ILKEÄ JA KIPEÄ SYYLÄ

tuskastunutjatoivoton

syylä kantapäässä. ihan hemmetin kipeä, käveleminen sattuu. tuli ekan kerran joskus 8-10 vuotta sitten. taistelin sitä vastaan ahkerasti, kokeilin apteekin verruxia. ei lähtenyt kävin lääkärissä, määräsi geeliä. eipä liiemmin tuloksia. kokeilin myös jotain laastareita ja apteekin jäädytyshoitoja. ei mitään... viimein se sitten lähti itsestään pikkuhiljaa. nyt se ikävä kyllä on tullut takaisin entistä kauheampana. ei edes huvita alkaa kokeilla taas mitä turhimpia keinoja. te, kenellä on ollut PITKÄAIKAINEN syylä, olkaa niin kilttejä ja kertokaa millä on lähtenyt? oon lukenu keskusteluja mm. ilmastointiteipistä, onko turha edes vaivautua? en haluaisi mennä leikkaukseenkaan, kivuliasta ja uusiutuu? hitto soikoon jos se virus säilyy elimistössä syylän lähdettyäkin, niiin silloinhan se voi tulla milloin vain takaisin. tuntuu olevansa aivan voimaton

4

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilman muuta

      sitä ilmastointiteippiä. Saatiin pojan jalasta iso,kipeä syylä sillä pois. Huom! tämä hoito vaatii sitkeyttä - meillä meni kolme kuukautta. Olin jo luopua toivosta ja jalka oli pari päivää ilman teippiä. Sitten alkoi repeillä pois ja vertakin tuli kovasti.

      • Kertoisitko

        sen systeemin, miten ilmastointiteippi toimii.
        Kuinka usein se pitää vaihtaa, pitääkö vaihdon yhteydessä tehdä jotain..? Jne?


      • joku muu
        Kertoisitko kirjoitti:

        sen systeemin, miten ilmastointiteippi toimii.
        Kuinka usein se pitää vaihtaa, pitääkö vaihdon yhteydessä tehdä jotain..? Jne?

        Tämä ohje löytyi netistä:

        1) Pidä teipin palaa kuusi päivää syylän päällä.
        2) Poista teippi ja liota syylää lämpimässä vedessä.
        3) Hio syylää kevyesti, jotta se pienenee.
        4) Laita uusi teipin pala 12 tunnin kuluessa.
        5) Jatka hoitoa kaksi kuukautta, tai kunnes syylä on kadonnut.

        Itselläni on ollut vuosia pari syylää isossa varpaassa. En ole niille aiemmin tehnyt mitään, mutta aloin syödä osterivinokaskapseleita reilu kuukausi sitten. Syön nyt kolmatta rasiaa eivätkä vielä ole lähteneet pois, mutta jotain parantumisen merkkejä on tullut. Ellei ne tämän rasiallisen jälkeen lähde, kokeilen jotain muuta, sillä nuokin maksavat n.20€/120kps. Kalliiksi tuokin tulee. Joillakin syylät ovat lähteneet näillä kapseleilla kokonaan, mutta paraneminen on aika hidasta..

        Olen netistä itsekin lukenut tuosta ilmastointiteipistä ja uskoisin sen auttavan paremmin, mutta itselläni ei kärsivällisyys riitä tuohon. Kaikista halvin hoitomuoto se olisi, jos se todella auttaa, mutta..

        Googleta ilmastointiteippiä/osterivinokaskapseleita ja syylää, niin löydät ihmisten kokemuksia näistä.


      • joku muu kirjoitti:

        Tämä ohje löytyi netistä:

        1) Pidä teipin palaa kuusi päivää syylän päällä.
        2) Poista teippi ja liota syylää lämpimässä vedessä.
        3) Hio syylää kevyesti, jotta se pienenee.
        4) Laita uusi teipin pala 12 tunnin kuluessa.
        5) Jatka hoitoa kaksi kuukautta, tai kunnes syylä on kadonnut.

        Itselläni on ollut vuosia pari syylää isossa varpaassa. En ole niille aiemmin tehnyt mitään, mutta aloin syödä osterivinokaskapseleita reilu kuukausi sitten. Syön nyt kolmatta rasiaa eivätkä vielä ole lähteneet pois, mutta jotain parantumisen merkkejä on tullut. Ellei ne tämän rasiallisen jälkeen lähde, kokeilen jotain muuta, sillä nuokin maksavat n.20€/120kps. Kalliiksi tuokin tulee. Joillakin syylät ovat lähteneet näillä kapseleilla kokonaan, mutta paraneminen on aika hidasta..

        Olen netistä itsekin lukenut tuosta ilmastointiteipistä ja uskoisin sen auttavan paremmin, mutta itselläni ei kärsivällisyys riitä tuohon. Kaikista halvin hoitomuoto se olisi, jos se todella auttaa, mutta..

        Googleta ilmastointiteippiä/osterivinokaskapseleita ja syylää, niin löydät ihmisten kokemuksia näistä.

        ja luovutin jo kolmantena päivänä. Eihän sitä mitenkään pysty pitämään aina kuutta päivää kerralla, kun suihkussakin pitää käydä... Ja mulla se ei muutenkaan pysynyt, vaikka kuinka hyvin yritin laittaa, aina se irtoili hetken päästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe