ILKEÄ JA KIPEÄ SYYLÄ

tuskastunutjatoivoton

syylä kantapäässä. ihan hemmetin kipeä, käveleminen sattuu. tuli ekan kerran joskus 8-10 vuotta sitten. taistelin sitä vastaan ahkerasti, kokeilin apteekin verruxia. ei lähtenyt kävin lääkärissä, määräsi geeliä. eipä liiemmin tuloksia. kokeilin myös jotain laastareita ja apteekin jäädytyshoitoja. ei mitään... viimein se sitten lähti itsestään pikkuhiljaa. nyt se ikävä kyllä on tullut takaisin entistä kauheampana. ei edes huvita alkaa kokeilla taas mitä turhimpia keinoja. te, kenellä on ollut PITKÄAIKAINEN syylä, olkaa niin kilttejä ja kertokaa millä on lähtenyt? oon lukenu keskusteluja mm. ilmastointiteipistä, onko turha edes vaivautua? en haluaisi mennä leikkaukseenkaan, kivuliasta ja uusiutuu? hitto soikoon jos se virus säilyy elimistössä syylän lähdettyäkin, niiin silloinhan se voi tulla milloin vain takaisin. tuntuu olevansa aivan voimaton

4

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilman muuta

      sitä ilmastointiteippiä. Saatiin pojan jalasta iso,kipeä syylä sillä pois. Huom! tämä hoito vaatii sitkeyttä - meillä meni kolme kuukautta. Olin jo luopua toivosta ja jalka oli pari päivää ilman teippiä. Sitten alkoi repeillä pois ja vertakin tuli kovasti.

      • Kertoisitko

        sen systeemin, miten ilmastointiteippi toimii.
        Kuinka usein se pitää vaihtaa, pitääkö vaihdon yhteydessä tehdä jotain..? Jne?


      • joku muu
        Kertoisitko kirjoitti:

        sen systeemin, miten ilmastointiteippi toimii.
        Kuinka usein se pitää vaihtaa, pitääkö vaihdon yhteydessä tehdä jotain..? Jne?

        Tämä ohje löytyi netistä:

        1) Pidä teipin palaa kuusi päivää syylän päällä.
        2) Poista teippi ja liota syylää lämpimässä vedessä.
        3) Hio syylää kevyesti, jotta se pienenee.
        4) Laita uusi teipin pala 12 tunnin kuluessa.
        5) Jatka hoitoa kaksi kuukautta, tai kunnes syylä on kadonnut.

        Itselläni on ollut vuosia pari syylää isossa varpaassa. En ole niille aiemmin tehnyt mitään, mutta aloin syödä osterivinokaskapseleita reilu kuukausi sitten. Syön nyt kolmatta rasiaa eivätkä vielä ole lähteneet pois, mutta jotain parantumisen merkkejä on tullut. Ellei ne tämän rasiallisen jälkeen lähde, kokeilen jotain muuta, sillä nuokin maksavat n.20€/120kps. Kalliiksi tuokin tulee. Joillakin syylät ovat lähteneet näillä kapseleilla kokonaan, mutta paraneminen on aika hidasta..

        Olen netistä itsekin lukenut tuosta ilmastointiteipistä ja uskoisin sen auttavan paremmin, mutta itselläni ei kärsivällisyys riitä tuohon. Kaikista halvin hoitomuoto se olisi, jos se todella auttaa, mutta..

        Googleta ilmastointiteippiä/osterivinokaskapseleita ja syylää, niin löydät ihmisten kokemuksia näistä.


      • joku muu kirjoitti:

        Tämä ohje löytyi netistä:

        1) Pidä teipin palaa kuusi päivää syylän päällä.
        2) Poista teippi ja liota syylää lämpimässä vedessä.
        3) Hio syylää kevyesti, jotta se pienenee.
        4) Laita uusi teipin pala 12 tunnin kuluessa.
        5) Jatka hoitoa kaksi kuukautta, tai kunnes syylä on kadonnut.

        Itselläni on ollut vuosia pari syylää isossa varpaassa. En ole niille aiemmin tehnyt mitään, mutta aloin syödä osterivinokaskapseleita reilu kuukausi sitten. Syön nyt kolmatta rasiaa eivätkä vielä ole lähteneet pois, mutta jotain parantumisen merkkejä on tullut. Ellei ne tämän rasiallisen jälkeen lähde, kokeilen jotain muuta, sillä nuokin maksavat n.20€/120kps. Kalliiksi tuokin tulee. Joillakin syylät ovat lähteneet näillä kapseleilla kokonaan, mutta paraneminen on aika hidasta..

        Olen netistä itsekin lukenut tuosta ilmastointiteipistä ja uskoisin sen auttavan paremmin, mutta itselläni ei kärsivällisyys riitä tuohon. Kaikista halvin hoitomuoto se olisi, jos se todella auttaa, mutta..

        Googleta ilmastointiteippiä/osterivinokaskapseleita ja syylää, niin löydät ihmisten kokemuksia näistä.

        ja luovutin jo kolmantena päivänä. Eihän sitä mitenkään pysty pitämään aina kuutta päivää kerralla, kun suihkussakin pitää käydä... Ja mulla se ei muutenkaan pysynyt, vaikka kuinka hyvin yritin laittaa, aina se irtoili hetken päästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe