikäeroa paljon vai vähän. siitä nyt ei ollutkaan kyse,nautitaan vaan molemmat katselusta ja siitä et meidän vartaloita himoitaan,ei olla siis hakemassa mitään kimppa/vaihto seuraa,ainoastaan katselu ;)

Katselu / kytääminen EIVÄT KUULU yleiseen saunaan.
        Etsikää tuolle perversiollenne oikeampi paikka jostain muualta, kuin yleisestä saunasta tai kylpylästä.

Kiitos!

• opettele tollo
        VAPAUS! kirjoitti:

Katselu / kytääminen EIVÄT KUULU yleiseen saunaan.
        Etsikää tuolle perversiollenne oikeampi paikka jostain muualta, kuin yleisestä saunasta tai kylpylästä.

Kiitos!

kirjoittamaan!!
        katsoa saa vaan ei koskea,eikä kukaan ole kyttäämisestä puhunut.

• KYTTÄÄMISTÄ.
        opettele tollo kirjoitti:

kirjoittamaan!!
        katsoa saa vaan ei koskea,eikä kukaan ole kyttäämisestä puhunut.

EI SAA KATSOA LIIAN PITKÄÄN; silloin katselusta tulee KYTTÄÄMISTÄ.

KYTTÄÄMINEN = liian pitkään katselemista!

• m30 ja n30
        asiallisia kirjoitti:

vastauksia...

Asiallisia vastauksia jos täältä odottaa, niin yleensä saa pettyä. Ja ihan turhia kommentteja kaikki myös tuosta ikäerosta, siinä ei ole mitään ihmeteltävää.

Itse olen käynyt Katinkullassa muutamia kertoja ja tykkään kyllä... nyt menen tyttöystäväni kanssa taas - mutta vasta tammikuussa :( Olisi kyllä mukava osua sinne samaan aikaan, tai edes vaikka kirjoitella lisää. Et varmaan saa toimitettua mulle sähköpostiosoitetta?

• oli asiallinen vastaus
        m30 ja n30 kirjoitti:

Asiallisia vastauksia jos täältä odottaa, niin yleensä saa pettyä. Ja ihan turhia kommentteja kaikki myös tuosta ikäerosta, siinä ei ole mitään ihmeteltävää.

Itse olen käynyt Katinkullassa muutamia kertoja ja tykkään kyllä... nyt menen tyttöystäväni kanssa taas - mutta vasta tammikuussa :( Olisi kyllä mukava osua sinne samaan aikaan, tai edes vaikka kirjoitella lisää. Et varmaan saa toimitettua mulle sähköpostiosoitetta?

ja juu email ossari ohessa
        [email protected]

• "katselija"
        KYTTÄÄMISTÄ. kirjoitti:

EI SAA KATSOA LIIAN PITKÄÄN; silloin katselusta tulee KYTTÄÄMISTÄ.

KYTTÄÄMINEN = liian pitkään katselemista!

=liian pitkään katselemista?
        Voitko kertoa, monessako sekunnissa, minuutissa tai tunnissa menee tuo ilmoittamasi raja?

• kyttääminen
        "katselija" kirjoitti:

Voitko kertoa, monessako sekunnissa, minuutissa tai tunnissa menee tuo ilmoittamasi raja?

Raja menee muutamissa sekunneissa, sillä yleissilmäyksen luomiseen ei mene sen enempää aikaa.
        Senjälkeen keskitytään vain omaan saunomiseen.

Jos keskustelet jonkun kanssa, niin silloin katsot jos mahdollista keskustelukumppaniasi SILMIIN.

• Älä ole hölmö
        "katselija" kirjoitti:

Tuo pitää kysyä KATSEESI KOHTEELTA, sillä toinen kestää katsetta pidempään, kuin toinen.

Tähän pätee sama ohje, kuin mihin hyvänsä häiriöön. Joku häiriinty pienemmästäkin aiheesta ja toinen ei juuri mistään.

Tälläkin palstalla yksi hölmö häiriintyy aina sanaparista sauna ja pyyhe, vaikka suurin osa ihmisistä vain hymätää hyväntahtoisesti tälle sanayhdistelmälle.

• rocco
        oli asiallinen vastaus kirjoitti:

ja juu email ossari ohessa
        [email protected]

ole isokaan ikäero teillä. Itse olen 40v. mies ja mun ihana tyttöystävä 24v. Hän ei vaan tykkää ikäisistään "poikosista"..

• en ole ainut : )
        rocco kirjoitti:

ole isokaan ikäero teillä. Itse olen 40v. mies ja mun ihana tyttöystävä 24v. Hän ei vaan tykkää ikäisistään "poikosista"..

Samoin meidän neiti ei vois kuvitellakkaan olevansa parikymppisen kanssa,vaan tykkää hieman kokeneemmasta miehestä,eikä mistään pojusta ;)
        No,mut ei pidä yleistää..näin vaan meillä ja jokainenhan saa itse valita kumppaninsa ja sen minkäikäinen se on...kunhan vaan pysytään täysi-ikäisissä =)

• kludex
        en ole ainut : ) kirjoitti:

Samoin meidän neiti ei vois kuvitellakkaan olevansa parikymppisen kanssa,vaan tykkää hieman kokeneemmasta miehestä,eikä mistään pojusta ;)
        No,mut ei pidä yleistää..näin vaan meillä ja jokainenhan saa itse valita kumppaninsa ja sen minkäikäinen se on...kunhan vaan pysytään täysi-ikäisissä =)

Minusta se on jokaisen oma asia ketä katsoo ja kuinka pitkään. Huvittavinta ovat tämän palstan moralistit jotka itse eivät koskaan pääse alastonta ihmistä livenä näkemään ja huutavat täällä pää punaisena, ettei kukaan muukaan saisi katsella ja nähdä tai tulla nähdyksi.
        Minä näyttelen itseäni, katson muita ja ihan mitä vaan. Aivan sama mitä mieltä nämä ääliöt ovat. Kaiken lisäksi se on kiihoittavaa ja kun pysytään aikuisten seurassa, niin vieläpä sallittuakin. Heippa kaikille.

• häirinnäksi
        kludex kirjoitti:

Minusta se on jokaisen oma asia ketä katsoo ja kuinka pitkään. Huvittavinta ovat tämän palstan moralistit jotka itse eivät koskaan pääse alastonta ihmistä livenä näkemään ja huutavat täällä pää punaisena, ettei kukaan muukaan saisi katsella ja nähdä tai tulla nähdyksi.
        Minä näyttelen itseäni, katson muita ja ihan mitä vaan. Aivan sama mitä mieltä nämä ääliöt ovat. Kaiken lisäksi se on kiihoittavaa ja kun pysytään aikuisten seurassa, niin vieläpä sallittuakin. Heippa kaikille.

Liian intensiivinen katselu voidaan tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi, enkä olisi niinkään varma siitä, että se olisi edes aikuisten kesken niin ihan sallittuakaan.

Tere vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109