Paras pari.......?

skorppari(M)

Hei,ajatelin kysäistä että mikä merkki teidän mielestänne sopisi parhaiten yhteen skorpioni miehen kanssa?

13

4837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skopunainen

Minulle (skopunainen) näyttää aina kolahtavan skopu, härkä ja kauris.

• Kokemus monista

Sopii parhaiten SkorpiooniM pariksi HärkäN

Härkä on jalat maassa oleva ja inspiraatiota antava synkyyteen menevälle Skorpioonille.
      Molemmat ovat hyvin eroottisesti latautuneita, ovat kuin tietäisivät toisistaan kaiken päästyään kamarille asti.

Ystävyys merkitseee molemmille paljon, on kuin tulta, kulkee vaikka läpi sen saavuttamiseksi.

Kuitenkin elävät kuin yksinäiset sudet, antaa toiselle sen oman ajan, tietäen että toinen on se ainut rakas.

Skorpionilla on taipumus käpertyä omaan pieneen maailmaansa, jolloin härkä antaa aikaa siihen, mutta ei vaipua sinne pidemmäksi ajaksi. Härkä on hyvin lojaali ja sinnikäs taistelija. Jaksaa odottaa :)

• mun kulta

Mites Ravun kanssa?

• Ryby

Skorpioni, härkä, oinas, ja kauris. Sarvipäät yleensä. Onkohan se mulle joku sielullinen kiertoilmaus yhdistän sen sarven johonkin muuhun;))?
      Ravun kanssa pahimmat seinään päin juoksut.

• tumma skopu

En ole varma skorpioniomiehistä, mutta mulla ainakin skorpioninaisena kaikista parhaiten on kolahtanut kauris. Ei ollut helppo suhde, mutta ei kai suhde ole koskaan helppo, jos rakastaa toista yli kaiken. Mutta elämäni parasta aikaa se oli joka tapauksessa. Paljon naurua, intohimoa ja aitoa välittämistä.

• skorpioni nainen

Mun elämäni ihastus oli rapu ja Suuri Rakkaus kalat.

• Minä vaan

Kuulemma Neitsyt sopii parhaiten Skorpparin kanssa.Mutta tiedän erittäin hyvän Leijona-Skorppari parin kaveripiirissäni.

• Neitsyttypy

Jotain teissä Skorppareissa kyllä on ;)

• minä neitsyt

ja suunnattoman ihastunut skorppioniin.

• Minun Mussun Mini-Neitsyt

Juuh... Skorppari kanssa meille ainakin sopu sijaa antaa vaikka Neitsyt olenkin.
      Hän ymmärtää kyllä huolehtimistani... toisaalta itse osaan olla vähän Skorppari koska nousevalta merkiltäni olen Skorppari ja hän taas päinvastaisesti Neitsyt...

Ollaan kerran kumpikin petetty toisiamme... minä ensin ja sitten hän mustasukkaisuuden takia.

Aloitettiin juuri yhteinen, uskollisempi elämä kummankin tahdosta, koska tajuttiin melkeen samaan aikaan ettei me vain yksikertaisesti voida elää ilman toista. Oli liian mahdoton ajatus. Liikaa rakastettiin.
      Annettiinanteeksi, itkettiin...
      Minä kylläkin taidan olla pitemmälti asiaa ajatellessa anteeksi, antavampi tapaus.
      Aluksi räjähdän kuin Skorpioni konsanaan mutta sitten sopeutuvainen Neitsyt-luonne pukkaa päälle, ja lyhyen ajan ajattelun jälkeen annan anteeksi.

Mieheni taas ei suutu eikä räjähdä heti. Sanoo ainakin antavansa anteeksi pikku-mokat. Pitemmän ajan kuluttua vittuilee niistä jatkuvasti vaikka minä olen ne unohtanut jo.

Sellaista se meidän elämä on... pitemmälti aika draamaa täynnä, mutta rakastan toimintaa, ja toisaalta sitä rauhaa, onnellisuutta, turvaa ja rakkautta jota Skorpioni kultani tuo tullessaan...

Omaa tilaa ja paljon välittämistä sydämessään, niin siinä on ydin, miksi rakastaa...

• skorpionille sopis parhaiten

Horoskooppimerkkien mukaan rapu ja kalat.

Mut miksi horoskoopin mukaan?
      miksei vaa ettis ihmistä ilman horoskoopin sanaa: "sovit tuon merkin ja tuon merkin kanssa, mut et ton merkin kaa?"

Haloo?! Kumppani etsitään ilman horoskooppia!

• se kalat helpompi

löytää,jos tietää,mitä hakee ja laittaa toivomuksensa vaikka henkilökohtaiseen ilmoitukseen. Silloi niitä tulee koko parvi ja voi tehdä vertailevaa tutkimusta.

• lentää varpaista kynnet

jo pelkästään suudellessa. Ja silmiin, kun katsoo, niin näkee kuinka kipinät lentelee toisen pupilleista ja ihan kuulee tulen rätinän. Tosi on! ;)

Jotain niissä skorpparimiehissä on niin käsittämättömän kiihottavaa... ja syvällistä ja älyllistä ja mystistä (mitkä jälkimmäiset ovat kaiketi seksuaalisen viehätysvoiman osatekijöitä).

Sellaisen kanssa sitten päädyin itsekin lopulta ihan avioon saakka.

Skorppareista kyllä kirjoitetaan, että osaavat jossain tilainteissa myös satuttaa toisiaan todella pahasti ja että ennemmin tai myöhemmin toinen tappaa toisen. Uskollisuutta kylläkin kehutaan, antavat toisilleen kaiken niin hyvässä kuin pahassa. Kaikki tai ei mitään ja kaikessa. :)

Kuitenkin suosittelen, kuten edellinen kirjoittaja, että katsot vastaasi tulevia ihmisiä etkä horoskooppimerkkiä. Koko horoskooppimerkit saattavat olla huuhaata. Tutkimusten mukaan ihmiset myöntävät luonnekuvauksen pitävän täysin paikkansa, jos sen sanotaan olevan kuvaus heidän horoskooppimerkistään. (Näissä tutkimuksissa on koko salille eri kuukausina syntyneitä koehenkilöitä jaettu kaikille sama luonnekuvaus).

- Kyllä sen tuntee, onko toisen läheisyydessä sähköä ilmassa vaiko ei ja toinen tärkeä kriteeri parinvalinnassa on se, että arvot ovat jotakuinkin samanlaiset. Nämä seikat meidätkin on varmaan yhdessä pitäneet eikä sama horoskooppimerkki.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe