Tarja, minkä teit

minulle!

Olen ikäni (52w) ollut musiikin suurkuluttaja, nyt olen jämähtänyt MWS:n kiemuroihin, eikä irti meinaa päästä!

Kun sain Tarjan todella upean ja monipuolisen cd:n kätöseeni (vanha karvainen käteni, kuin lapio)niin ensimmäinen kuuntelukerta oli mahtava kokemus musiikinsaralta. Mieleen jäi välittömästi "vitonen" ja "kymppi" (THEREIGN ja OASIS)

Autoon tietysti välittömästi "varmuuskopio" josta vuorottelin "vitosta&kymppiä" kun maltoin rauhoittua kotimökilläni niin löysin useita todella upeita raitoja lisää suosikkeihini. 15 DIALIVE alkoi kuullostaa myös uskomattomalta niin ja tietysti "ykkönen" jota tuli jo tuubilta kuunneltua etuottona.

Oikeastaan jokaisessa raidassa on omanlaista "tartuntapintaa" mistä pitää kiinni.

Tarjalle kiitos! ps. onnea 3-kymppiselle kaunokaiselle jota kuunnellessa tulee hyvät fiilikset musiikkiasi että taiteilijaa kohtaan!

4

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theTarja

      lasku tulee perässä. Ostaeassasi levyn maksoit sen 20 euroa mutta koska pidät siitä noin paljon lähetämme sinulle vielä toisen 20 euron laskun koska levy on varmasti sen 40 euron arvoinen???

      voit myös ostaa sen 300 euron hintaisen VIPpaketin samihyypiä areenalle jossa pääset aamiaiselle kanssani ja voin kätellä isoa karvaista kättäsi.

      • se sitten on?

        Taas sitä on livahdettu Anita palvelimelta kostotoimiin Suomalais kaunokaisen sivustoille!

        V.I.P 300egee wanhalta löytyy kyllä "the Tarjan" kättelystä aamiaispöydässä.

        R.I.P löytyy sinulle, vieppä mennessäsi Tawiksellesi finnisvedu!


      • --------------
        se sitten on? kirjoitti:

        Taas sitä on livahdettu Anita palvelimelta kostotoimiin Suomalais kaunokaisen sivustoille!

        V.I.P 300egee wanhalta löytyy kyllä "the Tarjan" kättelystä aamiaispöydässä.

        R.I.P löytyy sinulle, vieppä mennessäsi Tawiksellesi finnisvedu!

        mahtuu hyvin Tarjan konserttiin. Eipä taida ulvominen enää todenteolla kiinnostaa moniakaan.


      • en hirveemmin
        -------------- kirjoitti:

        mahtuu hyvin Tarjan konserttiin. Eipä taida ulvominen enää todenteolla kiinnostaa moniakaan.

        oo keikoilla käynyt.Yhdessä oon ollut.Kaks bändiä kerralla Eternal tears of sorrow ja Sonata arctica,mutta sinne pääsikin diskolipun hinnalla.Inhoan live levyjä,joten ehkä se on syy että ei kiinnosta keikoilla käydä.Tykkään että ne soittimet ja laulu kuuluu,eika peity jonkun alle.

        Tosta Tarjan levystä täytyy sanoa,että itse kans tykkään siitä ja paljon!!! Minor heaven nostattaa niskakarvat pystyyn,niin kuin Sleeping sun konsanaan.Niin kaunista ja vahvaa tulkintaa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe