Onko kenelläkään kokemuksia siitä mitä tuollainen C4 1.6 bensakoneinen automaatti kuluttaa käytännössä. Lähinnä tuo kaupunkiajo kiinnostaa. Olen ostamassa tuollaista uutta. Dieseli veisi vähän, mutta ajoja tulee noin 7 tkm vuoteen, joten tuota bensakoneista olen miettinyt autoksi.
C4 1.6 bensa automaatti
9
2766
Vastaukset
- mietippä
Onkohan tuollaisella ajomäärälla mitään väliä mitä se auto kuluttaa?
- kuluttaja_
Ei sillä isoa merkitystä olekaan. Mielenkiinnosta asiaa kyselen, kun ei tiedä miten nuo tehtaan ilmoittamat arvot ovat suhteessa todellisuuteen. Harkitsin asiaa ja käyn myös ajamassa robottivaihteisen dieselin. Otan sen joka on mukavampi ajaa - ihan niistä kilometreistä huolimatta.
- Tällaista
Mene Citroen edustajan luokse ja pyydä automaatti viikonlopuksi koeajoon.
Eiköhän se kulutuspuoli ja moni muukin kysymys "aukea" vähän perusteellisemman korttelinkierron jälkeen.- kuluttaja_
Ja tämäkö auttaa siihen, että saan kysymykseeni vastauksena toisten kokemuksia ja kommentteja autosta?
Edustajien luona on rampattu ja eri autoja ajettu. Auto on nyt tilattu, mutta ei alkuperäisen otsikon mukainen.
- Närrä
Osta uusi Lada 119.Se on mainio peli ja kuluttaa vähän bensaa.Lisäksi se on edullinen ja omaa runsaasti persoonallisia ominaisuuksia.Suosittelen vilpittömästi.
- kuluttaja_
Asiaa, kävinkin jo ruokatunnilla tilaamassa tuon Ladan kromatulla vetokoukulla ja aukeavilla takasivuikkunoilla. Etusivulasit eivät aukea, mutta mitä tuollainen seikka ketään haittaa.
- mitä kuluttaa
Onko sille yhtään mitään väliä vaikka se kuluttaisi 15 litraa sadalla jos ajaa noin vähän. Jokunen desi sinne tänne on noilla kilsoilla jumalattoman pieni kuluerä auton arvon alenemiseen, huoltoihin, vakuutukset jne verrattuna
- kuluttaja_
Kysymys ei kuulunut, että onko sillä väliä vaikka veisi ämpärillisen sadalle metrille, vaan siitä, onko kenelläkään kokemuksia mitä otsikon mukainen auto kuluttaa.
Jos ei ole kokemuksia, niin viisastelut voi tunkea vaikka erääseen soittopeliin.
- rps
Meillä on ollut 1.6 automaatti C4 n. puoli vuotta. Ajokilometrejä on tullut 10 000 km. Keskimääräinen kulutus on ollut 7,2 litraa. Maantieajossa menee n. 6,5 ja kaupungissa 7,5 - 9.
Mukava auto kaiken kaikkiaan. Jos nyt olisin ostamassa autoa, niin valitsisin C4:n 2.o litran moottorilla.
-rps.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291