kannabis lääkekäytössä

kannabis vapaaksi

Lääkekäyttöön kannabis. Olisi siitä ehkä hyötyäkin. Pilvenkäyttäjäthän sitä halunneet. No onko näillä pössyttelijöillä muka semmoista ongelmaa että kannabis siihen vaivaan auttaisi? Jos kannabis olisi lääke, lääkkeen väärinkäyttäjälukemat nousisivat, koska eihän näillä pilvipäillä tyhjäpäärunkkareilla mitään vaivaa ole vaan haluaa vaan pilveen. Päivittäin. Annos pitää löytyä tai puukko alkaa heilumaan!

Vieroitusoireisiin ja lopettamiseen lääkäri määräisi kannabista aina pienentäen annosta. Mutta eihän sekään käy koska ei nämä kannabistihörhöt halua käyttöään lopettaa, vaikka sanoo että pystyy olemaan ilman, ei pystyisi siltikään ja selittää että ei vaan halua lopettaa. Niin ja sit pitää vielä huomauttaa että viina tappaa, kannabis ei. Eli siksi pitää käyttää kannabista. Pitääkö siis valita, viina vai kannabis? Miksi käyttää kumpaakaan. No kannabis kun ei ole tappanut ketään niin siksi sitä PITÄÄ käyttää!

15

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso-Juha

      "os kannabis olisi lääke, lääkkeen väärinkäyttäjälukemat nousisivat"

      Mä nyt valistan sua kun oot tollanen tunari.

      Suomessa ne jotka tarvii kannabista lääkkeeksi ei saa sitä vaikka näkö olis glaukooman takia katoamassa.

      Suomessa pilvenveikot ei tarvi lääkekannabista koska sitä saa kun menee ja ostaa pimeiltä markkinoilta.

      Huomaatko ironian: Suomessa sairas ei saa tarvitsemaansa lääkettä mutta hörhö saa kamansa vaikka apteekki olisi pysyvästi kiinni.

      ...

      Sitäpaitsi kannabista ei käytetä kannabiksen väärinkäytön aiheuttamiin sairauksiin edes niissä maissa jossa kannabista käytetään lääkkeeksi.

      Vittu että te ootte URPOJA. Isoilla miehillä ja naisilla mielikuvitus käy totuudesta ja pakko jauhaa vaikka ensimäistäkään faktaa ei tiedetä.

      • niin.niin

        "Sitäpaitsi kannabista ei käytetä kannabiksen väärinkäytön aiheuttamiin sairauksiin edes niissä maissa jossa kannabista käytetään lääkkeeksi."

        Kuka puhui kannabiksen aiheuttamista sairauksista? Kannabiksesta vierouttamisesta, lue tarkemmin. Ota lisää savuja. Voit haukkua mutta ei se sua fiksummaksi tee. Voit kokea olevasi jumala, käytäthän kannabista, mutta usko tämä, et ole kuin pilvipää. Et enempää, vähempää et voisi olla.

        Kannabishan on myrkkyä, tutkimuksia on, se aiheuttaa myös psykoosia. Jos olet psykoosissa, älä pelkää hankkiutua hoitoon.


      • ..............................
        niin.niin kirjoitti:

        "Sitäpaitsi kannabista ei käytetä kannabiksen väärinkäytön aiheuttamiin sairauksiin edes niissä maissa jossa kannabista käytetään lääkkeeksi."

        Kuka puhui kannabiksen aiheuttamista sairauksista? Kannabiksesta vierouttamisesta, lue tarkemmin. Ota lisää savuja. Voit haukkua mutta ei se sua fiksummaksi tee. Voit kokea olevasi jumala, käytäthän kannabista, mutta usko tämä, et ole kuin pilvipää. Et enempää, vähempää et voisi olla.

        Kannabishan on myrkkyä, tutkimuksia on, se aiheuttaa myös psykoosia. Jos olet psykoosissa, älä pelkää hankkiutua hoitoon.

        Tiesitkö että ne psykoosit johtuu juuri siitä että kannabiksenkäyttö lopetetaan liian nopeasti jolloin tulee aivokemiallinen shokki ja juuri siksi sitä annosta pitää vähentää vähittäin?

        ja...

        Edelleenkin, se on täsmälleen 35% glaukoomapotilaista joille ei ole suomessa tehokasta lääkitystä, ainoa tunnettu lääke tuolle glaukoomamuodolle on THC; sekään ei paranna sairautta mutta pysäyttää sen etenemisen ja potilaalla säilyy näkö vuosikausia kauemmin.

        Jos hetken ajattelet noita potilaita ja sympatiseeraat heitä niin sulje silmäsi ja kirjoita vastauksesi pimeässä. Mieti sitten mikä tässä elämässä on olennaista ja mikä ei, mitä heiltä olet valmis riistämään ja miksi.

        Vain siksi että joku hamppi "ei saisi" sitä minkä hän saa jokatapauksessa?

        Okei, sun ei tosiaan tarvi menettää näköäsi ollaksesi sokea.


      • Salli mun nauraa
        .............................. kirjoitti:

        Tiesitkö että ne psykoosit johtuu juuri siitä että kannabiksenkäyttö lopetetaan liian nopeasti jolloin tulee aivokemiallinen shokki ja juuri siksi sitä annosta pitää vähentää vähittäin?

        ja...

        Edelleenkin, se on täsmälleen 35% glaukoomapotilaista joille ei ole suomessa tehokasta lääkitystä, ainoa tunnettu lääke tuolle glaukoomamuodolle on THC; sekään ei paranna sairautta mutta pysäyttää sen etenemisen ja potilaalla säilyy näkö vuosikausia kauemmin.

        Jos hetken ajattelet noita potilaita ja sympatiseeraat heitä niin sulje silmäsi ja kirjoita vastauksesi pimeässä. Mieti sitten mikä tässä elämässä on olennaista ja mikä ei, mitä heiltä olet valmis riistämään ja miksi.

        Vain siksi että joku hamppi "ei saisi" sitä minkä hän saa jokatapauksessa?

        Okei, sun ei tosiaan tarvi menettää näköäsi ollaksesi sokea.

        typerämpää skeidaa en oo kuullut. Kannabishan vaikuttaa pelkästään kannabisreseptoreihin ja kaikki muut vaikutukset tulee psyyken kautta epäsuorasti, täytyy siis olla psyykkistä vikaa aika rankasti ennenkuin alkaa tökkimään.

        Kannabikseen ei synny fyysistä riippuvuutta kuten opiaatteihin, alkoholiin ja psyykenlääkkeisiin ja psyykkinen riippuvuuskin johtuu käyttäjän persoonallisuudessa ilmenevään taipumukseen riippuvuuskäyttäytymiseen. Ts. henkilö, joka kehittää psyykkisen riippuvuuden kannabikseen, kehittäisi riippuvuuden johonkin muuhunkin aineeseen tai mielihyvää tuottavaan toimintaan.

        Ite oon vetänyt vuosia joka päivä aamusta iltaan useita grammoja päivässä ja lopettanut seinään ilman että koskaan on tullut minkäänlaisia "vieroitusoireita".


      • ..............................
        Salli mun nauraa kirjoitti:

        typerämpää skeidaa en oo kuullut. Kannabishan vaikuttaa pelkästään kannabisreseptoreihin ja kaikki muut vaikutukset tulee psyyken kautta epäsuorasti, täytyy siis olla psyykkistä vikaa aika rankasti ennenkuin alkaa tökkimään.

        Kannabikseen ei synny fyysistä riippuvuutta kuten opiaatteihin, alkoholiin ja psyykenlääkkeisiin ja psyykkinen riippuvuuskin johtuu käyttäjän persoonallisuudessa ilmenevään taipumukseen riippuvuuskäyttäytymiseen. Ts. henkilö, joka kehittää psyykkisen riippuvuuden kannabikseen, kehittäisi riippuvuuden johonkin muuhunkin aineeseen tai mielihyvää tuottavaan toimintaan.

        Ite oon vetänyt vuosia joka päivä aamusta iltaan useita grammoja päivässä ja lopettanut seinään ilman että koskaan on tullut minkäänlaisia "vieroitusoireita".

        " typerämpää skeidaa en oo kuullut."

        Juuh. Samaa skeidaa puhuu ne pellet jotka väittää että alkoholinkäytöstä voi tulla delirium tremens, pelkkää paskapuhetta sellainen.

        En oo koskaan kenenkään nähnyt...

        Ei mun kavereista kukaan...

        Propagandaa koittavat...

        Jotkut erehtyneet krapulaansa pitämään...

        Ja oon vetänyt viinaa paljon ja lopettanut eikä siitä mitään Treemensejä tullut, siispä paskapuhetta koko juttu, kyllä mun oma kokemus vastaa kaikkien kokemusta. Ja jos jotain treemensejä tulee niin se on kyllä sitten epilepsiasta kyse, näin sanon minä lukion 5 vuotta sitten käyneenä.

        Salli munkin nauraa.

        joo, mut vittuilu sikseen. Jos tuo käy viidelle sadasta kuukausia poltelleesta niin silloin se on ihan merkitsevä tulos vaikkei kaikkia koskisikaan. Päihdesysteemeissä ne lykkää sekä alkoholisteille että kannabista runsaasti ja pitkään käyttäneille (ja itseasiassa kaikille päihdehabituaatioon asti päätyneille) bentsot ettei tule noita shokkeja tai jos tulee niin ei aivot ihan villiinny.

        Paskapuhetta sellainen puoskarointi, lääketieteellä ei ole mitään jakoa näissä peleissä kun asiantuntijat puhuu yhden casen kokemuksella.

        U-R-P-O.


      • sadasta väärinkäyttäjästä
        .............................. kirjoitti:

        " typerämpää skeidaa en oo kuullut."

        Juuh. Samaa skeidaa puhuu ne pellet jotka väittää että alkoholinkäytöstä voi tulla delirium tremens, pelkkää paskapuhetta sellainen.

        En oo koskaan kenenkään nähnyt...

        Ei mun kavereista kukaan...

        Propagandaa koittavat...

        Jotkut erehtyneet krapulaansa pitämään...

        Ja oon vetänyt viinaa paljon ja lopettanut eikä siitä mitään Treemensejä tullut, siispä paskapuhetta koko juttu, kyllä mun oma kokemus vastaa kaikkien kokemusta. Ja jos jotain treemensejä tulee niin se on kyllä sitten epilepsiasta kyse, näin sanon minä lukion 5 vuotta sitten käyneenä.

        Salli munkin nauraa.

        joo, mut vittuilu sikseen. Jos tuo käy viidelle sadasta kuukausia poltelleesta niin silloin se on ihan merkitsevä tulos vaikkei kaikkia koskisikaan. Päihdesysteemeissä ne lykkää sekä alkoholisteille että kannabista runsaasti ja pitkään käyttäneille (ja itseasiassa kaikille päihdehabituaatioon asti päätyneille) bentsot ettei tule noita shokkeja tai jos tulee niin ei aivot ihan villiinny.

        Paskapuhetta sellainen puoskarointi, lääketieteellä ei ole mitään jakoa näissä peleissä kun asiantuntijat puhuu yhden casen kokemuksella.

        U-R-P-O.

        on kuuppa niin heikkoa tekoa että kun eivät pääse tyydyttämään psyykkistä riippuvuuttaan, sekoavat.

        Turha kannabista koskevaan keskusteluun on vetää keskushermostoa epäspesifisesti lamaavaa hermomyrkkyä, joka aiheuttaa ihan oikeasti elimistön tottumista aineeseen ja sitä kautta fyysisen riippuvuuden jonka vieroitusoireet voivat tappaa ja kestävät kauemmin kuin heroiinilla.


      • entinen werty1

        Ei Kanadassa ainakaan medical pottia liiku kadulla, kun se on säännösteltyä ja kontrolli tiukkaa. Liikkuuko Suomessa morphinea kaduilla kun se on lääke ja laillinen semmoinen. Med. pot. tulisi olemaan varmasti myös erityisluvalla saatavaa ja käyttöä kontrolloitaisiin.


    • rohdosrauno

      Herätys pahvi!

      Kaikki pössyttelijät eivät ole parikymppisiä takkutukkia "elämysmatkoillaan", vaan seassa on ihan sitä sinunkin näköistä tavankansaa, joille kannabis on lievityksen synonyymi.

      Itselläni taustalta löytyy tapaturma, ja toipumiseen liittyvät draamat näiden "vaarattomien elämänparantajien" kanssa. Kun toiseen kertaan vieroittauduin inhottavasta lääkekoukusta, jouduin päättämään että en enää niitä käytä. Ikinä. Tästä syystä näihin diagnosoimattomiksi jääneisiin kroonisiin kiputiloihin jouduin etsimään apua virallisen koneiston ulkopuolelta, ja luojan kiitos että sellaista löytyi.

      Tämä "tyhjäpäärunkkari" kuntoutui uudelleen työelämään vihaamasi yrtin avustamana. Siinä missä jumaloimasi järjestelmän tuotteet olivat minut tappaa, työkyvyttömänä pitäen.

      Ettäs kehtaat! Ettäs kehtaat julistaa streittari-manifestiasi kymmenien tuhansien suomalaisten rohdoskäyttäjien kustannuksella. Etsi jostain joku muu roskis jonne mielenoksennuksesi lurauttaa. Meille riittää jo se, että joudumme toimimaan vastoin lainsäädäntöä asiassa, jonka kuuluisi olla tyystin itsemääräämisoikeuksiin liitettynä. Että saamme valita mitä ja miten hoidamme ja millä, itseämme.

      • ________.

        Itse kärsin jo useita vuosia jatkuneista kivuista, jotka eivät näköjään häviä. Alussa käytin sekalaisia särkylääkkeitä, mutta ei niistä kovin suurta apua ollut ja haittojakin oli.

        Kipuun silti tottuu ja vaikka jatkuvasti sattuu ja joinakin päivinä vielä pahemmin, niin kaikkeen sopeutuu, enkä halua käyttää näihin ongelmiini mitään aineita.


      • omia kokemuksia.

        Työtapaturmasta luunmurtuma ja sen yhteydessä hermovaurio ja krooninen neuropatia, useimmiten on koko jalka selkään asti notkea ku koivuhalko ja särkee/polttaa/pistelee/vihloo jne...

        Synteettiset kipulääkkeet panee vatsan sekaisin, rasittaa maksaa, aiheuttaa toleranssin kasvua ja voimakkaan riippuvuuden, sama vika unilääkkeissä.

        Kannabis helpottaa kipuja ja sen avulla saan nukuttua normaalit yöunet ilman että herää kipuihin parin tunnin nukkumisen jälkeen. Lääkärit tunnustavat että heillä ei ole mitään mulle sopivaa lääkettä tarjota ja että kannabis toimii lääkkeenä mun tapauksessa ilmeisen hyvin mutta eivät halua määrätä sitä poliittisista syistä.

        Eettisesti kestämätön tilanne joka kertoo että asiaa koskeva laki on väärässä.


    • entinen werty1

      On indikoitu moniin sairauksiin. Saan itse reseptillä Toronto hospital of neurological diseaces
      nimisestä sairaalasta. Nyt Suomessa opiskelemassa ja en saa joten paljon kohtauksia. Käytetään lisälääkkeenä kun ei saada muilla lääkkeillä kuriin.

      Lääkityksessä tarkka kontrolli, eikä sitä löydy laittomilta markkinoilta. Siis varsinaista med. pottia.

      Tosin voi olla paskapuhetta, että se oikeasti toimii lääkkeenä, koska uskon, että Canadan, Sveitsin jne. lääketiede on valovuosia Suomen lääketiedettä jäljessä.

    • tmo

      on sul pokkaa haukkuu kipupotilaita jotka kärsii eri kivuista,niin pilvipää runkkareiksi! Suomen kivusa on monta semmosta ihmista (ja viel ihan normi ihmisiä) jotka tekis mitä vaan et sais kivut pois ja sä kehtaat haukkuu kipupotilaita pilvipää runkkareiks,jotka vaan haluu kivunlievitystä muullakin konstilla ku syömällä pillereitä loppuelämänsä.Miettisit taukki vähän mitä päästät suustas,sitä paitsi kannabis on jo lääkekäytössä jopa Suomessa. Pösilö.

      • Anonyymi

        joo helvetin paljon aiheuttaa harmia yksi narkkari puhumattakaan kun suomi täynnä hörhöjä, pilaavat oman elämänsä ja läheistensä, naapureittensa, Yhteiskunnalle pelkkää menoa varastaen, rikkoen, siivoustyötä, poliiseille, sosiaalitädeille, taloyhtiöille,
        jOKAINEN itse valitsee käyttääkö ja sitten kunollaan kuraojassa paskat housuissa niin tarvitaan apua, se joka siivoaa kurat, pesee, puhtaat vaatteet ja petipaikan sen takia että uhon kanssa käytetää ja monelle voi olla kerrasta elämä alamäessä ja sit uikutetaan kun ei kukaan auta, TODELLAKIN RAUKKAKMAISIA JA ITSEKKÄITÄ IHMISIÄ.KYLLÄ NIITÄKIN LÖYTYY JOTKA OMIEN VANHEMPIEN TAKIA ON KÄRSINYT ELÄMÄNSÄ JA PYSTYY RAKENTAMAAN ITSELLEEN ELÄMÄN katkaisten suhteensa vanhempiinsa ja ihan syystä.


    • Anonyymi

      vai semmosta v2007 oli aatteet...

    • Anonyymi

      alaikäisille ei kannabista ainakaan missään nimessä! eikä aikuisetkaan saa kannabista "ylikäyttää" tolkuttomasti koska riski esim psykoosiin kasvaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe