joululahja tytölle???

pojke90

Mitäs pitäis hankkii 16-vuotiaalle tyttöystävälle joululahjaks? ei niin minkäännäköstä ideaa, joku koru olis ehkä vähä liian tavalline ja tylsä :S jotai härskii ja erikoist ;D olisko liikaa antaa joku mielihyväkeppi tai muuta vastaavaa? xD

13

3739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elänyt ja kokenut

Mitenhän olisi ihan perinteinen suklaarasia ja vaikka hyväntuoksuinen suihkugeeli, tms.
      Eiköhän nuo "härskimmät hommelit" voisi jättää odottamaan kunnes ikääkin on vähän enempi, minun mielestäni ne ei nyt ihan ehkä kuulu 16v elämään. (Myöhemminkin ehtii...)

• jos

vaik jonkun.. hmm... markkinoilta löytyy esmes kristallilasia,jonka sisäl on joku kaiverrettu kuvio... siihe alle aineski viime talven sai semmosen koneen mist tuli valoo mikä hitaasti vaihto värii... ihan kiva mun mielest semmoinkin,sisääl vois olla tyyliin ruusun kuva tms... tai miksei esim robbarista vastaavanlainen mut ihan ruusu mikäå vaihtaa väriä...
      Joku hellyyttävä pehmonalle ja jos oikein välität ni sydämen muotonen suklaa rasia..
      Vaihtoehtoja on paljo jos viittii päätä vaivata..
      Ja onko sillä niin hirveen suurta väliä mitä kuitenkin antaa kunhan sen antaa täydestä sydämestä..

• blossom*

Jokin pehmoeläin joka voi olla myös hauska. Itse sain aikoinaan poikaystävältä(nykyinen aviomies) valkoisen pörrökoiran ja se oli tosi mieleinen. On se tallella vieläkin, mutta ei enää niin valkoinen, kun lapset ottivat sen leikkeihisä.:)

• tyttönen**

Unohda kaikki härskit jutut...

Mietippä mitä tyttöystäväsi on himoinnut vaikka shoppaillessa, mutta ei ole raaskinut ostaa. Ihan varmasti hän on joskus sanonut, että toi olis kiva, tai olis niin kiva hankkia jotain...
      Hajuvesi on ihan kiva lahja, jos et muuta keksi. (Tietysti pitää tietää millainen tuoksu on lahjan saajan mieleen)

• rakkautta.. on!

Musta ois aivan ihanaa saada lahja, johon sisältyy ajatus, pieni rakkauden ja välittämisen tunnustus.. Jos ei muuten niin vaikka sit kirjan muodossa..

http://www.harmonianet.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Harmonia/Products/6606/SubProducts/6606-0003

• mitään

pokkeleluja missään nimessä jouluksi.. Jos sellaisen haluat antaa ni anna se joku tavallinen perjantai-ilta ihan vaan muuten vaan... Jouluksi jotain sellaista mist voi vanhemmilleen sanoa ylpeänä että voi kun mulla on hyvä poikaystävä.. Vaiks joku tuoksu, myyjät osaa neuvoa, koru ei oo paha idea, jos sinulla on itsellä tyylitajua esim rannerengas,
      tai joku kauneushoito, konserttiliput yms.. =) Itselleni kaikista mieluisin lahja vois olla romanttinen viikonloppu jossain hotellissa.. =)

• asegö

Mielestäni jokin sydämen muotoinen suklaa rasia on melko sopiva, mielestäni kylpyläloma on aika kallis lahja 16 vuotiaalle jos ei olla ihan vielä varmoja tulevaisuudesta..en silti kielläkkään sitä..mutta olen ehdottomasti sitä mieltä jottä jokin sukalaa ja oma tekemä kortti lämmittäisi tytön sydäntä

• tyttö18v.

itse en MISSÄÄN nimessä haluaisi jouluksi mitää härskiä... niitä voi antaa joskus muulloin, mutta ei sovi joululahjaksi.
      anna mielummin joku koru(kaulakoru,rannekoru tjn.), hajuvesi, joku kiva paita, pehmolelu, kello.. lisäksi pakettiin voi laittaa vaikka jotai suklaata mistä hän pitää tee itse joku söpö joulukortti :)

• 37 meniköhän oikein

Pehmo nalle jossa voi olla joku lisä vaikka tasku jossa viesti sulta.

• jultomten
        37 meniköhän oikein kirjoitti:

Pehmo nalle jossa voi olla joku lisä vaikka tasku jossa viesti sulta.

No ei missään tapauksessa mitään pehmoleluja! En käsitä miksi niitä annetaan kenellään yli 7-vuotiaalle! Kun ei sllä tee mitään, ja ei se ole edes kovin kaunis koriste-esine.

• 15 meni oikein
        jultomten kirjoitti:

No ei missään tapauksessa mitään pehmoleluja! En käsitä miksi niitä annetaan kenellään yli 7-vuotiaalle! Kun ei sllä tee mitään, ja ei se ole edes kovin kaunis koriste-esine.

tyttö ystävä on 14v niin mitä vois ei nyt vielä ainakaan lapsia..

• Rouva ruutu

Kaulakoru, ranneketju, Guessin käsilaukku., hajuvesi kyllä myyjät neuvoo ja kaikki ei ole kallistakaan.

• äpinä

kaikki tytöt tykkää lahjakorteista, osta semmonen vaikka the body shopiin, varmaan tykkää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe