MISTÄ IHMEESTÄ VOIN LÖYTÄÄ MUSTAN JOULUKUUSEN??
olisin niin paljon halunnu ostaa kotiin mustan joulukuusen mut en löydä mistään!! onko joku nähny vahingossa jossain??
MUSTA JOULUKUUSI
12
2464
Vastaukset
- ....
...vihree kuusi ja maalaat sen spraymaalilla mustaksi,vaikka vähän metallinhohtoisella vielä ;)
Niin,jos siis ei löydy valmiiksi,ite en ole moisia nähny... - eppäilijä
Ettäkö susta joulukuusi? En usko että onnistuu. neulasia pitäis sussa olla ja millä ne kiinnität? liimalla vai? Jos taas meinaat että oksia pitelet niin et saa kuin enintään 22 oksaa eli joka sormen ja varpaanväliin, suuhun, sieraimiin ja korviin ja yksi takapuoleen! Ja sitten sinua pitäis suihkutella koko ajan kun ei se vesi niihin oksiin imeydy vaikka koko joulunajan seisot jalat veisangoissa keskellä olohuoneen lattiaa!
- Jouluhekotus
Tästä sain oikein joulunaurut =D
- :DDDDDDDDDD
:DDDD
- oli ainakin
Eli Sia:lla oli ainakin ennen valikoimassa musta kuusi. Näin viime vuonna Hesan myymälässä.
Mustia pikkukuusia näyttäis olevan invicella: http://www.invice.fi/invice/html/default.asp?id=1458&p_id=137&editmode=showprod - joulupukki
kysyisin vaan miksi ihmeessä haluisit MUSTAN joulukuusen.muistutan kuitenkin että joulu on iloinen juhla ei väritön!!!!
- ........
lahjaliike adelina harjavalta
- rfewaewer
Minäkin olen etsinyt pk -seudulta, mutta en ole löytänyt. :)
- Näin
Mä en voi ymmärtää muovikuusia. :D Kyllä kuusen aito pitää olla ja jos ei semmoista voi ottaa niin sitten pitää olla ilman.
- Mustat mieletkö
Kukin tavallaan, mutta hieman vaikea ymmärtää tätä ihmisten yliampuvaa mustaan mieltymystä.
Kaikki ja kaikkialla pitää olla sitä synkkää mustaa.Jopa jouluna, kenties riisipuurokin.
Ehkä vauvojen vaatteetkin kohta, potkuhousut ja makuupussit.Mustia lastenvaunujahan on jo markkinoilla.Omasta mielestäni melko kammottava ja kuolemaan ja suruun liittyvä synkkyyden ankea väri.Sopii ehkä joihinkin juhlavaatteisiin ja osaan sisustusta.
Hautajaisiin koko mustaa ehkä, jos muihin juhliin, niin kaipaa keralle piristykseksi, jotain värikästä tai kimaltavaa.Samoin kuin sisustuksessa mustan kaipaa rinnalleen muita värikkäitä sisustuselementtejä.
- Syitä pohtien
Jos jollakin on surujoulu ja haluaa siksi mustan kuusen.Mutta jos näin on.Luulisi ettei kuuset tai joulukrääsä silloin oikein kiinnosta, edes mustana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117