Paras pari.......?

skorppari(M)

Hei,ajatelin kysäistä että mikä merkki teidän mielestänne sopisi parhaiten yhteen skorpioni miehen kanssa?

13

4855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skopunainen

Minulle (skopunainen) näyttää aina kolahtavan skopu, härkä ja kauris.

• Kokemus monista

Sopii parhaiten SkorpiooniM pariksi HärkäN

Härkä on jalat maassa oleva ja inspiraatiota antava synkyyteen menevälle Skorpioonille.
      Molemmat ovat hyvin eroottisesti latautuneita, ovat kuin tietäisivät toisistaan kaiken päästyään kamarille asti.

Ystävyys merkitseee molemmille paljon, on kuin tulta, kulkee vaikka läpi sen saavuttamiseksi.

Kuitenkin elävät kuin yksinäiset sudet, antaa toiselle sen oman ajan, tietäen että toinen on se ainut rakas.

Skorpionilla on taipumus käpertyä omaan pieneen maailmaansa, jolloin härkä antaa aikaa siihen, mutta ei vaipua sinne pidemmäksi ajaksi. Härkä on hyvin lojaali ja sinnikäs taistelija. Jaksaa odottaa :)

• mun kulta

Mites Ravun kanssa?

• Ryby

Skorpioni, härkä, oinas, ja kauris. Sarvipäät yleensä. Onkohan se mulle joku sielullinen kiertoilmaus yhdistän sen sarven johonkin muuhun;))?
      Ravun kanssa pahimmat seinään päin juoksut.

• tumma skopu

En ole varma skorpioniomiehistä, mutta mulla ainakin skorpioninaisena kaikista parhaiten on kolahtanut kauris. Ei ollut helppo suhde, mutta ei kai suhde ole koskaan helppo, jos rakastaa toista yli kaiken. Mutta elämäni parasta aikaa se oli joka tapauksessa. Paljon naurua, intohimoa ja aitoa välittämistä.

• skorpioni nainen

Mun elämäni ihastus oli rapu ja Suuri Rakkaus kalat.

• Minä vaan

Kuulemma Neitsyt sopii parhaiten Skorpparin kanssa.Mutta tiedän erittäin hyvän Leijona-Skorppari parin kaveripiirissäni.

• Neitsyttypy

Jotain teissä Skorppareissa kyllä on ;)

• minä neitsyt

ja suunnattoman ihastunut skorppioniin.

• Minun Mussun Mini-Neitsyt

Juuh... Skorppari kanssa meille ainakin sopu sijaa antaa vaikka Neitsyt olenkin.
      Hän ymmärtää kyllä huolehtimistani... toisaalta itse osaan olla vähän Skorppari koska nousevalta merkiltäni olen Skorppari ja hän taas päinvastaisesti Neitsyt...

Ollaan kerran kumpikin petetty toisiamme... minä ensin ja sitten hän mustasukkaisuuden takia.

Aloitettiin juuri yhteinen, uskollisempi elämä kummankin tahdosta, koska tajuttiin melkeen samaan aikaan ettei me vain yksikertaisesti voida elää ilman toista. Oli liian mahdoton ajatus. Liikaa rakastettiin.
      Annettiinanteeksi, itkettiin...
      Minä kylläkin taidan olla pitemmälti asiaa ajatellessa anteeksi, antavampi tapaus.
      Aluksi räjähdän kuin Skorpioni konsanaan mutta sitten sopeutuvainen Neitsyt-luonne pukkaa päälle, ja lyhyen ajan ajattelun jälkeen annan anteeksi.

Mieheni taas ei suutu eikä räjähdä heti. Sanoo ainakin antavansa anteeksi pikku-mokat. Pitemmän ajan kuluttua vittuilee niistä jatkuvasti vaikka minä olen ne unohtanut jo.

Sellaista se meidän elämä on... pitemmälti aika draamaa täynnä, mutta rakastan toimintaa, ja toisaalta sitä rauhaa, onnellisuutta, turvaa ja rakkautta jota Skorpioni kultani tuo tullessaan...

Omaa tilaa ja paljon välittämistä sydämessään, niin siinä on ydin, miksi rakastaa...

• skorpionille sopis parhaiten

Horoskooppimerkkien mukaan rapu ja kalat.

Mut miksi horoskoopin mukaan?
      miksei vaa ettis ihmistä ilman horoskoopin sanaa: "sovit tuon merkin ja tuon merkin kanssa, mut et ton merkin kaa?"

Haloo?! Kumppani etsitään ilman horoskooppia!

• se kalat helpompi

löytää,jos tietää,mitä hakee ja laittaa toivomuksensa vaikka henkilökohtaiseen ilmoitukseen. Silloi niitä tulee koko parvi ja voi tehdä vertailevaa tutkimusta.

• lentää varpaista kynnet

jo pelkästään suudellessa. Ja silmiin, kun katsoo, niin näkee kuinka kipinät lentelee toisen pupilleista ja ihan kuulee tulen rätinän. Tosi on! ;)

Jotain niissä skorpparimiehissä on niin käsittämättömän kiihottavaa... ja syvällistä ja älyllistä ja mystistä (mitkä jälkimmäiset ovat kaiketi seksuaalisen viehätysvoiman osatekijöitä).

Sellaisen kanssa sitten päädyin itsekin lopulta ihan avioon saakka.

Skorppareista kyllä kirjoitetaan, että osaavat jossain tilainteissa myös satuttaa toisiaan todella pahasti ja että ennemmin tai myöhemmin toinen tappaa toisen. Uskollisuutta kylläkin kehutaan, antavat toisilleen kaiken niin hyvässä kuin pahassa. Kaikki tai ei mitään ja kaikessa. :)

Kuitenkin suosittelen, kuten edellinen kirjoittaja, että katsot vastaasi tulevia ihmisiä etkä horoskooppimerkkiä. Koko horoskooppimerkit saattavat olla huuhaata. Tutkimusten mukaan ihmiset myöntävät luonnekuvauksen pitävän täysin paikkansa, jos sen sanotaan olevan kuvaus heidän horoskooppimerkistään. (Näissä tutkimuksissa on koko salille eri kuukausina syntyneitä koehenkilöitä jaettu kaikille sama luonnekuvaus).

- Kyllä sen tuntee, onko toisen läheisyydessä sähköä ilmassa vaiko ei ja toinen tärkeä kriteeri parinvalinnassa on se, että arvot ovat jotakuinkin samanlaiset. Nämä seikat meidätkin on varmaan yhdessä pitäneet eikä sama horoskooppimerkki.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2085
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      330
      1284
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      92
      1189
    4. 149
      1072
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      919
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      869
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      807
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      23
      796
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      769
    Aihe