Tarja, minkä teit

minulle!

Olen ikäni (52w) ollut musiikin suurkuluttaja, nyt olen jämähtänyt MWS:n kiemuroihin, eikä irti meinaa päästä!

Kun sain Tarjan todella upean ja monipuolisen cd:n kätöseeni (vanha karvainen käteni, kuin lapio)niin ensimmäinen kuuntelukerta oli mahtava kokemus musiikinsaralta. Mieleen jäi välittömästi "vitonen" ja "kymppi" (THEREIGN ja OASIS)

Autoon tietysti välittömästi "varmuuskopio" josta vuorottelin "vitosta&kymppiä" kun maltoin rauhoittua kotimökilläni niin löysin useita todella upeita raitoja lisää suosikkeihini. 15 DIALIVE alkoi kuullostaa myös uskomattomalta niin ja tietysti "ykkönen" jota tuli jo tuubilta kuunneltua etuottona.

Oikeastaan jokaisessa raidassa on omanlaista "tartuntapintaa" mistä pitää kiinni.

Tarjalle kiitos! ps. onnea 3-kymppiselle kaunokaiselle jota kuunnellessa tulee hyvät fiilikset musiikkiasi että taiteilijaa kohtaan!

4

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theTarja

lasku tulee perässä. Ostaeassasi levyn maksoit sen 20 euroa mutta koska pidät siitä noin paljon lähetämme sinulle vielä toisen 20 euron laskun koska levy on varmasti sen 40 euron arvoinen???

voit myös ostaa sen 300 euron hintaisen VIPpaketin samihyypiä areenalle jossa pääset aamiaiselle kanssani ja voin kätellä isoa karvaista kättäsi.

• se sitten on?

Taas sitä on livahdettu Anita palvelimelta kostotoimiin Suomalais kaunokaisen sivustoille!

V.I.P 300egee wanhalta löytyy kyllä "the Tarjan" kättelystä aamiaispöydässä.

R.I.P löytyy sinulle, vieppä mennessäsi Tawiksellesi finnisvedu!

• --------------
        se sitten on? kirjoitti:

Taas sitä on livahdettu Anita palvelimelta kostotoimiin Suomalais kaunokaisen sivustoille!

V.I.P 300egee wanhalta löytyy kyllä "the Tarjan" kättelystä aamiaispöydässä.

R.I.P löytyy sinulle, vieppä mennessäsi Tawiksellesi finnisvedu!

mahtuu hyvin Tarjan konserttiin. Eipä taida ulvominen enää todenteolla kiinnostaa moniakaan.

• en hirveemmin
        -------------- kirjoitti:

mahtuu hyvin Tarjan konserttiin. Eipä taida ulvominen enää todenteolla kiinnostaa moniakaan.

oo keikoilla käynyt.Yhdessä oon ollut.Kaks bändiä kerralla Eternal tears of sorrow ja Sonata arctica,mutta sinne pääsikin diskolipun hinnalla.Inhoan live levyjä,joten ehkä se on syy että ei kiinnosta keikoilla käydä.Tykkään että ne soittimet ja laulu kuuluu,eika peity jonkun alle.

Tosta Tarjan levystä täytyy sanoa,että itse kans tykkään siitä ja paljon!!! Minor heaven nostattaa niskakarvat pystyyn,niin kuin Sleeping sun konsanaan.Niin kaunista ja vahvaa tulkintaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe